Жылу, жарық – жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар

102

Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы № 8 жалпы орта білім беретін мектептің ,бастауыш сыныптардағы, ұзартылған күн тобының тәрбиешісі Жолдаева Жайнагүл Сегізбайқызының

1-сыныптарға арналған сабақ жоспары :                                                    Дүниетану

Сабақтың тақырыбы:         Жылу, жарық – жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар.

Сабақтың мақсаты:            

  1. Жылу мен жарық жануар тіршілігіндегі маңызын меңгерту. Жануарлар әлеміндегі сырлар.Құпиялар туралы мағлұматтар беру.
  2. Жылдамдықты, сапаны, жазу және оқу техникасын жетілдіру.Дәстүрлі емес мәселелерді шешу негізінде,оқушылардың шығармашылық потенциалы дамыту. 3.Табиғатты аялауға,жануарларды қорғауға,қамқорлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Инновациялық- аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: БиС технологиясы арқылы оқыту.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру

ІІ. Үй иапсырмасын сұрау.

1-слайд.

Тақтадағы сызбаны кім қалай түсінеді?

             Сүтқоректілер                         Бунақденелілер

Құстар                    Жануарлар                       Жорғалаушылар

                                   топтары

 Қосмекенділер                        Балықтар

6 топқа бөлінеді.

2-слайд.

Ауа

Жарық                 

  Жануарларға қажетті жағдайлар- жылу.

Қорек                                                         Су

3-слайд.

Суреттер бойынша не айтуға болады?

  1. Балық суреті Аю, борсық суреті.

4-слайд.

Сәйкестендіру тесті.

Жануарлар                               Жем немесе азық түрлері

1.Тиін                                        а)Ағаш, бұта, жапырақтары

2.Қанқыз                                   ә)Бидай, жүгері дәндері

3.Құр                                         б)Өсімдік бітесі

4.Жұлдызқұрт                           в)Қарағай, шырша бүрі

5.Ит                                            г)Қарағай мен шыршаның

                                                    Қылқан жапырағы.

6.Тауық                                      д)Ет

5-слайд.

1-в,  2-б,  3-г,  4-а,  5-д,  6-ә.

Жаңа сабақ.

6-слайд.

1)Тақтаға тірек сөз жазу. Оқушылар жаттауға уақыт беру.

 Тиін, тоқылдақ, қоян, түлкі, қасқыр, қосмекенділер, бунақденелілер, жорғалаушылар, құстар, аю, жапалақ, соқыртышқан, жарық, жылу.

7-слайд.

2)Дәптерге жатқа жазады.

3)Мәтінді оқушылар өз бетімен оқиды.

4)Тірек-сөздер бойынша түсініктеме беру, сол кезде жануарлардың суреттері тақтадан көрсетіліп тұрады.

5)І нұсқа оқушылары тест құрады.

6)ІІ нұсқа оқушылары жауап береді.

     Тапсырма:

8-слайд.

Себеп салдарды айқында:

Жануарларға жылу керек, себебі

  • Суықта жануарлардың қорегі аз, жеткіліксіз болады.
  • Жорғалаушылар, бунақденелілер , қосмекенділер суықты көтере алмай, қимылсыз қатып қалады.
  • Құстар жылы жаққа ұшып кетеді.

Жануарларға жарық керек. Себебі:

  • Жарықта жануарлар жемін оңай іздеп табады
  • Қауір-қатерді көріп, қашып құтылады.
  • Айналадағы дүниені бағдарлап біледі.

 

Сабақты қорытындылау.

— Жануарлар жарық пен жылуды қайдан алады?

— Табиғаттан

— Ендеше табиғат тек адамзаттың ғана асырыушы анасы емес, сонымен бірге жануарлардың да панасы екен.

9-слайд.

Табиғат – Ана! Құшағын саялайық,

Қорғау үшін күш-жігер аямайық.

Ол болмаса, сен жоқсың, осыны ұқ

Адамзат! Табиғатты аялайық!

10-слайд.

Сөйлемді аяқта

Табиат қорғау — …

Бағалау.

Үйге: 83-84 беттер.