Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау

120

Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау\сабақ тақырыбы Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8 9
4 ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін ұғыну, ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау, ауа ылғалдылығын анықтау алу Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін анықтай алады, өмірде бақылап, түсіндіре алады, қолдана алады, процестерді салыстыра алады, ауа ылғалдылығын анықтай алады. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістері, ақпараттық коммуникативті технологияларды пайдалану, дарынды балалармен жұмыс,  диалогтік оқыту тәсілдері, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды  басқару және көшбасшылық Деңгейлік тапсырмалар, сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, критерий жасау, Топқа жетекшілік ету, нұсқау беру, топқа, жеке кеңес беру, мақсаты мен жоспармен таныстыру, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау Интерактивті тақта, компьютер, термометр, психрометр, балауыз, спиртшам, калориметр, таразы, есеп жинағы
1 9.10.12 1 §13,14 Қатты дененің балқу және қатаюы. Меншікті балқу жылуы. Мақсаты: заттың балқу және қатаю процестерін ұғыну, сондағы ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау Балқу және қатаю процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, отын энергиясын есептей алады, процесті техникада қолдана алады Джигсо, алты қалпақ, маршруттық карта, топтастыру, есеп шығару, эксперимент жасау Деңгейлік тапсырма, сырттай бақылау, әңгімелесу Нұсқау беру, топтық жұмысқа критерий құру,  жұлдыз және ұсыныс айту, өз-өздерін бағалау, Термометр,  балауыз, стакан, есеп жинағы
2 10.10.12 1 №2 Зертханалық жұмыс. Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау. Мақсаты: Жылу балансының теңдеуін пайдаланып, мұздың меншікті жылуын анықтау Дененің балқу процесін қадағалап, қорытынды жасайды, басқа денелер үшін меншікті балқу жылуын анықтай алады. Жұптық жұмыс, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар

 

 

Деңгейлік сұрақтар. Жоспармен, сабақтың мақсатымен таныстыру Нұсқау беру,

кейбір топтарға жетекші болу, Қорытынды арқылы бағалау

таразы, термометр, калориметр, мұз кесегі, сүзгіш қағаз, шәйнек (сыныпқа біреу)
3 16.10.12 1 §15,16 Булану және конденсация.

Қаныққан және қанықпаған бу. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі булану және конденсация құбылыстарын түсіндіру

Булану және конденсация процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, талдайды, қорытынды жасайды Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, бейнеролик көрсету, графикалық диктант, маршруттық карта Деңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушыға арналған тапсырма, Жоспармен таныстыру, топқа кеңес беру, бағыт беру, критерий бойынша өздерін бағалау, бір-бірін бағалау Интерактивті тақта, компьютер, термометр, спирт, мақта,
4 17.10.12 1 §17 Ауаның ылғалдылығы. Мақсаты: ауаның ылғалдылық дәрежесін анықтау, маңызын білу  Ауаның ылғалдылығы ұғымын түсіну, оны анықтай алу, психрометр, гигрометр құрылысын білу және пайдалана алу Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, инсерт, бейнетаспа көрсету,  Маршруттық карта, топтық зерттеушілік әңгіме Деңгейлік тапсырмалар, Сырттай бақылау, әңгіме жүргізу,  кейбір тапсырмаларға нұсқау беру Критерий бойынша өздерін бағалау Психрометр, мақта, су, стакан, есеп жинағы