Құқықтық мемлекет

155

 Тақырыбы: Құқықтық мемлекет

Сабақ мақсаты:
— оқушылардың құқықтық білімін жетілдіру, құқықтық білім әр адамның ісі екенін ұғындыру;
— ой-өрісін дамыту, белгілі бір пікір айтуға, тұжырым жасауға үйрету, есте сақтау қабілетін жетілдіріп, сөздік қорын молайту;
— оқушылардың бойына құқықтық, патриоттық, адамгершілік тәрбиені сіңіру;

Көрнекіліктері:Слайд, сызба, бейнефильм , нақыл сөздер, суреттер, флипчарт ,ACTIVote  құралы

Түрі: аралас

Әдістері: сұрақ-жауап,ой қозғау, түсіндіру ,ойын

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі

Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!

  1. Үй тапсырмасын сұрау

1.Мәтін мазмұнын сұрау «Татулығы жарасқан ұлттар»

2.Кім көп біледі? Татулық, бірлік, ынтымақтастық туралы мақал-мәтел

3.Бейнефильм көрсету

  1. Өткенді қайталау

-Біз қазір қандай тарауды өтіп жатырмыз?.

-Ендеше өткен тақырыптар бойынша білгенімізді анықтау үшін ACTIVote

құралымен тест тапсырмаларын орындайық.

Тест сұрақтары

Ойын: Сиқырлы сандар

Сиқырлы сандар арқылы еліміздегі мерекелік күндерді атап өтіп жасырынған суретті табу( 15 қараша-төл теңге,4 маусым-рәміздер,6-шілде-Астана күні мерекелері)

Конституция туралы толық мағлұмат беру

Қазіргі уақытта әрбір адам өзінің құқықтары мен бостандықтарын қорғайтын заңдарды білуі қажет.. Адамның қоғам мен мемлекет алдындағы  ең басты міндеті мемлекетті қорғау, , мемлекеттік рәміздерді құрметтеу. Сен сияқты қаншама адам дүниеге келуде. Осы адамдардың барлығы бір заңға бағынады. Ол – конституция деп аталады. Бұл құжат еліміздің тұңғыш президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың бас болуымен қабылданды. ҚР Конституциясы-мемлекет негізінің іргетасы. Әр елдің, мемлекеттің өз азаматтарына арналған Заңы – Конституциясы бар.Біздің елімізде адам құқықтары Ата Заңымыз – Қазақстан Республикасының Конституциясында көрініс тапқан. Ол 9 бөлім, 98 баптан тұрады.

Конституция бүгін мемлекетімізді мекендейтін халықтардың тыныш әрі бейбіт өмір сүруінің кепілі болып отыр. Мемлекетіміздің құрылымын нығайтып,біздің міндеттері міз бен құқықтарымызды айқындап берді

4.Жаңа сабақ

Тақырыбы: Құқықтық мемлекет

: 1.Кіріспе әңгіме

Мемлекет дегеніміз- белгілі бір территориясы, шекарасы, рәміздері, ұлты бір жалпы халықтық ірі ұйым. Қазақстан Республикасы Егеменді тәуелсіз мемлекет, демократиялы , құқықтық  және әлеуметтік мемлекет.

  Құқық  дегеніміз – мемлекет тарапынан заңдастырылған және қорғалатын, жалпыға бірдей міндетті нормалар жүйесі.

2.Кітаппен жұмыс

1.Мәтінді оқушыларға оқыту

2.Мәтін бойынша сұрақ тапсырмалар беру

3.Сергіту сәті (жасау үлгісі музыка ырғағымен экранда көрсетілді)

Дәптермен жұмыс

5.Енді, балалар, Конституция ережелері мен баптарына тоқталып өтейік

1-бап.Қазақстан Республикасының демократиялық,зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет екендігі, оның ең қымбат қазынасы-адам және оның құқықтары мен бостандықтары екендігін айтылған.

2-бап.Қазақстан Респуликасының президенттік басқару нысанындағы біртұтас мемлекет екендігі айтылған және мемлекетке сырттан қол сұғылмауы  қамтамасыз етілген.

  1. Адам дүниеге келгеннен кейін, оның өмірін, денсаулығын, тыныштығын, біздің мемлекетіміздің Ата Заңы – Конституция қорғайды. Ал Ата Заңымыздан басқа тікелей балалардың құқығын қорғайтын Заң бар ма?
    1.Бала құқықтары туралы Конвенция

2.«Қазақстан Республикасындағы балалар құқығы туралы»

  1. «Ой елегінен өткіз Құқығың бар ма, әлде жоқ па?» Ситуациялық жағдайдан шығу

8.«Өз құқығыңды біл?»

. Бала құқықтары туралы халықаралық конвенциядан:

  • Мемлекет әрбір баланың ама-есен сау өсіп, жан-жақты дамуын қамтамасыз етеді.
  • Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім мен азаматтық алуға құқылы.
  • Әрбір бала өз отбасында, ата-анасымен бірге өмір сүруге құқылы.
  • Бала тынығуға және мәдени демалуға құқылы.
  • Бала денсаулығын сақтауға, емделуге құқылы.
  • Бала өз ойын еркін айтуға құқылы.
  1. «Ой жалғау»
  2. Біреуге ор қазба … (өзің түсесің)
  3. Заңның құрығы … (бәрінен ұзын)
  4. Ұрлық түбі … (қорлық)
  5. Өтірікшінің құрығы … (бір-ақ тұтам)
  6. . Ақырын жүріп …. (анық бас)
  7. Қолыңмен істегенді … (мойныңмен көтер)
  8. Тек жүрсең … (тоқ жүресің)
  9. Заңды сыйлаған … (еркін жүреді)

10.Қорытынды

Мектеп пен жанұяда жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, тәрбиелі, мәдениетті, білімді адам болуға ұмтылуымыз керек. Құқықтық сауатсыздық, яғни өз құқы мен міндетін білмей, басқаның құқын сыйламаудың кесірінен көптеген келеңсіз жағдайларға кезігіп отырмыз. Олай болса құқықтық тәрбие мен құқықтық мәдениетті санаға сіңіріп, өзімізді және қасымыздағы адамдардың жеке басын қадірлеп, құрметтеп еліміздің құқықтық мемлекет екенін  дәлелдей біліп, бейбітшілікті сақтайық.

Жаса мәңгі тәуелсіз арысты елім,

Ата заңмен әрқашан табысты едің.

Соның бәрін дамытып кең далаға,

Болашағың болсын тек Барыс сенің.

11.Сабақ соңында оқушыларға бала құқықтары мен міндеттері жазылған парақша таратылды