Балалардың бақыты. Сырбай Мәуленов

295

Сабақтың тақырыбы: Балалардың бақыты. Сырбай Мәуленов

Сабақтың мақсат: өлеңнің мазмұны мен негізгі идеясын ашу.

Күтілетін нәтиже:

1.Пәндік нәтиже: өлең авторымен танысу. Өлеңді талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың, қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік беру.

2.Жүйелі іс-әрекет нәтижесі: «Бақыт» сөзңне сөз тіркестері мен көркем сөздер тізбегін құру арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасау.

3.Тұлғалық нәтиже: өлең жолдарын талдау арқылы өзіне қымбат адамдарды бағалай білудің өзі нағыз бақыт екенін сезіндіру. Отбасылық құндылықтарды құрметтей білуге баулу.

Сабақтың көрнекілігі: С.Мәуленовтың өмірінен сыр шертетін фотосуреттер, «бақытты балалық шақ» тақырыбындағы әртүрлі сюжеттегі суреттер, Бақыт ағашы, 3 түрлі кәмпиттер.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:топтастыру, топпен,жеке, оқулықпен, дәптермен, суретпен жұмыс түрлері.

 

 

Уақыты

Сабақтың ұйымдастыру формасы  

Мұғалімнің іс- әрекеті

 

Оқушының іс — әрекеті

2 минут Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу

2.Топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Ітоп Қуыршақ,топ басшысы: Карбаев Тамерлан

ІІ топ –Көліктер, топ басшысы:Кусаинов Наурызбай

ІІІтоп-Жемістер,топ басшысы:Әмірғали Ерасыл

ІVтоп-Отбасы, топ басшысы: Сулейменова Айдана

3.Келген қонақтарға сурет-қағаздарын тарату.

 

Оқушылар сәлемдесіп болғаннан кейін топтың құрамымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшылары таратады.

8минут Үй тапсырмасын тексеру: Мұрат-капитан мәтінін сұрау 1-    Тапсырма: әр топқа бірнеше сұрақ таратылады.

Ітопқа:

1.Ахмет атайдың немересі кім?

2.Мұрат қандай бала?

3.Мұрат қандай кітаптарды оқиды?

4.Мұрат кітап оқығанда қандай көңіл-күйде болады?

ІІтопқа:

1.Оқиға қандай өзеннің бойында болып жатыр?

2.Бала Мұраттың арманы қандай?

3.Су-электр станциясы қалай аталады?

4.Өкіл, уәкіл- дегендер кімдер?

ІІІтопқа:

1.Іле бойына не валына бастады?

2.Құрылыс басына қандай өкілдер келді?

3.Мұрат арманына қалай ұмтылды?

4.Мәтінді кім аударған?

ІVтопқа:

1.Мұрат қуанышын кіммен бөлісті?

2.Ахмет атайдың батасы қандай?

3.Теңізші болу үшін қандай болу керек?

4.Тақырыпты өзгерт

2- тапсырма:

«Бақыт» сөзін топтастыру.

 

 

Оқушылар берліген сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топпен жұмыс жасайды.

15минут Жаңа сабақ:

Балалардың бақыты. Сырбай Мәуленов

3-тапсырма:

Оқушыларға жаңа тақырыпты атап өтіп, өлеңнің авторының өмір баянын топтастыру.

Сырбай Мәуленов

1922жылы 17 қыркүйекте Қостанай облысы, Жангелді ауданы, Торғай кентінде дүниеге келген. Ол кіс ақын, әрі аудармашы. Тұңғыш жинағы 1948 жылы шыққан. Оның «Жасыл орман», «От пен су», «Жаңбырлы күз» атты шығармалары бар.

Оқулықпен жұмыс:

1.Мәнерлеп оқыту.

2.Өлеңнің мазмұнын аша отырып, суреттермен жұмыс жасау

 

 

Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша топпен жұмыс жасай отырып, ақынның өмірбаянын құрастырып шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға өлеңді оқыту

1 минут Сергіту сәті(ән) «2 «Б»-ның ағашы»әні

Зеңгір көктен

Нұрын төккен

2 «Б»- ның ағашы

Жайдары өскен,

Жайнап өскен

2 «Б»- ның ағашы

 

Бал достыққа,

Жодастыққа

Шақырады әніміз

Тыныштыққа

Ағашымызда

Бақыттымыз бәріміз!

Оқушылар бірігіп қимыл жасай отырып, әнді әуенімен орындайды.
2минут Ой толғау Дәптермен жұмыс

«Бақыт» сөзіне топтастырғандарын жаздырту

Оқушылар көркем жазу үлгісін сақтау отырып, әдемі жазады.
5 минут Бекіту: Сұрақ-жауап әдісі

Оқушылар қолдарындағы сурет қиындысын бөлме, карзина, гараж, сөреге орналыстырады.

Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, сурет қиыныдысын орналастырады.
2 минут Қорытынды Бақыт әлемінде бақыт ағашына оқушылар өз армандарын жазады. Оқушылар  өз армандарыноқиды.
2 минут Үйге тапсырма беру 1.Өлеңді түсініп оқу.

2.Бақыт әлеміндегі галерея ұйымдастырылған суреттерді бірін салу

 

 

Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
2 минут Бағалау Оқушылардың алған бағаларын 3 түрлі кәмпиттермен бағалаймын.

Қызыл кәмпиттер -5

Көк кәмпиттер – 4

Сары кәмпиттер — 3