Бір таңбалы санға көбейту,бөлу

Математика

Білімді тиянақтау

Сабақтың мақсаты 1. Оқушылардың білімдерін тиянақтау. Бір таңбалы санға көбейту,бөлу.Өрнектің мәнін әртүрлі тәсілмен шығаруға,уақыт өлшем бірліктерін меңгеруге,теңдеу шешуге үйрету.

2.Ой-өрісін,логикалық ойлауын дамыту.Дүниетанымын,белсенділігін арттыру.

3.Адамгершілікке,жүйріктікке,көмектесе білуге,адалдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі  Ертегі сабақ.

 

Сабақтың типі  Аралас сабақ(дүниетану,ана тілі)

 

Сабақтың көрнекілігі  Ертегі елінің картасы,сызба,суреттер,перфокарта,жетондар,медальдар,фигуралар

 

Сабақтың жүрісі  Ұйымдастыру

Ертегі елінің картасын ілу (Үй тапсырмасын тексеру)

 

Жаңа сабақ  Картадағы жол бойынша жүру.Сабаққа қатысып отырған балаларға жетондар беру.

-Мектептен шықтық.Бірінші бөгетке кез болдық.

-Орман.Орманнан шығу үшін оқулықтағы  1 есеп.

Ш : 1мин.=60cек.

30*60=1800  1800:2=900  1800-900=900

Ж: 900 м артық

2есеп (ауызша)

3есеп Көпірде бір көзді дәу тұр.Ол жай дәу емес «Цифрдәу».Егер дәудің тапсырмасын орындасақ дәу бізді көпірден аман-есен өткізеді.

Ш:18-12=6   30:6=5

Ж:5 минут

 

Цифрдәудің мойнында перфокарта бар екен.

Перфокартамен жұмыс.

 

Келесі бөгет –бұлақ.

Сергіту сәті  (ПОЭЗИЯ МИНУТЫ) Бұлақ сылдырымен демалу.

«Бұлақ көрсең көзін аш» деген дана халқымыз.Бұлақты жауып тұрған тастарды алып тастайық.Бұлақтың көзі ашылсын.

Бұлақтың тапсырмаларын орындау.

 

4есеп.Тақтамен жұмыс.Көбейтуді бөлумен тексеру.

 

6есеп.Тақтамен жұмыс.Теңдеулер шешу.

 

7есеп.Өз бетімен жұмыс.Ауызша тексеру.

 

Келесі бөгет  «Жүзім бағы» 8есеп.

АВДС, АВДК, АСДЕ, АСДК, ЕКДА, ЕКОА, СКОА, СКДА

 

9есеп. Ауызша

 

-Сапар шеккен жолаушылар келесі бөгет « Шөл далаға»келді.

 

10есеп.     3168+2112=5280

32036+24027=56063

18042+9021=27063

19264+4816=24080

 

-Барлық бөгеттерден  өтіп, аман-сау жеткен жолаушыларға шаhар патшасы өте жақсы белсене қатысқан балаларды алтын,күміс медальдармен марапаттады.Жетондарды санау.

 

Сабақты қорытындылау.

 

Үйге: 5есеп  66 бет

 

Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.