708*347 және 245676/708 түріндегі көбейту және бөлу.

67

Сабақтың тақырыбы:  708*347 және 245676/708 түріндегі көбейту және бөлу.

Сабақтың мақсаты:

а) Білімділік: үш таңбалы сандарды көп таңбалы сандарға көбейту және бөлуге машықтыру.

ә) Дамытушылық:Өз бетімен жұмыс істеуге, ойлауын  есте сақтау.

б) Тәрбиелік:Адамгершілікке еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Қазіргі өмірге бейімдеп оқыту.

Сабақ түрі: «Білім биржасы» Ойын түрінде.

Көрнекілік: таблица, сары, жасыл, қызыл түсті акциялар кеспе сызық.

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Бүгінгі сабағымыз «Білім биржасы» деп аталады. Бұл заманға сай жаңадан енген сөз. Биржа дейтініміз не? Латын енген сөз. Орыс тілінде аударғанда  «Кашелек » деген мағынаны білдіреді. Қазақшаға аударғанда «қапшық». Биржа – құнды қағаздарды сатып алатын , сататын нарықтық ұйымдасқан формасы. Биржаның түрлері: қою биржасы, өнімдер биржасы, еңбек биржасы. Сол сияқты біз бүгін «білім биржасы»  ойыны арқылы біліміміздің қаншалықты құнды екенін анықтаймыз.

Сыныпты  үш топқа бөлеміз.

1 – биржа.             2 – биржа.                 3 – биржа.

Оқушылардың тапсырма орындағанда жауаптары акциялармен бағаланады.

Оқушы жауабының толықтығына қарай әр түсті акциялар алады. Толық емес жауап – сары түсті акция, дұрыс, бірақ кеңінен ашылмаған жауап – жасыл түсті акция , дұрыс негізделген жауап – қызыл түсті акция алады. Әр түсті акцияның құны бар. Оны банк бекітеді. Сары түсті акция -3000 теңге, жасыл түсті акция – 4000 теңге, қызыл түсті акция – 5000 теңге. Алған акцияларынды есептеп , отыратын «акционер» оқушы таңдаймыз. Қай биржа көп акция жинаса, сол топ жеңіске жетеді.

  1. Үй тапсырмасын тексеру.

Амалдарды орында:

708 * 62 + 304 * 95

9000 – 77952 / 28

13995 – 27948 / 51

  1. Түсіндіре аласың ба? Көбейіткіш неше таңбалы сан?

                                                 Неше толымсыз көбейтіндінің мәні шықты?

Әр толымсз көбейтіндінің мәні қандай ретпен

жазылған?

Бірінші толымсыз бөлінгіші қай разрядтың

Бірлігін көрсетеді.

2 – толымсыз бөлінгіш ше?

3 – толымсыз бөлінгіш ше?

Қалай бөлдің?

  1. Тақтамен жұмыс: әр топтан 1 оқушыдан шығып карточкадағы тапсырманы орындау.

1 – тапсырма:              604*439         18456 / 769

2 – тапсырма:              502*487         3948 / 564

3 – тапсырма:              306* 548        226014 / 834

 

 

5.Ойланайық, ойнайық.   Есеп шығару.

Жүк м V1= 60 км/ сағ         Ш:  480км / 80 км/сағ = 6сағ

       Жеңіл м       V1 = 80км/сағ           480км/ 60км/сағ =8 сағ

S2 – 480 км                                  8 – 6 =2сағ

S1 — ?                                             2 * 60км = 120км

Ж: жүк машинасы жеңіл машинасы келгенде

120 км жүрген.

 

  1. Өздік жұмыс:

Түске дейін – 7а

Түстен кейін 5 а

әр автобуста 150                         Ш: 7 * 15 + 5 * = 180 б

Барлығы — ? б                               Ж: Барлығы:180 б.

 

  1. Сергіту сәттері: Бір акциорнеріміз, акционерміз,

«Биржа» сөзін қазақша қашық дейміз.

Акциямыз көбейтіп, қапшығымыз толу үшін,

Көп оқып, білімімізді толықтырамыз.

  1. Тез шешейік. Бөліндінің кампониенттерін еске түсіру.

Бөліндінің мәні.                234       604        49

Бөлгіш                                23          39         65

Қалдық                               21          31         64

Бөлінгіш                             х             х           х

 

  1. Ауызша.

Биіктігі х см, ұзындығы 4 см, ені 2см тік бұрышты параллепипедтің көлемін өрнек түрінде жазу.

 

10 Амалдарды орында.

29070 – 176870 / 23 * 3 + 589

(162000 – 76403 * 450) *(816 * 4)

(181403 — 76403) / 100 – 525

 

  1. Қорытындылау:

Әрбір топтың жинаған акциясының құнын шығару.Алға шыққан қай топ екенін айту.

  1. Үйге тапсырма. №7 Ш.Т.
  2. Оқушыларды бағалау.