Арифметикалық прогрессия және оның п-ші мүшесінің формуласы

47

Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия және оның п-ші мүшесінің формуласы

Сабақтың мақсаты:

  • тізбек, арифметикалық прогрессия туралы алған білімдерін пысықтап, толықтыру;
  • әртүрлі тапсырмалар орындау арқылы пәнге деген қызығушылығын арттыру;
  • есептердің шешімін табуда алдын-ала болжай білуге, ойлауға үйрету, бір-бірінің қателерін табу арқылы өздеріне сын көзбен қарауға жағдай жасау.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың көрнекілігі: ДК, иньерактивті тақта.

Сабақ барысы.

  1. Қызығушылығын ояту

Мына сандар тізбегін өсу ретімен орналастырыңдар:

Ф  Ч  Н  Б  А  И  И  О  Ч

1;  13; 5; 2; 8;  1; 34; 3; 21…    қандай сөз шықты?

1,1,2,3,5,8,13,21,33,…

Фибоначчи – италян ғалаымы (1170 – 1250 жж)

Бұл сан тізбегі Фибоначчи тізбегі деп аталады. Ол – екі бактерияның көбеюін көрсететін тізбек. (сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.)

Тізбек, арифметикалық прогрессия тақырыптары бойынша теориялық білімдерін тексеру. (тірек сызба арқылы)

Ауызша есептер

 

Тізбектің келесі мүшелерін ата.

Тізбектердің қайсысы арифметикалық прогрессия болады? Айырмасы неге тең?

Үйге берілген есептер ауызша тексеріледі.

  1. Мағынаны тану. Деңгейлік тапсырмалар орындау

 

  1. Ой толғаныс. Шығармашылық тапсырмалар (оқушылар алдын-ала берілген тапсырмаларын слайд арқылы түсіндіріп, есептерін шығарады.)

 

Үйге тапсырма    № 177, 179

Сандарды өсу ретімен орналастырып, тізбектің заңдылығын анықта. Осы тізбек туралы мағлұмат жинақта.

Қорытындылау, бағалау.