« Диалогтік оқытудың тиімділігі»

320

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №4 гимназия мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі
 Баймухамедова Алмагуль
Тақырыбы: «Диалогтік оқытудың тиімділігі» Коучинг жоспары

Коучинг тақырыбы « Диалогтік оқытудың тиімділігі»
Мақсаты Диалогтік оқыту арқылы  бір-бірімен тығыз байланыста болып, бірі-бірін жақын білуге,  құметтеуге үйрету, ынтымақтастыққа ,  белсенділікке, достық сезімін нығайтуға баулу
Күтілетін нәтиже Диалогтік оқытуды және оның 3 түрін меңгеріп,сабақта тиімді пайдалану- оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;

— сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;

— диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады

 

Сілтеме «МАН» екінші деңгей
Ресурстар/Керекті жабдықтар/

 

 

Қалам, фломастер, маркер, флипчарт,
уақыты Іс шара түрі мазмұны Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Ресурстар
5мин Сергіту сәті «Аялдамадағы әңгіме» Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер.«Екі жолаушы» арасындағы сұхбат Мұғалімдер екі шеңберге бөлінеді. Аялдамада бір-бірімен бетпе-бет жүздесіп сұхбаттасады Диск (Поез жүрісін салатын дыбыс)
5мин Топтастыру Топқа бөлу  «Тәтті сый»  Кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлу. Топтық жұмыс туралы қысқаша нұсқау береді Топ ережесін жасау, оны флипчартқа жазу.Видеоролик көру «Тотықұстардың әңгімесі» Флипчарт,АКТ видеоролик
5мин Ұжымдық жұмыс«Ойқозғау» Диалогтық оқыту әдісі Диалогтық оқыту модулі бойынша бағыт беріп, бақылайды. Видеоролик туралы ойларын ортаға салу. Диалог туралы білетіндерін айту Өз түсініктері бойынша ментальды карта жасайды, қорғайды.
5мин АКТ Қолданады түсіндіреді Деңгейлік оқыту бойынша презентация көрсету. Диалогтік оқытудың үш түрін, олардың айырмашыл ықтарын түсіндіру. Презентацияны мұқият тыңдап, ой түйіндейді. АКТ презентация
10мин Топтық жұмыс Үш топқа тапсырма беруБақылау Коучтің дайындаған мәтінін әр топ әңгіменің үш түрі бойынша өзінің ұстанымын образға еніп, рөлге бөлініп дәлелдейді. 1-топ Әңгіме-дебат бойынша пікірталасады2-топ «Төзімділік». диалогін  құрады

3-топ «Келісімге ұмтылу» диалогін  құрады

Флипчарт, фломастер,маркер, стикер
3мин Сергіту сәті «Жүректен-жүрекке» әдісі Бағыт-бағдар береді Шеңбер құрады, бір-біріне жылы лебіз білдіреді.
5мин Өздікжұмыс Сыныпта сұрақ қою үлгісі бойынша мағлұмат.  Презентация арқылы таныст ырылым Төмен (жабық), жоғары (ашық)  сұрақтарды стикерге жазып, дайындайды.  Презентация, Түрлі-түсті стикерлер 

 

2мин Бағалау Кері байланыс Стикерлер таратады. Кері байланыс туралы түсінік береді Мұғалімдер өз көзқарастарын стикерге  Екі жұлдыз, бір тілек жазады  Стикерлер