«Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру» (7 сынып)

164

 

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы

№8 орта мектептің математика  мұғалімі

Есимбекова  Қуралай  Джиенгалиевна

7  сыныбына арналған  қысқа мерзімді сабақ жоспары

(ІІІ (негізгі) деңгейлік оқудың негізінде жасақталған сабақ)

Сабақтың тақырыбы: «Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру» (7 сынып)
Сілтеме:  Күнтізбелік жоспар,слайд.
Сабақтың мақсаты: Блум таксономиясы арқылы оқушыларғақысқаша көбейту формулаларын, рационал бөлшектің негізгі қасиетін, рационал өрнектерге амалдар қолдануды пайдалана отырып рационал бөлшектерді түрлендіре білуге ой салу,  сыни тұрғыдан ойландыруға үйрету,білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып  осы тақырып бойынша оқушылардың білім дәрежесін анықтау, алған білімдерін тиянақтау;оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдысын қалыптастыру;
Оқытудың мақсаты:

 

Математика сабағында деңгейлік сұрақтар арқылы оқушыны ойлануға,салыстуруға өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйрету.
Міндеті: Оқушылардың тез ойлау қабілетін дамыту,әртүрлі есептер шығару арқылы ой-өрістерін дамыту,пәнге қызығушылығын арттыру.
Оқыту нәтижелері:

 

1.      Берілген рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіре білу.

2.      Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру тақырыбына тиісті есептер шығара білу.

3.      Рационал өрнектерді түрлендірумен байланысты тапсырмаларды кезінде білім мен біліктерді қолдана білу дағдыларыңды жетілдіру.

Жаттығулар:       1.№ 288(3) есеп (ес картасы әдісін қолдану) 2.№288(5) есеп (ес картасы әдісін қолдану)
                  3.№ 288(7) есеп (ес картасы әдісін қолдану)
Қадамдар: 1.      Блум таксономиясы арқылы оқушыларға арқылы оқушыларға қысқаша көбейту формулаларын, рационал бөлшектің негізгі қасиетін, рационал өрнектерге амалдар қолдануды пайдалана отырып рационал бөлшектерді түрлендіре білуге ой салу;

2.      Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы анықтама мен есептердің шығару жолдарын салыстыру;

3.      Жаттығулар орындау. Пікір айтқызу.

Тапсырмалар: Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беру

1.      Білім.

2.      Түсіну.

3.      Қолдану.

4.      Талдау.

5.      Жинақтау.

6.       Бағалау.

Сабақтың барысы:

 

              Мұғалімнің іс-әрекеті:                         Оқушының іс – әрекеті:
1.Сыныпты ұйымдастыру.

2.Сабақты бастау.Топқа бөліну.(2мин) Оқушыларды 1,2,3 арқылы топқа бөлемін.Рольдерін анықтаймын.(2мин)Көшбасшыны тағайындау.Топтағы көшбасшыны анықтауға арналған тапқырлық сұрақтар:

1) 70 мин көп пе, әлде 1 сағ 10 мин көп пе?

2)Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды.Марина поездың соңынан есептегенде 7-вагонға отырды.Сонда қыздар бір вагонда болды.

3) 86 санын ешқандай жазу жазбай 12-ге арттыр.(Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып мұғалім мен оқушы арасындағы диалог әдісін қолдандым, білім берудегі басқару және көшбасшылық модулі бойынша топтағы көшбасшысын анықтадым, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі бойынша формативті бағалаудың бақыладым,  интерпретация бағалауын басшылыққа ала отырып бағаладым және топ лидері,өзін-өзі бағалаған жауап парағын ескердім)

3.Үй тапсырмасын пысықтау.Өткен тақырып бойынша топқа тапсырмалар беру.(білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша, сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша диалогтік оқытудың талқылау үлгісін, талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша ұшқыр ойлау қабілетін байқадым, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі бойынша топ лидері бағалаған жауап парағын ескердім) (5 мин)

4.Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беремін.

1)Білім.Тапсырмаларды орындау арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру.Өткен тақырып бойынша сұхбат пікірталасын құру.

2)Түсіну.Мысалдар арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру. (сыни тұрғыдан ойлау модуль бойынша диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлаудың талқылау үлгісін қолдандым ) (5 мин)

3)Қолдану.Оқулықтағы есептерді шешу. .№ 288(3), № 288(5), № 288(7) постермен қорғау. ( білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалог, топтық әңгімені, сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша диалогтік оқытудың механикалық есте сақтау үлгісі арқылы үнемі сабағымда анықтамаларды қайталап отыру арқылы есте сақтауды анықтадым, ой бөлісу арқылы диалогтің талқылау үлгісін қолдандым,   оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі бойынша  формативті бағалаудың бақыладым,  интерпретация бағалауын басшылыққа ала отырып бағаладым және топ лидері бағалаған,өзін-өзі бағалаған жауап парағын ескердім )

4)Талдау. Ес картасы арқылы топтар есептер шығару жолдарын талдау. (білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша топтастыру әдісін, топтардың арасында топтық әңгімені қолдандым, сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша ойларын дәлелдеуді қолдандым)

5)Жинақтау. Есептің дұрыс шешімін слайдтен көру арқылы өздерінің шығарған есептерін салыстырып дұрыс шешімін жинақтау,интернеттен теңдеулерге негізгі ғылими еңбектерін арнаған қазақтың ғалымын анықтау.

6)Бағалау.Бекіту сұрақтары  арқылы сабақты қорытындылау.

 

 

 

1) Оқушылар топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

2) Оқушылар өздері таңдайды.Көшбасшы бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Топта талқылайды.Топта бір оқушы шығып жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

4)Оқушы ойланады.

 

 

 

 

 

5)Оқушы есеп шығарады.Топта оқып таныстырады.

 

 

 

 

 

6)Есептің шығару жолына талдау жасайды.

 

 

 

7)Топта бір оқушы айтады.

 

 

8)Топтар әр түрлі әдістерді пайдаланып тапсырманы постермен қорғайды.

 

Оқулықпен  жұмыс :
№ 288(3) есеп.Тақтада слайд.Есептің берілісі көрсетіледі. Амалдарды орындау. Өрнектің мәнін табу.

 

№288  (3) Оқушы есепті топпен шығарады.Әр топтан бір оқушы есептің шешімін көрсетеді.
№ 288(5) есеп. Тақтада слайд.Есептің берілісі көрсетіледі. Амалдарды орындау.Өрнектің мәнін табу.

 

№ 288(5) Оқушы жауабы.
№ 288(7). Тақтада слайд.Есептің берілісі көрсетіледі. Амалдарды орындау.Өрнектің мәнін табу.

 

№ 288(7) Оқушы жауабы.
Бекіту.Сұрақтарарқылы сабақты қорытындылау: Топпен қорғайды. Әр топтан бір оқушы қорғайды.
Бағалау: Топ басшылары бағалайды,мұғалімнің бағалауы.
 

Рефлексия:

Смайликтер арқылы:1.Ұнады,түсіндім

2. Дұрыс түсінбедім

3. Түсінбедім