4 «Б» сыныбына арналған орта мерзімді жоспары

68

 

Сабақтың аты, мақсаты Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі ? Сөйлеу мәдениетін жетілдіру Қолданылатын бағалау  түрі, Бәрінің сабаққа қатысқанын білу Негізгі дереккөздер
1. Қалмақан Әбдіқадыров «Жиб-жица күресі» әңгімесі.

 

Мақсаты: бейнежазба арқылы  жаңа ұғымды түсінуін жеңілдету;

 

 

Диалог әдісін қолдана отырып әңгіменің негізгі идеясын түсіну, сыни ойлау арқылы өз ойын тұжырымдауға үйрету;

 

 

 

Сомдау барысында әртістік қабілеттерін  дамыту;

 

 

 

 

Сөйлеу дағдыларын  зерделеу; тапсырмалар бойынша формативті және жиынтық бағалауға үйрету.

АКТ-ны қолдану

 

 

 

Видеоролик

 

 

 

 

Диалгтік әдіс

 

Ассоциация

Түртіп алу

 

 

 

Сахналау

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

Тренинг:

«Жүректен-жүрекке»

 

Қ.Әбдіқадыровтың өмірімен танысады.

 

 

Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырады. «Жиб-жица» күрес түрлерімен танысады, ойлары толысады.

 

 

Өз ойларын ортақ пікірге тоғыстыра біледі;

 

 

Шыдамдылықпен тыңдап, пікірін қорғап кері байланысқа үйренеді.

Сахналау шеберліктерін жетілдіреді.

 

 

Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді.

Орындаған тапсырмаларын постермен қорғау арқылы.

 

 

 

Қарым-қатынас арқылы  сөйлеу мәдениетін;

 

 

 

Диалог барысында ;

 

 

 

Бірін-бірі бағалау кезінде

Тапсырмалау бойынша формативті бағалау;

Топтық жұмыста;

 

 

Өзін-өзі бағалау;

 

 

Сахналау сәтінде;

 

 

Ойға шабуыл кезінде

бақыланды;

 

 

 

Мұғалімнің жиынтық бағалауы;

Оқулық,

81-82б

 

 

слайдтар,

Қалмақан Әбдіқадыровтың, Қажымұқанның суреттері, бейне жұмбақ, интертақтада топтастыру стратегиясы

 

 

 

«Бастауыш сынып әдістемесі;

 

№3 2012ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Шерхан Мұртаза «Бала Тұрар» («Қызыл жебе»)  романынан үзінді.

 

Мақсаты: АКТ пайдалану арқылы ойлау қабілетін дамыту.

 

 

 

Кейіпкерлер әрекетін түсіну;

 

 

 

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқушылардың, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

 

 

Білім деңгейін бағалауға үйрету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалай оқу керектігін үйрету,

 

интернет

 

 

 

СТО стратегиялары

Миға шабуыл

Рөлге бөліп беру арқылы, салыстыру

 

 

 

 

 

 

 

 

Зерттеушілік жұмыс (қосымша материал)

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

Шерхан Мұртазаның әдебиет жанрындағы көрнекті өкілі екендігін біледі;

 

Қоғам қайраткері Тұрар Рысқұловтың өмірінен деректер жинады;

 

 

Ойларын жүйелі түрде жинақтап үйренді;

 

Өз білімдеріне есеп беріп және құрбыларын тыңдауға, бағалауға үйренеді.

 

 

Қосымша деректермен жұмыстануға,  ізденімпаздыққа ұмтылады.

 

 

Мәнерлеп оқып, көркем сөйлеу дағдылары дамиды.

 

 

 

Ойлағандарын тіл шешендігімен байланыстыра алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қажетті сөздерді таңдап қолдануды үйренеді.

 

 

Бағалау.

 

 

 

 

Топ басшыларының топ мүшелерін формативті бағалауы;

 

Топ басшыларының өз тобын бағалау бетшесі арқылы анықтау;

 

 

 

Мұғалімнің жиынтық бағалауы;

 

Мұғаліммен оқушы арасындағы диалог арқылы;

 

 

 

Шығармашылық тапсырмалар арқылы;

 

 

Оқулық;

83-85 б

 

Интернеттен

«Әр халықтың өз мақтанышы»

Мұғалімге арналған нұсқаулық;

 

 

 

«Сергіту сәттері»

«Бастауыш мектепте оқыту»

№1, №3,2012ж

 

«Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту. А.Қ.Сәтова 2002ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Сөйлем (хабарлы, сұраулы, лепті)

 

Мақсаты: Слайд пайдалану арқылы материал   қабылдауын жетілдіру;

 

 

Оқумен оқытудағы жаңа тәсілдер модулін  қолдана отырып, оқушылардың сөйлем туралы түсініктерін кеңейту;

 

 

Өлеңді, ертегіні өз дауыс ырғағымен оқыту арқылы шығармашылықты, дарындылықты дамыту;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейне жұмбақ

 

 

 

 

 

Ассоциация диалог драма ес картасы

 

 

 

 

 

 

Бес жол өлең

 

 

 

 

Рөлге бөлу

 

«Мен» тұжырымдамасы

 

 

Тақырыпқа байланысты жұмбақтарды шешу ;

 

 

 

 

 

 

 

 

Әріп, дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы түсініктері кеңейеді.

 

 

 

 

 

Сахналау шеберліктері артады

 

 

 

Өзіне-өзі сенімі артады.

 

Постермен қорғау арқылы арқылы сөзбен сөзді дұрыс байланыстыра біледі.

 

 

 

 

Басқа топтардағы  құрдастарының пікіріне және іс-әрекеттеріне  байланысты өзінің сөздік қорын және ойын толықтырады.

 

 

 

Сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.

 

Формативтік бағалау; өзіндік бағалау;

 

Топтастыру сәтінде пікір алмасуымен

 

 

 

 

Топ басшысының

бағалауы;

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

 

Оқулық 49-50бб

 

Слайд: тақырыпты ашуға арналған жұмбақ;

 

 

Топтық

тапсырма жазылған кеспелер,

 

 

бағалау бетшелері, «Бүгінгі сабақ саған ұнадыма»

 

«Бастауыш мектепте оқыту» журналдары №3,6 2012ж(2012ж)

 

 

 

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Сөйлем (жалаң және жайылма сөйлемдер)

 

 

Мақсаты:

Интернет ақпараттарын қолдануды үйрету;

 

 

Оқумен жазу арқылы ой қабілеттерін;

 

Тіл белсенділігін;

 

Логикалық ойлау дағдысын және білімді өз беттерінше  игере білу дағдыларын дамыту;

 

 

Сыйластыққа, бірлікке тәрбиелеу;

 

 

Жеке жұмыс топтық жұмыс ұйымдастыру;

 

 

 

ЭССЕ жазу;

 

 

Ес картасы

 

 

Сипаттау;

 

 

Ақпараттық

 

 

 

Бағалау парағы.

Оқуда интернет ақпараттарын қолдануды;

 

 

Белгілі бір тақырыптың мағынасын ұғынып, өз пікірлерін білдіреді;

 

 

ЭССЕ жазуды үйренеді сипаттауда шешен, көркем тіл байлығын қолдануды;

 

 

 

Топтық жұмыс арқылы басқаларды тыңдап, қарым-қатынас жасауға;

 

Қажет болса  көзқарасын өзгертуді үйренеді.

Ойларын жеткізу мақсатында жүйелі сөйлеуге үйренеді;

 

 

 

Диалог кезінде өзгені тыңдап, құрметпен қарап, өз пікірлерін мәнерлі, дәлелді жеткізуге тырысады.

 

 

Жазу каллиграфиясы

жақсарады;

 

 

 

Әдеби көркем тілдері дамиды.

Әр топ жетекшісі бағалау парағы арқылы білім деңгейіне қарай бағалау;

 

 

 

 

 

 

Топтар

бір-бірін белсенділігіне қарай бағалау

 

 

Топтастыру сәтінде пікір алмасуымен

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау.

 

 

 

Оқулық;

50-51бб

 

 

«Әдістемелік құралдар»

Қ. Бітібаева

 

 

ІІІ негізгі деңгей нұсқаулығы;

 

Тест сұрақтары жазылған парақша.

 

 

 

«Оқудың интерактивтік түрлері»

М.М. Жанпейсова.

А.Ш. Орақова.

 

 

 

Бағалау бетшелері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің жазбасы

 

Тренер жазбасы

 

 

1-ші сабақта Қалмақан Әбдіқадыровтың «Жиб-Жибца күресі»мәтінін өткенде жаңа ұғымды түсінуін жеңілдету үшін АКТ модулі бойынша иртертақтадан слайд пайдаланылды.

«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»соның ішінде ассоциация,диалогтік әдіс,түртіп алу,сахналау,сергіту сәті,тренинг: «Жүректен жүрекке»әдістерін қолдана отырып,Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырды.Оқыту мәліметтерін толықтырады. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау арқылы  тапсырмалар  бойынша формативті және жиынтық бағалау жүргізілді.

 

2-ші сабақта  Шерхан Мұртазаның «Бала Тұрар» («Қызыл жебе» романынан үзінді) мәтінінде жаңа білім алу үшін «Оқытуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Сыни  тұрғыдан ойлау» модульдері арқылы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес қосымша деректермен зерттеушілік жұмыс; сыни ойлау стратегиялары: миға шабуыл диалог, «сұхбат жүргізу» АВС бес жол өлең тәсілдері қолданылып, формативти және жиынтық бағалау әдіс-тәсілдері жүргізілді.

 

 

 

3-ші сабақта қазақ тілінен «Сөйлем» тақырыбын өткізу барысында «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін және оқуды бағалау», «АКТ-ны пайдалану», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу» модульдері басшылыққа алынып, жұмбақтар шешу: белгілі бір тақырыпқа мәтін жазу, ассоцация, диалог, рөлге бөліп әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы сөйлем туралы түсініктері кеңейіп, өз-өздеріне  сенімдері артты.

 

4-ші сабақта  «Сөйлем»(жалаң және жайылма сөйлемдер) туралы келесі сабақта «оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау», «оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық» модульдері негізге алынып: топтастыру, ес картасы, салыстыру, ертегі құрастыру, эссе жазу, драма, ақпараттық  әдістері жұргізізілді.

Орта мерзімді жоспарды жоспарлауда жеті модульді кірістіру жұмыстың жүйелі түрде өтуіне ықпалы зор болды, оқыту мен оқу барысында өз көмегін тигізді. Алдағы уақыттарда өз жұмысымда жеті модульді басшылыққа алып отырамын.