Теңдеу құру

48

Тақырыбы:  Теңдеу құру

Мақсаты: Теңдеу құру, санды және әріпті өрнек құру оны оқуға үйрету; қосу мен азайту амалдарының орындалу тәртібінің ережесін қайталау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту.

Сабақтың түрі:  аралас.

Әдісі:  түсіндіру, көрсету, өзіндік.

Көрнекілігі:  қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер

Сабақтың барысы:  І. Ұйымдастыру кезеңі.  Сабаққа даярлық,

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 1. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456, 789 т.с.с.

 

ІІІ.

Х+5
10-х
12-6

 

 

 

 

 

  1. Метрмен нені өлшейміз? 1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см бар
  2. ІҮ..

№ 1  Топтау және оқу.

Өрнек;  санды өрнек;    әріпті өрнек;   қосынды;  айырма;  теңдеу;   теңдік;   теңсіздік.есептеп тап

42 +35                        а+2                          6+с                                 72 > 50

Х + 30 = 90                78 – 64                    65 + 30 =  95                  5 – Х =  3

№  2. Кестелерді толтыр:  «Кім жылдам?» Жылдамдыққа есептеу.

Қосылғыш 54 70
Қосылғыш 20 48
Қосындының мәні 90 96
Азайғыш 400 72
Азайтқыш 28 85
Айырманың мәні 60 170

 
(74,20,48)                                                                      (372,12, 85)

Өздігінен орындау.

№ 3  Өрнек құрып, оның мәнін табу.

  • 600 және 350 сандарының қосындысынан 80- ді азайт; (600+350)-80 = 950-80= 870)
  • 326 және 89 сандарының айырмасын 257-ге арттыр. (326-89)+257= 237+257= 494)

№ 4.  Берілген өрнектердің мәнін тап:

а+ 29, мұндағы с = 78,109,352

 

 

Үйге: Теңдеу шығару