«Шешенің балаларын сүюі»

ОҚО  Мақтарал  ауданы Игілік ауылы

 Т. Аубакиров атындағы  жом Бастауыш сынып мұғалімі

Атабаева Сулухан Нұралықызы

                    Ана  тілі    4-сынып

 

Сабақтың  тақырыбы:  «Шешенің балаларын сүюі»

Сабақтың  мақсаттары:  а)білімділік:  ХХ ғасыр  әдебиетінің  көрнекті  өкілі  М.Дулатов  өмірі,шығармашылығына  қысқаша  тоқталып, «Шешенің  балаларын  сүюі»  өлеңімен  таныстыру.

Ә)тәрбиелік:  оқушыларға  өмірдегі  еңардақты  жан  ананы сүюге қадірлеуге  перзенттік  парызын  өтеуге тәрбиелеу

Б)дамытушылық:  оқушылардың  сөйлеуін  дамыту, шығармашылыққа,  өз  ойларын  жатық  жеткізе  білуге  баулу

Сабақтың  түрі:  аралас  сабақ

Сабақтың  әдісі:  сұрақ-жауап,  топтау

Сабақтың  типі:  жаңа  сабақ

Сабақтың  көрнекілігі:  М.Дулатов  портреті, слайд,  тірек  сызба

Пәнаралық  байланыс:  музыка,  қазақ  тілі, дүниетану

Сабақтың  барысы:

 І.  Ұйымдастыру

Оқушыларды   сабаққа  әзірлеу

 Психологиялық   дайындық:

Дөңгеленіп  тұрамыз,

Керегені  құрамыз.

Уық  болып  иіліп,

Киіз  үйді  құрамыз.

ІІ.Үй  тапсырмасын  сұрау:  Семантикалық карта толтыру.

       Ахмет кім ?  Қандай кітаптары бар?Мәтіннен       түсінгенің?

 

Ш.Өткен сабақты бекіту.

 «Бинго» ойыны

ІV. Жаңа сабақ:

І. Қызығушылықты ояту.

 

ақылды                                қадірлі                              мейірімді

 

 

 

 

сұлу                                                                    құдіретті

                                    аяулы

ІІ.Мағынаны  тану.

А) Автор туралы  кіріспе.

Педагог                                                                    жазушы

Алаш    қозғалысының  қайраткері

 

 

 

 

публицист                           ағартушы                       драматург

Ә) М.Дулатов 1885жылы  Торғай облысы  Жангелдин ауданында дүниеге  келді.1897 жылы Торғай қаласындағы орыс-қазақмектебінде оқып білім алады.1902 жылы оқуын бітіріп, ауыл мектебіне мұғаләм болады.1909 жылы «Оян,  қазақ!» кітабы жарық көрді.1910 жылы «Бақытсыз жамал» романы басылып шықты.1913-18жылдары «Қазақ» газетінің негізін қалады.1935 жылы Ресей өңірі Ақтеңіз балық каналындағы Сосновен лагерінде қаза тапты.

ІІІ.Оқулықпен жұмыс.

«Шешенің  балаларын сүюі»өлеңін мәнерлеп оқу.

Оқушыларға тізбектеп оқыту.

IV.Дәптермен жұмыс.                                                                                               Сөздік                                                                                                                                 Көз жасын көлдету— қатты жылау

  1. V. Деңгейлік тапсырма. Ана-шығарма           -мақал-мәтел                                                                                                                                  -«Ана» өлең құрастыру                                                                                                                 Сергіту сәті. «Анашым» әні.                                                                        VIІ. Бекіту.           Тренинг «Анаға  ең  жылы  лебіз».

Ана мейірі                                                                  Ана сүті

Ана тілі                                                                       Ана алақаны

1.«Ана» сөзінің кілтін табу                                                                                        2. А-дамның                                                                                                      Н- нағыз                                                                                                                            А-сылы

3.Ана туралы әндерден бір-бір шумақтан айту.

Қорытындылау:                                                                                                       Ислам жолы да Ананы  бәрінен артық ардақтауды талап етеді.Анушируан Әділ патшаның «Құдайдың көңілінен қалай шығуға  болады?»-деген сұрағына, дана уәзірі Бузурхмехр: «Анаңды қуанту арқылы» ,-деп жауап берген.Ендеше, «бір қолымен бесікті тербетсе, екінші қолымен   әлемді тербеткен» аналар аман болсын!

Үйге тапсырма:  Өлеңді жаттау.

Бағалау: