3-ке көбейту және бөлу кестесі.

247

Салимбаева Шолпан Ережеповна, бастауыш мұғалімі

ШҚО Уржар ауданы ,Мақаншы ауылы

М.м. Әсет Найманбай атындағы орта мектебі.

Тақырыбы:    3-ке көбейту және бөлу кестесі.

Мақсаты:

Білімділік:  3-ке көбейту және бөлудің кестелік жағдайлары жөніндегі жаңа ұғыммен таныстыру. Көбейту және бөлудің әдіс-тәсілдерін үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін өз білімен жұмыс атқаруын дамыту. Алған білімдерін пайдалана білуін дамыту.

Тәрбиелік: Ұйымшылыққа, ұқыптылыққа. Отанын сүюге тәрбиелеу.

Түрі: Жаңа ұғым.

Әдісі: Сұрақ – жауап, көрнекілік, ойын, топтастыру.

Көрнекіліктер: кестелер, логикалық жаттығулар, суреттер.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

  1. Үй жұмысын тексеру.
  2. Топқа бөлу.
  3. Жаңа сабақ.

ІІ. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Бүгінгі сабағымыз Қазақстан Республикасының тәуелсіздігінің 20 жылындығына арналады.

ІІІ. Жаңа сабақ.

Өлең оқу. Оқушы.

Үш бағытым.

Ең бірінші бағытым – халқым менің соған берем ойымның алтын кенін

Ол бар болса, мен бармын, қор болмаймын.

Қымбаттырақ алтыннан нарқым менің .

Ал екінші бағытым – тілім менің,

Тас жүректі тіліммен түнілсем де,

Қасиетті тілімнен түңілмедім

Бағытым бар үшінші – Отан дер ем.

Оты сөнген жалғанда жан болса егер,

Ойланбай ақ, келдағы от ал менен.

М. Мақатаев.

Бұл өлеңнен негізгі үш «бақыт» анықтау

Халық

3 бақыт                                   Тіл 

                                                 Отан

Отан туралы ойларын сурау. 3 саны киелі сан екенін айту сурақтарға жауап алу.

3

БИ

ДАНА

АРЫС

ҚАДІР

ТӘТТІ

Үш топқа ат беру. Үш арыстың Абай, Шоқан, Ыбырай.

           1 – Тапсырма. Ойың «Қалт етпей қал». Бір-біріне допты лақтыру арқылы 2-ге көбейту кестесін айтады.

          2 – Тапсырма . Ой қозғау.

3×3=3+3+3

3×4=3+3+3+3

3×5=3+3+3+3+3

3×6=3+3+3+3+3+3

Теңдіктің он жағы мен сол жағын салыстыру.  Әрбір келесі өрнектің мәні алдынғы өрнектің мәнінен 3-ке артық  екеніне жауап алу.

  • Көбейту дегеніміз не?
  • Бірдей қосылғыштар қосу.

3 – тапсырма ойын «жалғастыр». Көбейту кестесі қалай қурылғанын түсіндіру 3-ке көбейту кестесін оқушылар толықтырады.

Абай ауылы Шоқан ауылы Ыбырай ауылы
3∙3=9 4∙3=
3∙4=12
3∙5=15

Көбейту кестесі қалай құрылғанын түсіндіру. 3-ке көбейту кестесін оқушылар  толықтырады.

3×3=9                           4×3=3×4                   4 ×3=12

3×4=12                         5×3=3×5                   5× 4=15

3×5=15                         6×3=3×6                   6×5=18

3-ке көбейту               7×3=3×7                  3-ке көбейту кестесі

кестесі                         8 ×3=3×8

9 ×3=3×9

Абай ауылы Шоқан ауылы Ыбырай ауылы
3×3=9 3×7=21 4 ×3=12
3×4=12 3×8=24 5×3=15
3×5= 3×9=
3×4=

№  4.Кесте.

                                              .                                                                           :3

 

: 3

 

9
?

 

 

 

 

 

×3

 

 

 

3-ке бөлу кестесін қурғанда неліктен 3-ке көбейту кестесін пайдалану керек?

Оқушылардан жауап алу.

5 – тапсырма. «Кім жылдам» ойыны.

Ауызша орындалады.  Бос орынға тиісті санды қою

Абай ауылы Шоқан ауылы Ыбырай ауылы

 

 

7
3
3
4

 

 

                       

 

 

21
3
6

 

 

 

3

                           :

3
15

 

 

 
                           :

6 – тапсырма ойын «Бәйге».

Әр ауылдан бір оқушы орындайды

Абай Шоқан Ыбырай
      :3          ∙2         :3

 

         :3      :2         :2          : 3        ∙2       :4

Бұл тапсырма ауызша орындалады.

7 – тапсырма

Дәптермен жұмыс.

Жазуды толықтырып, жалғастыру. Әр топтан оқушылар шығып орындайды.

61 бет №6.

Абай Шоқан Ыбырай
3∙5=           ∙           + 3∙6=          ∙          + 3∙7=           ∙           +

                                                                 8 – тапсырма

61- бет      № 7(1) (2)

     Түсіндіру. Кобейту және бөлу кестесін пайдаланып шығарту.

 

3               3              3              3              3         

? өрнек

    Шешуі :  5×3=15

Жауабы:   15 өрнек

 

 

? түс

Шешуі: 12: 4 =3

Жауабы: 3 түс

Сергіту сәті.

9 – тапсырма «Кім жылдам» ойыны.

 

23∙3*23∙1

 

16∙5*16∙6

 

45∙4*46∙4

Есептемей-ақ салыстыру.

10 – тапсырма

Календарь .

пн вт ср чт пт сб вс
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарьдың  ішінен 3-ке бөлінетін сандарды теріп жазу.

11 – тапсырма

Зерттеу жұмысы. Ойын «Мен ғалыммын».

52 бет №2.

12 – тапсырма.

Білемін. Білгім келеді.

Оқушыларға өз ойларын айтқызу.

15 – тапсырма

Ж а с а Қ а з а қ с т а н ы м!
9∙3 3∙3 6∙3 3∙7 3∙8 8∙3 4∙3 3∙5 3∙9 7∙3 5∙3 2∙3 3∙6 3∙4 3∙9

 

Өрнектің мәнің тауып, сөзді құрайды.

ІҮ. Қорытындылау.

Ү. Бағалау.

ҮІІ. Үйге тапсырма беру №61  бет№9.