Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

100

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адам,қоршаған орта туралы білімін кеңейту,ежелгі адамдар,олардың тіршілігі туралы мағлұмат беру арқылы танымдық әрекеттерін дамыту,тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: «Ежелгі адамдар» бейнетаспасы.

Сабақтың барысы:

1.Психологиялық көңіл күй.

2.Зерттеу жұмыстарын талдау.

3.Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.Қайталау.

-Сөздікте «Адам – сөйлеу,ойлау қабілеттері бар,құрал-жабдықтар жасап,оларды пайдалана алатын тіршілік иесі» делінген.Сонымен адам-табиғаттың бір бөлігі.Осыны дәлелдеңдер.(Адам тыныс алады,дамиды,өседі,өмірге бала әкеледі,өледі).

-Адамның басқа тіршілік иелерінен айырмашылығы неде?

-Айырмашылығы мынада:Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.

4.Жаңа сабақты меңгеру.

1.Уақыт машинасымен өткен өмірге саяхатқа шығу.

-Тарих дегеніміз не?(Тарих-бұл адамзат қоғамының өткені туралы ғылым).

-Тарихи дереккөз деп нені айтады?

-Тарихи деректемелерге қолжазбалар,кітаптар,монеталар,т.б. жатады.

-Тарихтан өткен өмір туралы не білгілерің келеді?

2.Оқушылардың жауаптарын толықтыру.

а) Адам қолымен еңбек етудің арқасында денесін тік ұстап жүре бастады.

ә )Миы дамып,ойлау,сөйлеу,қиялдау қабілеті дамыды.

б)Адам шығармашылығы мен іскерлігінің арқасында еңбек құраодарын жасай бастады.

5.Оқулықпен жұмыс.

а)Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.

ә)Ежелгі адамды көз алдарына елестету.

б)Кестені толтыру.

Ежелгі адам Қазіргі адам Ұқсастығы
1
2
3
4

 

Мәтінді оқып,қазіргі адам мен ежелгі адамның ұқсастығы мен айырмашылықтарын кестеге толтырады,талдау жұмысын жүргізеді,қорытынды шығарады.

6.Сабақты қорытындылау.

1.Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері.

2.Миллиондаған жылдар бойғы адамзаттың дамуы.

Өлеңді талдау.

Адам болсам десеңіз,

Бес нәрседен қашық бол-

Өтірік,өсек,мақтаншақ,

Еріншек, бекер мал шашпақ.

Абай

7.Үйге тапсырма беру.

Мәтінді оқу.