Түсті металл кендері

172

Сабақтың тақырыбы:  Түсті металл кендері

Сабақтың мақсаты: 1)   Түсті металл кендері және кен орындары туралы мағлұмат беру ,

олардың тұрмыста қолданылуын түсіндіру.Оқушылардың кен

пайдалы қазбалары және олардың топтары туралы түсінігін

толықтыру.

2) Оқушының ырықты зейінін, берік есте сақтау, ойлау қабілетін, шығармашылық қиялын дамыту; талдау, жинақтау, ой қорыту, ізденіс дағдыларын жетілдіру

3) Туған жерге,Отанға деген сүйіспеншілік сезімін арттыруға тәрбиелеу.

 

Сабақтың типі:  аралас сабақ

Сабақтың формасы: ұжымдық, жеке дара

Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, Қазақстанның пайдалы қазбалар картасы.

Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, баяндау, ізденушілік.

Техникалық жабдықтар: интерактивті тақта

Қолданылған технология:Биоақпараттандыру және синергетика» білім беру технологиясы                                                «Ауызша сабақ – 1» картасы.

 

Сабақтың барысы:                                     І Ұйымдастыру

Арнайы психологиялық сергіту

                                                                        ІІ . Үй тапсырмасы

1.Тренинг:

2.«Кенді пайдалы қазбалар», «Қара металл кендері» тақырыптары бойынша ТСҚ  (тақырыптық сөздік қор)              5 минут .  44 сөзден жоғары жазған оқушылар ООМ – да  (оқушылардың отыру матрицасы) белгіленеді, % шығарылады.

  1. Мәтінді мазмұндату.

ІІІ. Актуалдау

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру

Жаңа сабақ бойынша жалпы мағлұмат беріледі

  1. Жаңа сабақты меңгерту

 

Қабылдауды ұйымдастыру .7 тірек сөз беріледі.

мыс

қола дәуірі

алюминий

боксит

қорғасын

мырыш

полиметалл кені

Есте сақтау. Тірек сөздерді жаттауға 30 сек. ,жатқа жазу – 30 сек. ООМ да 2- баға енгізіледі. Егер 63 % оқушы 6 – 7 сөз жазса, норматив тапсырылды деп есептелінеді. Оқушылар тірек сөздерді толықтырып жазады.

                                                                       Сергіту сәті

               Аспанға қарап ай көрдік,

               Төменге қарап жер көрдік

               Оңға, солға бұрылып

               Қазбаға бай ел көрдік.

 

Ұғынуды ұйымдастыру: Мәтінмен жұмыс. Жұмыс уақыты 6 минут.

Қиылыс сұрау. Түсініктің бірінші тексерілуі, тірек сөздер мағынасын ашу. ООМ  да 3 — інші баға енгізіледі.

Бекіту. СТС (сын тұрғысынан сұрау)

1.Алюминий  — қызғылт түсті жұмсақ металл  (жоқ)

  1. Мыс электр тоғын жақсы өткізбейді (жоқ)
  2. Мыс телефон , телеграф байланысына кеңінен қолданылады. (иә)
  3. Мыс басқа металдармен қосылып, қорытылмайды. (жоқ)
  4. Жез алюминий мен мырыштың қосындысы (жоқ)
  5. Мыстың қалайы, алюминий, никель және басқа металдармен қоспалары қола деп аталады. (иә)
  6. Ежелгі дәуірде қоланы қару – жарақ жасауға пайдаланды. (иә)
  7. Сондықтан ол кезең мыс дәуірі деп аталды. (жоқ)
  8. Жезқазған, Қоңырат мыс кен орындары дүние жүзіне әйгілі (иә)

10.Алюминий – қара түсті ауыр металл  (жоқ)

  1. Алюминий бокситтен алынады. (иә)
  2. Боксит Жезқазғаннан өндіріледі (жоқ)
  3. Қорғасын – қоңыр түсті, өте жеңіл металл (жоқ)
  4. Мырыш – сұрғылт түсті металл (жоқ)
  5. Мырыш күнделікті тұрмыста қолданылмайды (жоқ)
  6. Мырыш пен қорғасын қосылып, полиметалл кенін құрайды. (иә)
  7. Полиметалл кенінде алтын, күмістің қоспасы жоқ  (жоқ)
  8. Полиметалл кені Алтай өлкесінде мол. (иә)

ООМ- да төртінші баға енгізіледі

Талдау және рефлексия

  1. Қорыту.

VІ. Үйге тапсырма:

  • Мәтінді оқып, мазмұндау
  • Түсті металл кен орындарын кескін картаға түсіру

VІІ. Бағалау