7-ге көбейту және бөлу

107

Тақырыбы: 7-ге көбейту және бөлу

Мақсаты : 1. 7-ге көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру және     оны пысықтау;қалдықпен бөлу жағдайларын қарастыру;

  1. Көбейту, бөлу амалдарына есептеу дағдысын қалыптастыру;
  2. Табиғатты сүюге ,қорғауға , аялауға, дәптерге таза, әдемі жазуға тәрбиелеу;пәнге деген қызығушылықтарынын арттыру.

Түрі :аралас.

Әдісі : саяхат сабақ.

Көрнекілігі : жыл мезгілдерінің суреттері,  Абайдың өлеңдері , балықтар,    құстар,карточкалар,шырша.

Барысы : І . Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Сабаққа оқушылардың назарын аудару.
  2. Ауызша шот. ( Тірек сигнал карточкалар мен жұмыс.) 49:7;7* 8; 9*7;7:7 т.б
  3. Жеке карточкалармен жұмыс (5 оқушы) 2 тақтада, 3-дәптерінде. Тексеру,бағалау.

ІІ. Жаңа сабақ:  1. Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен танысу.

  1. Дәптермен жұмыс
  2. Абай « Қыс»

А ). Қыс мезгілі: « Шырша « жасау керек.

2.Оқулықпен жұмыс. №1. Есепті оқу. Талдау , шешу.

Ж .- 48 (д)

Т -24(д)

Б .- 9 балаға

Әр бала неше дәптер алды-?

(48+24):9=8 (д)

Жауабы : 8 дәптерден тиді.

 

 

 

 

 

  • 1-ші амалмен нені біліп алдық ? 2-ші амалмен ше? 1-ші тәсілмен орындауға бола ма? Неге ?

Ә ). Ә – 32 кг

Ж – 28 кг

Қ -?                                              .

  1. 28 :4=7 кг – 1 күн
  2. 32-28= 4 кг

Жауабы : 4 кг ет қалды

№2 (ауызша)

  • Санды 7-ге бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін ?
  • Неге ? ( 1,2,3,4,5,6.)
  • Жаңа жыл мерекесі де таяп қалды . Қыс мезгілінен соң қай жыл мезгілі келеді?
  • Көктем .
  • Көктем келгенін қалай бақылауға болады?
  • Дұрыс .

Абай  » Жазғытұрғы »

Жазғытұры қалмайды қыстың сызы.

Масатыдай құлпырған жердің жүзі.

Жан –жануар ,азамат анталаса,

Ата – анадай елжірер күннің көзі.

 

Түйе боздап, қой қоздап-қорада шу,

Көбелек пен құстар да сайда ду-ду.

Гүл мен ағаш майысып қарағанда ,

Сыбдыр қағып, бұрандап ағады су.

 

-Құстар ұшып келеді. Сендерге тапсырмалар әкелді. ( Қарлығаш пен ұзақ)

А). 70-ті  7 есе кемітуді өрнек түрінде жаз.

Ә). Белгісіз санды 7 есе арттыруды өрнек түрінде жаз. Х*7

Б). 70-ті  7 –ге  кемітуді өрнек түрінде жаз

В). Белгісіз санды 7 –ге  арттыруды өрнек түрінде жаз. Х+7

ІІІ. Сергіту сәті.» Ормандағы аю»

 

 

  1. Бекіту. » Жаз» Абай.

» Балық аулау» (І- нұсқа, ІІ-нұсқа)

а)  Ойлаған санды  7 есе арттырғанда 63 саны шықты . (Х*7 =63)

ә ) Ойлаған санды 7 –ге  арттырғанда 63 шықты.( х+7=63 х=56)

Тексеру. Бағалау.Дәлелдеу.

V .» Күз» Абай. Шығармашылық тапсырма.

 

Сұр бұлт, түсі суық, қаптайды аспан,

Күз болып ,дымқыл думан жерді басқан.

Білмеймін тоңғаныма, тойғаныма,

Жылқы ойнап,тай жарысқан,бие қашқан.

 

________________

 

 

5 бөрене әзірлеуге болады. 2 *4=8 мин     Жауабы:  8 мин жұмсады.

№7 ( қатарлар бойынша).

7:1=7              28:4=7                  56:7=8

14:2=7            35:5=7                  63:9=7

21:3=7            42:6=7                  70:10=7

VІ. Қорытынды. (оқушылар өздері қорытындылайды)?

  • 7-ге бөлгенде қандай қалдық қалуы мүмкін?

VІІ. Үйге: 90- бет №5

VІІІ. Бағалау.