Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»

78

 

Пәні Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сабақтың мақсаты: Білімділік:мәтіннің негізгі идеясын ашуға жағдай жасау, жаз мезгілінің ерекшелігі, таудағы табиғаттағы өзгерістер жайлы нақтылау.

Дамытушылық:таулы жердегі тіршілік,өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігі жайлы түсінеді, ойлау дағдылары дамиды.

Тәрбиелілік:табиғаттың өзіне тән сұлулығын қорғау, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі.Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Сілтеме Оқулық 3 сынып. Слайд.
Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық

2.Слайдтар, смайликтер.

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылығын ояту: Сыныпты топқа бөлу(ағаш, бұта,шөп бойынша) Оқушылар топтарға бөлінеді, топ басшысын сайлайды.

1-топ: Ағаш

2-топ: Бұта

3-топ: Шөп

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Міржақып Дулатовтың «Шілде» Оқушылар түсінгендерін айтады.
ІІІ. Жаңа сабақ «Қазақстан таулары» атты бейнеролик көреді.

«Ой қозғау» әдісі

-Қазақстандағы тауларды атаңдар?

-Осы тауларда ауа райы қандай болады?

-Тауда шыбын болады ма?

Сәбит Мұқановтың өмірі  туралы түсінік беріледі.

Оқушылар бейнеролик бойынша тұжырым жасап,жаңа тақырыпты анықтайды,өздері білетіндерімен толықтырады.(Алтай, Іле Алатауы, Жоңғар Алатауы т.б.)
ІҮ. Оқулықпен жұмыс Мәтінді бөліккебөліп беремін.

1-топ:Алатаудың етегі.

2-топ:Маусым, шілде айлары

3-топ: Мамыр, тамыз айлары.

Оқушылар оқып  шығады.әр топ түсіндіреді.
Ү. Дәптермен жұмыс Оқулықтағы ағаш, бұта, шөп аттарын теріп жазу. Жазған ағаш, бұта, шөп аттарын оқиды.
ҮІСергіту сәті Әуенмен қимыл-қозғалыс жаттығулары Әуенмен қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды
ҮІ. Тапсырма 1-топ: Ағаштар тобына

Алатауда өсетін ағаштардың суретін салу.

2-топ: Бұта тобына:

Тауда мекендейтін жануарлар

3-топ: Шөп тобына

Тау туралы мақал, не өлең құрастыру

 

 

 

 

 

 

Постер қорғайды

ҮІІІ. Қорытынды Венн диаграмасы Оқушылар салыстырады
ІХ. Үй тапсырмасы Сәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін оқу Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Х. Бағалау Сабақ барысында алған баллдарын қорытып, бағалау. Күнделіктеріне қою. Бағаны не үшін қойды, қысқаша сипаттама айтып өтеді
Рефлексия -Сабақ сендерге ұнады ма?

Өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс