Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару

 

ТақырыбыInt, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару
СілтемеИнформатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.
МақсатыОқушылардың  білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте  отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.
Оқу нәтижесі:Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар:Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

 

Жаттығулар:1. Сергіту сәті2. Топта жұмыс істеу ережесі3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:топтық жұмыстарөзгенің пікірін құрметтей білуөзін-өзі және өзгені бағалау
Дереккөздер:Информатика  Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулықИнтернеттен алынған ақпараттарқосымша дидактикалық материлдар
Оқуға арналған тапсырма:Оқулықоқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.Практикум

 

КезеңдеріМұғалім ісәрекетіОқушы ісәрекетіБағалауРесурстар
Ұйымдастыру (2 мин.)Амандасу. Мозайкалар арқылы  4 топқа бөлу.Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді

 

Қиылған суреттер
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.)Миға шабуыл

  • Varоператорының қызметі қандай?
  • Const операторының қызметі қандай?
  • Readlnоператорының қызметі қандай?
  • Writeln операторының қызметі қандай?
  • Программа қанша бөліктен тұрады?
  • Программаның жауабын алу үшін қандай командаларды орындаймыз?

 

Оқушылар сұрақтарға жауап бередіФормативті бағалауОқулық, ватман
Бағалау критерийлерін құру. 3 минОқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беруМұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Жаңа сабақ.

1.Ой қозғау

(10 мин.)

 

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;

Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды  бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т.б. аударады. Олар:

 ФункцияатыҚойылымыАргумент типіФункция типі
round(x)Сандыдөңгелектепбүтіннәтижебереді.Нақты

Бүтін

round(23.5)=24

round(3.14)=3

 

trunc(x)НақтысанныңбүтінбөлігіНақты

Бүтін

trunc (52.9)=52
оrd(x)x-тіңсимволының  реттікнөмірінанықтауСаналатын типord(5)=53
сhr(x)x-тіңреттікнөмірінесәйкессимволдыбередіintegerchr(53)=5

 

Сандықайнымалылардытүрлендіруфункциясы

 

ФункцияҚойылуыАргумент типіФункция типі
int(x)Нақтысанның о-геұмтылғандағымәніНақтыint(2.7)=2

int(-32.3)=-32

 

round(x)Сандыдөңгелектепбүтіннәтижебереді.Нақты

Бүтін

round(23.5)=24

round(3.14)=3

 

frac(x)СанныңбөлшегіБүтін

 

Реттелгентиптегішамаларғапайдаланылатынфункциялар

Бұлфункцияларреттелгентиптегішамаларүшінпайдаланылады. Мысалы, элементтіңалдындағынемесесоңындағыэлементтіанықтаут.б. Олар:

ФункцияатыҚойылымыАргумент типіФункция типі
pred(x)x-тыңалдындағыэлементін табу.егер символ берілсеchar;pred(5)=4
succ(x)x-танкейінгібүтінсандыбереді.егер символ берілсеchar;succ(5)=6
odd(x)Х сандықшамасыныңтақекендігінтексеру.Longintсан тақболсанәтижеtrue, жұпболсаfalse.
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.Формативті бағалау слайд
3 .Топпен жұмыс. (10мин.)1- топ

а) a:=78 mod 5

б) b:=97 div 9

в) kl:=(50 div 4) mod 5

г) fl:=82 mod (30 div 7)

д) y1:=int(5.7)

е) y2:=trunc(5.7)

ж) y3:=frac(5.7)

з) y4:=round(5.7)

и) y5:=pred(Z)

к) y6:=succ(R)

л) y7:=ord(D)

м) y8:=chr(86)

2- топ

а) a:=99 mod 8

б) b:=68 div 5

в) kl:=(71 div 6) mod 2

г) fl:=95 mod (35 div 8)

д) y1:=int(6.2)

е) y2:=trunc(6.2)

ж) y3:=frac(6.2)

з) y4:=round(6.2)

и) y5:=pred(K)

к) y6:=succ(O)

л) y7:=ord(P)

м) y8:=chr(80)

3- топ

а) a:=65 mod 8

б) b:=77 div 5

в) kl:=(83 div 6) mod 3

г) fl:=92 mod (29 div 7)

д) y1:=int(4.5)

е) y2:=trunc(4.5)

ж) y3:=frac(4.5)

з) y4:=round(4.5)

и) y5:=pred(B)

к) y6:=succ(G)

л) y7:=ord(Q)

м) y8:=chr(87)

 

 

Оқушылар топпен жұмыс жасайдыФормативті бағалау
4. Сергіту сәті. 3 мин«Сергіту» биін көрсетуБи қимылдары арқылы бойларын сергіту
5. Практикалық жұмыс.

10 мин

 

Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар

Паскаль тіліндежаз :

Y=-2,7x3+0,23x2-1,4

 

Дөңгелектің ауданын есептеудегі қажет айнымалыларды ата.

 

Бөліндіден қалған қалдықты және екі санның бөліндісінің дөңгелектенген нәтижесін табу:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нақты санды ақшалы форматқа ауыстыру . Мысалы, 24.5 – 24 тенге 50 тиын

 

 

Практикалық тапсырмаларды орындайды

Y:=-2.7*x*x*x+0.23*x*x-1.4

 

 

Var r1,r2,s:real;

 

Vara,b,c,d:integer;

Begin

Writeln(‘Екібүтінсаненгіз’); Readln(a,b);

с:= a div b; d:= a mod b;

Writeln(‘дөңгелектенгеннәтиже — ’, c ); Writeln(‘бөліндіденқалғанқалдық — ’,d);

Readln; end.

 

Var a: real; b,c: integer;

Begin

Writeln(‘Нақтысаненгіз’); Readln(a);

b:= trunc(a); c:= round((a-b)*100);

Writeln;

Writeln(b:4,’  тенге‘, c:6,’тиын’);

end.

Формативті бағалауТапсырма жазылған карточка
Сабақты бекіту. («Сазды қобдиша» әдісі арқылы)Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру«Сазды қобдиша»
БағалауБағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау

 

Үйге тапсырма.Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.

.

Оқушылар  үй тапсырмасын жазу
Кері байланыс.Оқушыларға парақшалар үлестіру.

 

Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруПарақшалар