10 * 3; 30:3; 100 * 3; 300 : 3

34

3 — сынып

Тақырыбы:  10 * 3; 30:3; 100 * 3; 300 : 3

Мақсаты:  а) – тапсырмаларды ауызша, жазбаша орындату;

ә) – ұқсас қосымша тапсырмаларды деңгей бойынша орындату;

б) – өз бетімен шапшаң есептеуге баулу

Көрнекілігі: интерактивті тақта, жазбалар, өрнектер, сағат макеті, деңгейлік

тапсырмалар

Әдісі:             түсіндіру, сұрақ- жауап, өздік жұмыс

Пәнаралық  байланыс: музыка

Жүрісі:

  1. Ұйымдастыру бөлімі.

 

  1. Үй тапсырмасын тексеру:

Теңдеуді оқыту, шығару жолдарын сұрау, түсінік алу.

 

  • Жаңа сабақ:
  1. Интерактивті тақтадан тақырыпты түсіндіру
  2. Оқушыларды сөйлету. Математикалық тілде сұрау
  • * 5; 50 :5 т.с.с.

 

  1. Оқулықпен жұмыс

№1 ауызша оқыту, көбейтудің мәнін табу

№2 көбейтуді бөлумен алмастыру, математикалық тілде түсінік алу

10 * 3 = 30                  30 : 3 = 10

3 * 10 = 30                  30 :10 = 3    т.с.с.

№3 ауызша кесте бойынша шапшаң есептеу, арттыру, есе арттыру

2-ге арттыру                             2 есе арттыру

4, 5, 6, 7, 8                                  4, 5, 6, 7, 8

 

  1. Деңгей бойынша үш өлшемді әдіс.

I деңгей  2 тапсырма орындату, үлгірмегендерге парақша үлестіру.

II деңгей Амалдардың орындалу тәртібіне байланысты 2тапсырма

IIIдеңгей Мазмұнды 1тапсырма

 

  1. Сергіту сәті «Қара жорға» биі.

 

  • Шығармашылық тапсырма:

Сағат бетіндегі цифрларды пайдалану арқылы 13-ке тең болатын сандар.

 

  • Қорыту

Бағалау

Мониторинг шығару