Ә. Асылбеков «Үйрену»

40

Атырау қаласы.Махамбет ауданы.Алға селосы
Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қуанышева Ботакөз

Қысқа мерзімді жоспарлау 4

Күні: 12.03.2015 Пәні: Ана тілі Сынып: 4
Сабақтың тақырыбы Ә. Асылбеков «Үйрену»
Сабақтың мақсаты Өлеңнің мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып сыни ойлануға дағдыландыру.
Оқытудың нәтижелері Өз бетімен жұмыс жасау арқылы білімдері жетіледі

Өлеңнің адам баласына тигізер пайдасын меңгереді.

Өз  ойын тиянақты,еркін айтуға үйренеді

Негізгі дерек-көздер Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

5 минут

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

 

 

 

 

Топқа бөлу.

І – топ «Инелік» тобы
ІІ – топ «Керік» тобы
ІІІ – топ «Балық» тобы

 

 

«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

 

Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.

Үстел үстінен  таратпа қағаздарды алып, топ атауларымен орындарына жайғасып, топқа бөлінеді.

Шеңбер болып отырып, ортадағы қаламсапты алып, өткен тақырып бойынша сұрақ-жауап қойып, пікір алмасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

термен форматив

ті бағалау

Өзара бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа қағаздар

 

 

 

 

 

Ортадағы қаламсап, бағалау парақшасы, смайликтер

Жаңа сабақтың таныстырылымы 3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

 

Білу. Ой қозғау»,

Слайд бойынша жеке-жеке суреттерге байланысты оқушыларды сөйлету, суреттердегі ұқсастықтарын табу.

Инелік — тікұшақ,

балық — сүңгуір қайық,

жираф, керік — кран,

ақ құман — паравоз,

бұлбұл — ән,

-Қандай әншіге «қазақтың бұлбұлы» деген? Не себеппен?

(1936 жылы Мәскеуде өткен қазақ өнерінің онкүндігі өткен, сонда Күляш Байсейітованың дауысы өзіне ғана тән, соншалықты өзгеше екенін көз жеткізді )

аяз (терезедегі қырау) — ою,өрнек

 

Түсіну. «Түртіп алу» әдісі арқылы өлеңнің мазмұнын меңгерту.

Берілген слайдқа қарап, суреттерге байанысты ұқсастықтарды табады. Өз пікірін дәлелдейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұынмен танысып, өлеңде кездескен түсініксіз сөздерді жазып алып, топта бір-бірімен талқылайды.

Смайликтермен формативті бағалау

Өзара бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтермен формативті бағалау

Өзара бағалау

 

Бағалау парақшасы, интербелсенді тақта, смайликтер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, бағалау парақшасы, смайликтер

 

 

Жаңа сабақты қолдану 7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

Қолдану. «Бір сөзбен айт» әдісі арқылы шығармашылық жұмыс жасату.Ұйқастар бойынша шумақ құрастыру.

 «Инелік»

Балық… жүзеді
…… сүңгіді
…… отырып
…… ойлады.

«Керік»

……. керікті
…… созыпты
Оны бақылап ағалар.
…… тауыпты.
«Балық»

Бұлбұл… тыңдады
…… тамсанды
…… апалар.
Тамылжыта ән салды.

 

Талдау. «Сиқырлы сұрақтар» әдісі арқылы 3 топқа 3 түрлі тапсырмалар орындату.

«Инелік»

 Мақал — мәтелдерді жаттап, мағынасын түсіндіру. (білім,еңбек туралы)                «Керік»

Жұмбақтар шешу. «Тапқыр болсаң, тауып көр».
«Балық»

«Өнер тапқыштар» клубы.
Өзің не ойлап тапқың келеді?

Әр топ өздеріне берілген шығармашылық жұмыстарды топтаса, ақылдаса отырып пікір алмасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға  топтаса, ақылдаса жауап беріп, сұрақтарға жауап беріп, пікір алмасады. Бірін-бірін оқытады.

Смайликтермен формативті бағалау

Өзара бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтермен формативті бағалау

Өзара бағалау

 

Оқулық, бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа қағаздар, бағалау парақшасы, смайликтер

Жаңа сабақты қорытындылау

 

 

5 минут Жинақтау. «Озық ойлы оқушы» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Алған білімдерін қолдана отырып, берілген тапсырманы топтасып орындап қорғап шығады. Смайлик

термен формативті бағалау

Өзара бағалау

Плакат, маркер, бағалау парақшасы, смайликтер
3минут Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жүргізу.

Ауызша мақтау, мадақтау және смайликтер арқылы формативті бағалау

 

 Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бірін-бірі бағалайды.

Мақтау сөздерін естіп ынталанады.

Смайликтерді көтеру арқылы ынталанады.

Смайликтермен форматив

ті бағалау

Өзара бағалау

 

бағалау парақшасы,  смайликтер
3 минут Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. Рефлексия парағы, стикер
1 минут Үйге тапсырма беру.  Ә.Асылбеков туралы қосымша ақпарат іздеу Күнделікке жазып алады. Күнделік

 

БӨЛІСУ
Алдыңғы жазбаҚұттықтаймын!
Келесі жазбаДосыма