Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау
Сабақтың тақырыбы: «Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау»
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі: СТО (Блум).
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, интерактивті тақта, таратпа қағаздар, стикер, постер.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлау
- Сергіту сәті (менің ұстанымым)
- Топқа бөлу (стикер: «Денсаулық», «Жігер», «Сенім», «Сезім»)
«Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау» тақырыбын талдау мақсатында
Блум таксономиясын қолдану
| Кезең | Сабақ бөлімдерінің мақсаты | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Жұмыстың түрі 
 | Нәтижесі | Бағалау формасы | 
| Білу | Тірек-қимыл жүйесінің маңыздылы-ғы бойынша мағлұмат беру | Топқа бөліп, сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу | Берілген тапсырма бойынша мәселені шешуге әрекет жасау, қорғау | Топтық жұмыс | Ынтасы оянады, ойын білгенін айтуға үйренеді | Топтық және жеке бағалау | 
| Түсіну | Таратпа тапсырмасы бойынша ойландыру | Таратпа қағазын тарату | Берілген тапсырма бойынша зерделеу, талқылау | Жеке жұмыс 
 | Оқушы-ның ой ұшқыр-лығын көру | Жеке бағалау | 
| Қолдану | Қаңқа бөлімдерін түсіндіру, құрылысы анықтау арқылы ой-өрісін дамыту. Байқампаз-дылыққа тәрбиелеу | Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу | Құндылы-ғын, бөлімдерін атап шығу | Топтық және жеке жұмыс 
 | Өз-өзіне сенімділігін көру 
 | Топтық және жеке жұмыс 
 
 | 
| Талдау | Негізгі ойды анықтау, өзінің мақсатына жету бағытында-ғы жағдайлар-ды көрсету | Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу | Пікірін айтады, талқылай-ды | Жеке  жұмыс 
 
 | Проблеманы өз дәрежесінде шешеді, өзгені тыңдау білу дағдысы қалыпта-сады | Топтық және жеке бағалау | 
| Жинақтау | Қорытынды жасауға машықтан-дыру | Оқушы-лардың ойын жинақтап түйін тию әрекетін жасайды | Өз мүмкіндік-терін көрсетуге тырысады | Жеке және топтық жұмыс 
 | Өз ойын еркін айтуға үйренеді, жүйелей-ді | Топтық және жеке бағалау | 
| Рөлдік ойынмен байланыс-тыру арқылы көрсету | Рөлдік ойынды ұйымдас-тыру | Рөлге еніп көрсету | Топтық жұмыс 
 
 | Көшбас-шылығын талант-тылығын байқау, өз-өзіне сенімділігін көру 
 | Топтық бағалау 
 | |
| Ситуация беру арқылы оқушыларды пікір алмасуға, талдауға итермелейді | Ситуация-лық жағдай туғызады, нұсқау береді | Ұсыныл-ған ситуация жан-жақты қарас-тырып талдау | Топтық жұмыс 
 
 | Топтық жұмыста пікір алмасуға Жаттыға-ды | Топтық бағалау 
 | |
| Бағалау | Тақырыптың өмірде маңыздылы-ғын, құндылығын айқындау | Оқушылардың іс-әрекет-терін қадағалау | Құндылы-ғын айқындай-ды | Топтық жұмыс 
 | Әр топ өз жұмысы-ның нәтиже-сін көре біледі 
 | Топтық және жеке бағалау | 
Тапсырмалары:
І. Білу:
Мақсаты: оқушылардың өз менің, өзінің жеке тұлғасының мәнін, қадірін түсіне білуге баулу. Мен ұстанымын қалыптастыру
Жігер деген – МЕН!
Сенім деген – МЕН!
Күш деген- МЕН!
Сезім деген- МЕН!
Жастық шақ деген- МЕН!
Махаббат деген- МЕН!
Денсаулық деген- МЕН!
Ақыл деген- МЕН!
Дарын деген- МЕН!
Бар ғажайып деген- МЕН!
Бар байлық деген- МЕН!
Бәрі маған байланысты,
Бәрі менің қолымда!
Әр топқа «Тірек-қимыл жүйесінің маңызы» тапсырма бойынша постер арқылы қорғау беріледі.
IІ. Түсіну: Жеке жұмыс: семантикалық карта
(«+» , «-» белгісін қою арқылы)
(әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай)
| Сүйектер | Бассүйек | Қол қаңқасы | Аяқ қаңқасы | 
| Бұғана | + | ||
| Шыбық (садақ) сүйек | + | ||
| Шүйде сүйегі | + | ||
| Ортан жілік | + | ||
| Шынтақ сүйегі | + | ||
| Ми сауыты | + | ||
| Жауырын | + | ||
| Асықты жілік | + | ||
| Тоқпан жілік | + | ||
| Толарсақ сүйектері | + | ||
| Білезік сүйектері | + | ||
| Жақ сүйектері | + | ||
| Башпай сүйектері | + | ||
| Саусақ сүйектері | + | 
IІI. Қолдану: Қаңқа бөлімдерін атап көрсет (слайд)
- Талдау.
Жеке жұмыс: сәйкестендіру тесті
Топтық жұмыс: сызықтық тест
- Жинақтау:
1 топ
«Рөлдік ойын» Тақырыбы:Сіңірлер созылғанда, буын шыққанда және сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем.
Рөлдегілер: Дәрігер, мұғалім, оқушы, ата-ана
2 топ
Ситуациялық сұраққа жауап беру.
-Бір оқушы сүйек күрделі тірі мүше деп дәлелдеді, ал екінші біреуі мұны теріске шығарды.Олардың қайсысы дұрыс және неліктен ?
-Оқушының орынан тұрғызып қойса,ол ұзақ уақыт қозғалыссыз тұра алмайды. Салмағын екі аяғына кезек салып қисаяды. Неліктен, оны қалай түсіндіруге болады?
3 топ
Сұрақтар
- Омыртқаның қисаюын болдырмаудың қандай жолдары бар?
- Буын шыққанда қандай көмек көрсетіледі?
- Жалпақтабандылықтың алдын алудың қандай жолы бар?
4 топ
Сұрақтар
- «Белсенді демалыс» дегенді қалай түсінесің?
- Сүйектің мықтылығы мен жеңілдігі неліктен? (неге байланысты)
- Тұрақты жаттығу мен дене шынықтырудың бұлшық ет пен қаңқаны дамытуға пайдасы қандай?
Үйге: қаңқа ауруларына байланысты реферат жазу
- Бағалау: бағалау критерийлері бойынша (бағалаушы тағайындалып, бағалай жұмысын жүргізеді)
Жеке бағалау
| № | Оқушы аты-жөні | 1-тапсырма Тақырыпша бойынша қорғау | 2-тапсырма Семантикалық карта | 3-тапсырма Қаңқа бөлімдерін атау | 4-тапсырма Сәйкестендіру тесті | 5-тапсырма Сызықтық тест | 6-тапсырма Топтық сұрақтар | Ұпай саны 
 | 
| 1 | 
| «5» | «4» | «3» | «2» | 
| 32- 40 балл | 21—31 балл | 10- 20 балл | 0-9 балл | 
Топтық бағалау
| № | Топ аты | Өзара жұмыс істей алуы | Тапсырмалардың орындалуы | Топтың бірлігі | Ұпай саны | 
| 1 | Денсаулық | ||||
| 2 | Жігер | ||||
| 3 | Сенім | ||||
| 4 | Сезім | 
1 мен 5 балл аралығында
Кері байланыс:
Не ұнады? Жұмыс барысында қандай қиындықтар кездесті?
