Информатикадан 5 сыныпқа арналған Scratch қолдану курстық бағдарламасы

Информатикадан 5 сыныпқа арналған Scratch қолдану курстық бағдарламасы

 

ІІ Оқу тақрыптық жоспар

Тақырыптар

Сағат саны
1Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік және тәртіп ережесі.1
2Алгортм түсінігі. Алгоритмнің қасиеттері.

Алгоритмді бейнелеу тәсілдері. Блок–схема

1
3Scratch бағдарламалау тілі.1
4Scratch ортасы. Scratch мүмкіндіктері.1
5Scratch интерфейсі, Scratch – тің басты мәзірі1
6Сахна, нысандар (спрайт)1
7Нысандар қасиеті, әдістер мен өзгерістер1
8Бағдарлама, басқару және тректер1
9Бағдарламалық бірліктер: процедура мен скриптер1
10Қозғалыс командасы1
11Қалам командасы1
12Дыбыс командасы1
13Сыртқы бейне командасы1
14Бақылау  командасы1
15Сенсор командасы1
16Бақылау жұмысы1
17Сандық командасы1
18Айнымалылар командасы1
19Scratch сахнасындағы координаталар жүйесі1
20Scratch тіліндегі алгоритм1
21Табиғат циклы, циклдік алгоритм, «n рет қайталау», «үнемі» циклдары1
22Таңдау немесе тармақталу процессі1
23Параллел процессі1
24Оқиға1
25Спрайттар мен скриптердің өз ара қарым қатынасы1
26Моделдеу1
27Тізімдер (массивтер)1
28Өрнектер, операциялар және функциялар1
29Бейнені өзгерту1
30Символдарды еңгізу және шығару1
31Графикалық форматтар1
32Мультипликация1
33Практикалық сабақ1
34Бақылау жұмысы1
 Барлығы34

Түсінік  хат

 

 

       Scratch бағдарламасы оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстың ең әсерлі, ерекше бір тараған түрі. Жақсы ұйымдастырылған “Scratch бағдарламасы ” балаларды информатикаға қызықтыра түседі. Олардың шығармашылық қабілетін жалпы информатикалық мәдениетін арттырады және программада көрсетілген материалды оқып үйренгенде оқушылардың үлгерімін арттырады. Ал “ Scratch бағдарламасы ” мұғалімге көмекші құрар болып табылады.

«Scratch бағдарламасы» мектептің  5  сыныбына  информатика пәнінен    оқыту  үшін  құрастырырған.    Сабақ   аптасына  1  сағат,  жылына  34 сағат  өтеді.

 

 

 

 

 

І. Оқу материалының мазмұны

Кіріспе (1 сағат):

Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік және тәртіп ережесі.

Алгоритмдеу және програмалау (1 сағат):

Алгоритмдеу және програмалау түсініктері. Алгоритм түрлер. Тармақталу алгоритмi. Тармақталу алгоритмдi програмалау, Циклдiк алгоритм, Циклдiк алгоритмді програмалау, Сызықтық алгоритм.

Scratch ортасы.  (22 сағат):

Scratch ортасы. Scratch мүмкіндіктері, Scratch интерфейсі, Scratch – тің басты мәзірі,

Сахна, нысандар (спрайт), Нысандар қасиеті, әдістер мен өзгерістер,  Бағдарлама, басқару және тректер, Бағдарламалық бірліктер: процедура мен скриптер,

Қозғалыс командасы, Сыртқы бейне командасы, Дыбыс командасы,  Қалам командасы,  Бақылау командасы, Сенсор командасы, Сандық командасы,  Айнымалылар командасы.

 Scratch графикалық редактор (10 сағат):

 Scratch графикалық редактор, сахналар мен костюмдердің кітапқоры, Анимациялар түрлері,  Scratch графикалық редакторының шектелеуі, Растырлық графикалық редакторы, Редактор ортасы, Сурет салу және сақтау, Графикалық форматтар. Бейнені интернеттен іздеу,  Scratch-ке арналған өзінің сахынасы мен спрайтын құру,  Логикалық «және», «немесе».

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

Курс міндетіне оқушыларың нысандарың ең қарапайым орын ауыстыруы, нысандарды құрастыру және өңдеу. Нысанның атын қою және экранда орналастыру. Айнымалылырды еңгізу, нысанның сахнада өлшемдерін басқару. Scratch командаларымен жұмыс істеу білу. Графикалық форматтар, бейнені интернеттен іздеу кіреді.

 

Оқушылар мыналарды үйрену керек:

—     скриптердің мазмұның

  • спрайттардың басқару элементтерінің мазмұнын
  • Арифметикалық өрнектерді жазу
  • Тұрақты және айнымалы элеметтерді енгізу
  • „және“, „немесе“ логикалық операцияларды қолдану
  • Scratch бағдарламалау тілі

 

Оқушылар мына біліктіліктерді білу керек:

  • Scratch бағдарламалау тілін қолдану.
  • Scratch бағдарламалау тілімен анимация құру.
  • Scratch бағдарламалау тілімен арифметикалық амалдарды орындау
  • Scratch бағдарламалау тілімен модельдеу
  • Scratch бағдарламалау тілімен өз оқиғаларын құрастыру

 

 

 

 

 

 

 

А.Иманов жалпы орта білім беретін мектебінің пед.кеңесінің

№1 хаттамасымен бекітілді. 26.08.2014.

“Бекітемін”_________________________

Мектеп директоры: Ш.Т.Кожаханова

“ 1 ” қыркүйек 2014 жыл.

“Келісілді” _________________________

Оқу ісінің меңгерушісі:Р.Е.Еңсебаев

“ 1 ” қыркүйек.2014 жыл.

Жаратылыстану пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінде

1 хаттамасымен қаралды.

Бірлестік жетекшісі:__________ М.Б.Масугутов

“1 ” қыркүйек. 2014 жыл.

Мектеп мәселесі: Даралап-саралап оқыту арқылы, көп салалы кәсіптік мамандықтарға бейімдеп бағыттау.

Жаратылыстану бірлестігінің мәселесі: Оқушылардың кәсіптік мамандықтарға бейімділігін анықтайтын бағдарламаларды еңгізу.

Өз мәселем:  Информатика пәнінен жеке тұлғаны дамыту мақсатында инновациялық технологияларды қолдану.

Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің қабылданған шешімі:

5 ші сыныпқа жасалған «Scratch бағдарламасы» бағдарламасы қолданылсын.