Механизмнің пайдалы әрекет коэффицентті.

62
ашы орта мектебі
Сабақтың атауы Механизмнің пайдалы әрекет коэффицентті.
Сілтеме                   Физика 7 сынып,  слайдтар, сабақ жоспары
Жалпы мақсаты Механизмдердегі пайдалы  жұмыстың толық жүмысқа қатынасын және Пайдалы әрекет коэффиценті көтеруде ғылым мен техникаға қосатын үлесін түсіндіру
    Күтілетін

нәтижелері

·

Отын қорының қарқынды азаюына байланысты энергияны үнемдеп пайдаланатын қозғалтқыштар мен

қондырғылардың жұмыс жасау приципін түсінеді.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының
Сабақтың көрнекілігі проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары,  ресурстар тапсырмалар
Тапсырмалар      І тапсырма         10мин

    Мәтінмен жұмыс

І-топқа:  Жалпы жұмыспен            пайдалы жұмыстың айырмашылығы қандай?

ІІ-топқа: Механизмнің пайдалы   әрекет  коэффицентті қалай анықталады.

ІІІ-топқа:Энергияны үнемді пайдалану  қозғалтқыштары туралы не айтасыз?

ІУ-топқа:

Қозғалтқыштардың жұмыс жасау приципі.Мысалмен түсіндір.

      ІІ тапсырма 

 Есептер шығару.

Иіндіктің ұзын иініне 3,5кН күш түсіріп ,қысқа иініне бекітілген массасы 250кг жүкті көтерілгенде,иіндіктің күш түсірілген нүктесі 4 м төмен түсті.Иіндіктің ПӘК қандай?
ІІ-топ:
Машина 36 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты  қозғалып келеді.Егер оның  маторының тарту күші
100Н болса,онда ол  5 с-та қанша жұмыс атқарады?
ІІІ-топ
Қуаты 500 Вт локоматив  бірқалыпты қозғалып 25м аралықты  20с-та өтеді.Оның тарту күш қандай?
ІУ-топ
Егер плотинадан  су  35м биіктен құлап ағатын болса,су ағынының қуаты қандай?Судың әр минуттағы  шығыны 120м.

Сабақтың барысы
                 Мұғалімнің іс-әрекеті                Оқушының іс-әрекеті   
       Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу

 

Табиғаттың – әр беті терең

мағынаға толы бірден-бір кітап.

                          И.Гите.                                                                                                 

Психологиялық дайындық.
Оқушылармен шеңберге   тұрып шаттық шеңберін   өткізу.

Үйге тапсырма :Кім жылдам?

Топқа бөліну:

 

 

Білу :Жаңа тақырыпты ашу.

Механизмнің жұмыс жасау  принципі туралы сурет сырын ашу

Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу.

.

 Кезекші оқушы сабақта кім жоқ екенін айтады.

 

 

 

Оқушылар бір-біріне жақсы жылы  сөздер,

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.

 

Оқушылар  әртоптан жауап береді.

І-  топ       “Жер”
ІІ- топ      “Юпитер”
ІІІ-топ     “Сатурн”
ІУ-топ     “Марс”

 

Суретке қарап отырып барлығы сыныппен

жауап беріп отырады.

Сурет  сырын ашу.

ТҮСІНУ    Диалогтық оқыту

Әр оқушыға тапсырмалар  беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірімен пікірлеседі.

Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды .Оқушылар бағалайды.Марапаттайды.
ТАЛДАУ- Сыни ойлауын дамыту

Мәтінді  берілген тапсырмалар бойынша  постермен қорғау.

Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады.

Бұл мәтінді тақтаға оқушылар кезектесіп постермен қорғайды.

Оқушылар жұпта мәтінді толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін тексеріп, бағалайды.

        ҚОЛДАНУ

Есептер шығару.

 Есептерін тақтаға, дәптерге орындайды.
    ЖИНАҚТАУ

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Жұптарға тапсырма.

 

Оқушылары кезектесіп сұрақтар қояды

Бекіту   Тест сұрақтары.
Венн диограмма толтыру    Оқушылар  толтырады.
Бағалау
Жұптардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. Жұптағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды
Үйге тапсырма :

Тарау бойынша қайталау

Оқушыларға смайликтер таратамын.     Оқушылар өздеріне сай

смайликтерді таңдап дайын

плакатқа жапсырады.