Сегіздік нота

61

Сабақтың тақырыбы: Сегіздік нота

Сабақтың мақсаты:

1.Оқушыларға дыбыс ұзақтығының ең қысқа нотасы                                                      сегіздік   нота туралы түсінік беру.

2.Ноталардың орналасуы,айтылуы,дыбыс ұзақтығы туралы білімдерін танымдық қабілеттерін дамыту.

3.Алғырлыққа,тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, алма, ноталар.

Сабақтың типі:  Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,ноталарды танып оқу,ой қозғау.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі.         Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын

тексеру. Психалогиялық икем. Оқушылардың

көңіл күйін сұрау.

Балалар бүгінгі сабағымыз ерекше өткелі тұр,сабағымыз« Табиғат аясында» өтпекші. Кемемен табиғатқа шыққан бала көптеген айлақтарға тоқтайды.

1-айлақ Күн айлағы.

2-ші айлақ Жаңа сабақ айлағы.

3-ші айлақ Бау-бақша айлағы.

4-ші айлақ Гүлдер айлағы

5-ші айлақ Су айлағы.

6-шы айлақ Үй жағалауы.

Әр аймақта қызықты тапсырмалар берілген.Сіздер сол тапсырманы орындауға тырысыңдар,жақсыма.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеруКүн» айлағы.

Үйге Сарымалай және төрттік нота берілген болатын ,қане кім дайын?

Оқушылардан үй тапсырмасы сұралып,хормен «Ботақан» әні орындалады.

ІІІ.Үй тапсырмасын бекіту.

«Доп қағу» ойынымен үй тапсырмасын бекітемін.

1.Сарымалай кім?

2.Оның әкесі кім болған?

3.Қандай күйлерін білесің?

4.Інгенді емдеген кім?

5.Күйші деген кім?

6.Композитор мен орындаушының қандай айырмашылығы бар?

7.1-еу ге саналатын қандай нота?

8.Оның жартылық нотадан қандай айырмашылығы бар?

ІV.Жаңа сабақ. Сегіздік нота.« Жаңа сабақ» айлағы.

Дыбыс ұзақтығының келесі түрі-сегіздік нота.Сегіздік нота ең қысқа нота болып есептеледі. Ол төрттік нотаға ұқсас.Ол былай белгіленеді.Штилде жалауша болады.Саналуы-1 немесе 1 еу. Балалар енді  мына алмаға қараймыз бұл дөңгелек күйінде бүтін нотаға ұқсайды солай ма? Ал енді осы алманы екіге болсек ол жартылық нотаға  ұқсайды,төртке болсек төрттік,сегізге бөлсек сегіздік нота тәрізді болады.

Оқулықпен жұмыс: Балалар олай болса оқулығымызға қарайық. Ноталарды сана тапсырмасы берілген екен,дәптерімізге орындаймыз.

Орындап болсақ,келесі жаңылтпаш берілген мен тақтадан оқимын да өшіріп тастаймын,  сендер естеріңе сақтап, тез айтуларың  керек.

V.Сергіту.«Бау-бақша» айлағы.                                                                                                                                                                                                

Балалар сергіту сәтінде біздер ойын ойнайық. Тақтада көптеген әріптер берілген солады дұрыс тергенде  ұлы күйші, күй атасының есімі мен тегі шығады. Қане кім шапшаң?

Ы Р М Қ Н А Ғ З А Ұ        А С Ы Ғ Б Р А Ұ Й Л Ы.

Тақтамен жұмыс: Қане тақтаға екі оқушы шығып, бірінші оқушы сегіздік  до,ре, ми,фа ны,ал екінші оқушы сегіздік соль,ля,си ді жазамыз.

VІ.Ойын « Орнымды тап! » «Гүлдер айлағы » Балалар біздер барлық нотаны өттік,олай болса бес сызықтың бойына сегіздік ноталарды орналастырамыз.

VІІ.Бекіту.«Су» айлағы.Балалар бүгінгі сабағымызды бекіту үшін сөзжұмбақ шешеміз.Сөзжұмбақты шешкенде ортасында ноталар деген сөз шығады.

1.Дыбыстың жазылу белгісі.                                                                                             2.Қосымша сызықта орналасатын нота.                                                                            3.Нотаның таяқшасын не дейміз?                                                                                       4.Сегіздік нотаның төрттік нотадан айырмашылығы?                                                      5.Скрипка кілті мен бір сызықта орналасатын нота?                                                     6.Жеті нотаның ретпен орналасуы.                                                                                     7.Сегіздік нотаның орналасуы.

VІІІ.Үйге тапсырмаҮй» жағалауы

87-беттегі ноталарды оқып,дәптерімізге жазып келеміз. Ережені жаттаймыз.

                                              ІX.Бағалау.