М. Әуезов «Көксерек»

70

 

 

Сабақтың  тақырыбы:

 

М. Әуезов «Көксерек»

 

Сабақтың  мақсаты:

 

Оқушыларды Мұхтар Әуезовтың «Көксерек»  атты повестенүзіндісімен  таныстыру. Үзіндінің  өзекті  түйінін  ашуға  жағдай  жасау. Мәтіннің  негізгі идеясын  ашу.

 

 

Сілтеме:

 

4-сынып ана тілі оқулығы

 

 

Оқыту нәтижелері:

 

 —   Мәтіннің  мазмұнын өздігінен меңгереді.

—   Аңды сипаттап үйренеді

—   Топта жұмыс жасайды

 

 

Сабақтың түрі:                  

 

аралас  сабақ

 

 

Әдіс-тәсілдері:                  

 

Жеке,  жұппен,  топпен жұмыс,  СТО.

 

 

Ресурстар:

 

А-4  парағы,  маркер, оқулық, стикер, суреттер, слайд

 

 

Сабақ кезеңдері

 

Әдіс-тәсілдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушылардың іс-әрекеті

 

Қызығушылықты ояту

 

 

Ой қозғау

 

Балалар, М.Әуезов кім және ол туралы не білесіңдер?

-М.Әуезовтың өткен тарауда қандай әңгімесімен  танысып едіңдер?

 

 

-Ұлы жазушы, қоғам қайраткері, ғалым

 

-«Жолда», «Жетім»

әңгімелері

 

 

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

Ой толғаныс:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

 

 

 

Жаңа сабақ

тақырыбын хабарлау

 

сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Кубизм»

әдісі

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой  болжау

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

Венн диаграммасы

 

Кесте толтыру

 

 

 

 

 

 

Топ басшысының бағалауы

 

Жиынтық бағалау

 

Өзін-өзі бағалау

 

Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

Әңгімелеу

 

 

М.Әуезовтың«Көксерек» мәтінімен жұмыс

 

 

-Құрмаштың әкесі нені әкелді?

-Оны кімге  берді?

-Қандай ат қойды?

-Әңгіменің басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?

 

Топқа бөледі

Суреттер таратады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Суретте:

2. Салыстыр:

 

3.Зертте: Әңгіме қалай аяқталады деп ойлайсың?

 

4.Қолдан: Көксерек туралы ауыл адамдары не дейді? Неге?

 

5.Дәлелде: «Бөлтірікті қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды»- дегенді қалай түсінесіңдер?

 

6. Талда.Көксеректің ашқарақтығын қай тұстарда байқадыңыз?

 

-Неге әңгіме қайғылы аяқталды деп ойлайсыңдар?

 

 

 

 

 

— Әр топқа тапсырма

беру;

1-топ: «Қасқыр» сөзіне  бір шумақ өлең құра

2-топ:Көксеректің күшік  кезі  мен Көксеректің қасқыр болған кезі

3-топ: Кесте толтыру

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағын смайликтер  тарату.

Жиынтық бағалау жүргізу

 

 

 

 

 

 

-Сабақта не ұнады?

-Бір-біріңе қарқынды көмек бере алдыңдар ма?

-Бүгінгі сабақтың

құндылығы неде?

 

Мәтінді оқып,әңгімелеу

«Аңшы» тақырыбына шағын әңгіме жазу

 

1.Мәтіндітүсініп оқиды

2.Бөлімдерге бөледі

3.Әр бөліктің  мазмұнын айтады

-Қасқырдың күшігін

 

-Құрмашқа берді

-Көксерек

 

-Құрмаш пен Көксерек

 

 

1/ Топ атын қорғайды

2/ Адам, жануар ,табиғат.

Топтасу:

Адам-тірі ағза,сөйлейді, оқиды,еңбектенеді

Жануар-бостандықта, далада тіршілік етеді,қорегін өздері табады,

жыртқыш

Табиғат-қоршаған орта,ауа,

жер-ана

 

1.Көксеректі суреттейді

2.Ауыл иттері мен Көксеректі салыстырады

 

Балалардың  жауабы

 

 

Көксерекке сипаттама береді

 

 

-Табиғат заңына қарсы шығу апатқа әкелетінін байқаймыз.

 

 

 

Көксеректің  ашқарақтығын суреттейтін тұсын  тауып оқиды

 

Әр топ басшысышығып өз топтарының болжамдарын айтады?

 

«Қос қарлығаш» әуенімен

билейді

 

 

 

 

1-топ: Өлең шумағын  жазады

2-топ: Венн даграммасы

 

 

3-топ: Кесте толтырады;

1/ Әңгіменің авторы туралы

толтырады

2/ Әңгіменің басты кейіпкерлерін

3/ Әңгіменің  негізгі ойын

ашады

 

Топтағы әр оқушы өзін-өзі бағалайды, смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

-Оқушылар өз ойларын стикерге жазып жапсырады

Бір-біріне рақмет айтып қол шапалақтайды

 

Оқиды, әңгімелейді,

әңгіме жазып келеді