6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.
| БАЗАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК 1.«Әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құндылықтарды қалыптастыру» ҚҰРАМДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК Адамгершіліктің алтын қағидасы. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ «Қылау» әңгімесін оқығанда өзіңе тілемейтініңді өзгеге де тілеме (қайырымдылық)
|
6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.
Қолданылатын бейне құралдар:
- Сайын Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі.
- Видео Жарылқасын Даулетов «Дос туралы жыр».
- «Көңіл толқыны» күй.
- Видео «МұзАрт» тобы «Дос туралы жыр»
- «Ертегілер» (-) әуені.
- Презентация.
КЛАССИФИКАТОР
| Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
| Оқу тапсырмасы№ 1 Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: 1 топ- әкесінің айтқан ақылдарын ағаш сызбасы түрінде жазып, қыста жолға шығу ЕРЕЖЕСІН жалпылаңдар. 2топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:өмір мен өлім туралы ойлауына не түрткі болды, оны ненің белгісі деп түсінуге болады, кластер сызбасы түрінде жалпылаңдар. 3топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: суретін салып, кесте түрінде жалпылаңдар. 4топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:жолда кездескен қызға неге алаңдады, Сатай қандай бала, Қожамен салыстырып, венн диаграммасын жалпыла.
| |||||||||
| 1.Алу/қабылдау | 1.10Сана | Жалпылау етістігі | Үзінді | Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады | Қабылдауға дайындалады | Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі | Ағаш, кластер, кесте сызбалары | Кластер,ағаш,кесте, венндиаграммасы | |
| Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
| Оқу тапсырмасы№2 1топ-Сатай мен Рабиғаның кездесуі жайында көрініс қойыңдар 2топ-Сатайдың қызды қайта іздеп баруы жайында көрініс көрсетіңдер 3топ-дос, достық жайында ақындардың өлеңдерін есіңе түсір, өзің өлең шығарып жаз. 4топ- достық жайында мақал-мәтел жаз, мерекелерде сен досыңа қандай сыйлық сыйладың, суретін сал.
| |||||||||
| 2.00 Жауап/реакция | 2.30 Жауап беруге қанағаттану | Шапалақтау етістігі | Театрланған көрініс | Көріністі көрсетеді | Көріністі қарайды | «Ертегілер» әуені | Ауызша мәтінмен жұмыс | Оң эмоциялар — шапалақтау | |
| Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Оқу техникасы | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
| Оқу тапсырмасы№3 Шағын топта «Біз қайырымды балалармыз» атты микрозерттеу жүргізіп, қайырымдылық жасау құзыреттілігіңді жақсарт, нәтижелеріңді плакат түрінде ұсын, сыныптасыңа көмектес. | |||||||||
| 3.00 Бағалау | 3.30Құндылықтарды қабылдау | Көмектесу етістігі | Топ мүшелері | Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады | Берілген құндылықты зерделейді | Жарылқасын Даулетов «Дос туралы жыр» | Ауызша мәтінмен жұмыс | Оқушылар салған суреттер | |
| Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
| Оқу тапсырмасы№4 «Автор ізімен» стратегиясы бойынша, жалғастыр, анықта. | |||||||||
| 4.00Ұйымдастыру | 4.10Құндылықтарды ұйымдастырады | Анықта етістігі | Ақпарат және эмоция | Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады | Әңгімені жалғастырады | «Көңіл толқыны» күй | Жазбаша коммуникация | Парақтарға жазу | |
| Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
| Оқу тапсырмасы№5 Қайырымды болу үшін сен өзіңді қашан,қалай, өзгертесің, дәптерге жаз. | |||||||||
| 5.00Мінездеме/құндылықтар арасындағы немесе құндылықтар жүйесіндегі орын | 5.20Жеке құндылықтарға тарту | Қайта қара етістігі | Үйлесімділік | жұмысты ұйымдастырады | Келісім реакциясы | «Дос туралы жыр» Мұзарт | Жазбаша коммуникация | Дәптерге жазу | |