Жалпақ , Жұмыр және Буылтық құрттар типтері .Құрттардың жалпы сипаттамасы

Сыныбы: 7 сынып

Пәні: Биология

 

Сабақтың тақырыбы:   Жалпақ , Жұмыр және Буылтық құрттар типтері .Құрттардың жалпы сипаттамасы.

 

Мақсаты:

Құрттар класы туралы  түсіндіре отырып, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын тереңдету.

Міндеттері:

  1. құрттар туралы жалпы сипаттама беру;

2.оқушыларды өзара пікір алмасуға ықпал ету;

3.оқушылардың  бағалай білуіне ықпал ету;

Қолданылған модуль:

«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» «ОүБ және ОБ», «АКТ ны қолдану»

 

 

 

 

 

Уақыты

 

МазмұныМұғалімнің іс-әрекеті:

не істеймін?

 

Оқушылардың

ісәрекеті

Бағалау Ресурстар:

осы іс-әрекеттер үшін маған қандай құралдар,кітаптар,

компьютерлік жабдықтар және т.б қажет?

 

1.Кіріспе

 

 

 

 

 

2. «Шаттық

шеңбер» стратегиясы

Мақсаты: жағымды ахуал туғызу.

 

3. «Ойлан-тап» ойыны өткен сабақ бойынша.Шарты: тақтаға берілген тірек сөздерге  қарай отырып командалар ұпай тігіп болған соң, тапсырма оқылады. Жауап дұрыс болса тіккен ұпайы қосылады, бұрыс болса шегеріледі.

4. Негізгі бөлім

Мағынаны тану «Зерттеушілік» жұмыс суреттермен жұмыс

Мақсаты:

Әр топқа жеке тапсырмалар беремін.

 

Сыныппен амандасамын.

«Молекула»әдісі арқылы топқа бөлемін

 

 

 

Оқушылардың

бүгінгі сабаққа деген жақсы көңіл-күйлерін,қызығушылық

тарын ояту

 

 

Тірек сөздер: ауыз,қорек,өсінді

Сұрақ:Гидраның ауыз айналасында орналасқан қорегін ұстауға қатысатын өсінділерінің аты

Сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбы ашылды,құрттар туралы бейнефильм көрсетілді

 

Оқушылар молекула әдісі арқылы екі топқа бөлініп отырады

 

 

Оқушылар сәлемдесіп, шаттық шеңбер аясында тұрып,бір- біріне  жақсы тілек пен жылы сөз айтады

 

өткен сабақта өткен медуза,ішек қуыстылар типі бойынша сұрақтар мен тірек сөздер берілген,сол бойынша ойланып жауабын табады.

 

Суреттермен жұмыс жасайды,анықтайды,әр құрттардың өздеріне тән ерекшеліктерін табады.

 

 

 

 

«Жақсы, жарайсыңдар!» деген сөздер арқылы өзара бір -бірін бағалайды.

 

 

Топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.

 

 

Топтар өзара формативті бағалау жасайды

 

Өзгенің пікірін сыни тұрғыдан бағалап, қабылдай алады.

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

Маркер, парақшалар

 

 

Флипчарт, маркер, оқулық

 

   5. Сергіту сәті «Қаңқалар»

Мақсаты: музыкамен қимылдары жасай отырып,оқушыларды сергітіп алу

 

 

Оқушыларға сергіту жаттығуларын жасату

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды

 

 

.

 

 

Интербелсенді тақта
6.Қорытынды бөлім

«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы

Мақсаты:

Оқушыларға арнайы  парақша тарату арқылы ойларын түйіндетемін.

 

 

 

Тақырып жайлы мәлімет жинақтап, үй жұмысына дайындалып келедіТоп мүшелері өзара ақылдаса келе, тиісті смайликті көтеріп, баға береді.

өте жақсы

(тақырыпты толық түсіндім)

жақсы (әліде толықтыруым керек)

нашар (төмен,түсінбедім)

 

 

Өзін өзі реттейді, әрі өзіне баға береді.

 

 

 

 

өзара формативті бағалау жүргізеді.

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

 

Смайликтер