Теңдеу

70

Сабақтың тақырыбы:  Теңдеу.

 Сабақтың мақсаты: Теңдеу   туралы     ұғымдарын

кеңейту.есептерді теңдеу құру   арқылы шығаруға үйрету;

Логикалық ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыс істеу,

ауызша, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту.Өз ойын

қорытып, тұжырым жасай білуге үйрету;

Тапқырлыққа, еңбектенуге, шығармашылыққа баулу,

табиғатты және оның  байлықтарын қорғауға, сүюге

тәрбиелеу.

  Сабақ түрі:  Жаңа білім беру. Ойын-сабақ.

  Әдістері:     Проблемалық, көрнекілік, сұрақ-жауап.

  Көрнекілігі: Дөңгелекшелер, сөзжұмбақ, суреттер.

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру.        

  II.Үй тапсырмасын сұрау.Бәйге ойыны арқылы тексеріледі.

30                  30                30

 

 

20                  20               20

 

 

 

10                10                10

 

 

Сол жақтағылар:10 — Қашықтықты қалай табамыз?

20 — №7 есепті ауызша шығар.

30 – Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін тап.

Оң жақтағылар:  10 — №8 есепті ауызша шығар.

20 — Әріпті өрнек дегеніміз не?

30 – Үшбұрыштың ауданын тап.

Ортадағылар:     10 —  Теңдік деген не?

20 – Жылдамдықты қалай табамыз?

30 – Ауданы 25 см.кв. шаршының қабырғасы нешеге тең?

III.Жаңа сабақты түсіндіру.      «Мақалды сөзжұмбақ».

 

 м
  ж  м  ы  е
  е  с  ы  ң  л
  т  е  ң  д  е  у
   і  г  ы  к
 і  і
 з

1.—— атасын білмеген – жетімдіктің белгісі.

2.—— қырлы, бір сырлы.

3.Батыр бір өледі, қорқақ —— өледі.

4.Білекті бірді, білімді —— жығады.

5 .Бір елі ауызға —- екі елі қақпақ.

  1. —— жылда ел жаңа.
    Жаңа сабақтың тақырыбы ашылған соң «Сәйкестендіру тесті»  орындалады.

327-50 > 2х6                          санды өрнек

Ах9 +60                                 тура теңдік

635 + 200                               теңсіздік

18х2 =31+5                            әріпті өрнек

Хх3=15                                  ?

Хх3=15        Бұл- теңдеу.

Шешуі: Х=15:3

Х=5

Тексеру:   5х3=15                     Математикалық диктант.

1)   10 мен 3-тің көбейтіндісі 30-ға

2)   47 мен 17-нің айырмасы   30-ға тең

3)   Х пен 3-тің көбейтіндісі 30-ға тең

4)   20 мен 10-ның қосындысы 30-ға тең

Оқулықпен жұмыс

№ 4 есеп.  Теңдеулерді шешу.  « Лоторея билеті » ойыны.

№ 5 есеп.  Үшбұрыш периметрін өрнек түрінде жазу керек.  Р=2+2+Хх3 (см)

« Кім тауға бұрын шығады? »  ойыны.

№ 7 есеп.    Танымдық есеп.          Теңдеу құрайық:   Х+10=30

Б: 30 м/с Х+10                                                                                  Х=30-10

Л: Х м/с  10 м/с артық                                                                      Х=20

                                 «Аукцион»   ойыны.

Аукционға бұрынғы көне мектеп ғимараты салынады. Есепті дұрыс және  алғашқы болып   шығарған оқушы ғимаратқа ие болады. Оны не үшін пайдаланатындығын айтады.

№ 8 есеп.   Берілгені:  1940 жылы: 125 ц

1941 жылы:  ? 40 ц. артық         ?

1942 жылы:  ? 10 ц. артық

Шешуі:  125 ц+40 ц+10 ц=175 ц

Жауабы:  175 ц.

Шығармашылық тапсырма  .

(Оқулықтағы жасыл қоршаумен берілген тапсырма)

Жауабы:  94 немесе 96 бет.

  1. Қорыту. Суретпен жұмыс.
  2. Бағалау.

Өзін сабаққа «өте жақсы»  қатыстым деген оқушы жұлдызша көтереді.    «Жақсы» қатыстым дегендер

төртбұрыш, «нашарлау» қатыстым дегендер үшбұрыш көтереді.

 

 

 

VI.Үйге тапсырма.     № 6  есеп.