Сақанова Жанар

 

                                                                                               

 

                                                                                                    Сақанова Жанар Муратқызы

                                                                                                   II санатты технология

                                                                                                  пәнінің мүғалімі

 

 

 

Ұлттық ою-өрнек түрлерімен танысу, қағаздан қиылған киім үлгілеріне ою-өрнектерді жапсыру. Бұл тақырып 2 сағатқа арналған.

Мерзімі
Сабақтың атауыҰлттық ою — өрнектермен танысу
Сілтеме Технология оқулық, интернеттен алынған видеороликтер201 бет
Жалпы мақсатыОю-өрнектер туралы түсінік беру, жұмыстың орындалу тәсілін,   жапсырмала

тәсілін үйрету. Оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге дегенқұштарлығын, шығармашылық қабілетін,  көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту, ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесіОю өрнек туралы түсінік бере отырып әр оюдың жапсырудағы өз орны бар екенін біліп, оюды қиып  жапсыруға үйренеді.
Негізгі идеяларыВидеолар арқылы ою түрлерімен, оның жапсыру жолдарымен танысып практикалық жұмыста іске асыру.
Тапсырмалар Мұғалім тарапынан берілетін тапсырмаларОқушыдан күтілетін іс-әрекет, нәтиже
Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды ұйымдастыру.  Кіру парағы.

«Молекула» ойыны арқылы оқушыларды топтарға бөлу

Кіру парағын толтырады, яғни көңіл-күйлерін смайлик арқылы білдіреді.
Бағалау критерийларыӘр топ басшысы өз топ мүшелерін, бір топ бір топты, әркім өзін-өзі бағалайды, ал мұғалім топтың жұмысын және топ басшысын бағалайды.бағалау критерийлерімен танысады.
Үй тапсырмасыОқушылардан үй тапсырмасын сұрау.

«Көшбасшы» ойыны арқылы

 

 оқушылар

ұпайлық сұрақтарды таңдап, жауап берді

І. Қызығушылығын ояту.

 

Ф. Оңғарсынованың «Оюлар» өлеңін ұсындым.

«Оюлар» деген Ф.Оңғарсынованың өлеңі не жайында?

Оюдың қандай түрлерін білесіңдер?

Ою қандай бұйымдарға салынады?

24 слайд арқылы өлеңді тыңдап, танысады. 25 слайдта көрсетілген сұрақтарға оқушылар топта талдап өз ойларын ортаға салады.
ІІ. Мағынаны тану.

 

Оқушыларға ою-өрнектердің түрлері туралы мультфильм ұсындым.

«Аялдамамен оқуға» жаңа мәліметтер жазылған мәтіндер таратты.

Слайд арқылы ою-өрнектің түрлерін көрсетемін.

 слайд арқылы мультфильмнің мазмұнымен танысты.

Берілген мәтінді оқып, ою-өрнектер туралы жаңа мәліметтермен танысады.

27-31 слайдтар арқылы танысып, мәтінде берілген мәліметтермен сәйкестендіреді. Бір-біріне сұрақ қояды.

Әр  топтың жауаптары тыңдалып, қорытынды жасалады.

Келесі тапсырма:

 

 

 

 

 

Қауіпсіздік ережелерін қайталау.

 

Практикалық жұмыс.

 

 

 

 

Электрондық тест.

 

Ою-өрнектің қолдынылатын орындары туралы бейне материал, «Галереяға саяхат» арқылы слайд көрсетіледі..

Кім жылдам? Флипчарт тапсырмалары беріледі.

 

 

Мұғалімнің сұрағы

 

Әр топқа технологиялық карта таратылды.

 

Сергіту сәті

 

Алған білімдерін қорытындылау мақсатында флипчартпен жасалған  тест сұрақтары

 слайдта бейне фильм, слайдтар арқылы ою-өрнектердің орналасу орны туралы танысады.

2 топ жарасып, белгіленген уақытта оюларды орнына қою арқылы флипчарт тапсырмаларын орындайды

 

38 слайд арқылы Сұрақ — жауап арқылы қауіпсіздік ережесін еске түсіреді

 

Оқушылар ою-өрнектерді қиып, киім үлгілеріне салады, ою түрлерін орнына қояды.

Оқушылар орындарынан тұрып, оқушылар бір-біріне берілген бұйрықтарды орындай отырып сергіту сәтін жасады.

Тест тапсырмаларын жазбаша орындап, 2 топ басшылары тестті тексеріп, бірден нәтижесімен таныстырады.

Оқушыларды бағалау Бағалау критерийлары бойынша оқушыларға қорытынды  баға қоямын.Әр топ бірін-бірі бағалайды, әркім өзін, топ басшысы бағалайды
Үйге тапсырма беруОрыс, қырғыз, қазақ 3 ұлт өкілдерінің ұлттық киімдеріне салынған ою-өрнектерін салыстыру. Қандай ұқсастығы, қандай айырмашылықтары бар және көбінесе қандай ою-өрнек түрлерін пайдаланады?Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Шығу парағын толтыруСабақ бойынша көңіл күйлерін байқау мақсатында смайликтер тараттымСабақ бойынша өздерінің көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.