табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Физикалық эксперимент

86

 

Сабақтың тақырыбы: табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Физикалық эксперимент

Сабақтың мақсаты:

Сабақтың міндеттері:

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс тәсілдері: топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Балалар, осы өткен тақырыптардан қандай ұлы физиктерді білдіңдер? Бүгін біздің амандасу кезеңіміз ұлы физиктерге байланысты болу керек.

  1. Үй тапсырмасын тексеру
  2. Бір-біріне дайындап келген тест жұмысы (4-сұрақ)
  3. Тестті бағалау критерийлерін шығару
  4. Тест жұмысын бағалау
  5. Тест бағаларын бағалау парағына қою

 

  1. Топтарға бөлу. Топ ережелерін қайталау Рөлдерін анықтау (көшбасшы, хатшы, уақыт бақылаушы)

 

  1. Жаңа сабақ
  2. Жаңа тақырыпты ашу: (видеобейне,үстелдің үстіндегі микроскоп)

Балалар, бұл видеобейнеде не көрсетілген? Оны қайда қолданды?

Проблемалық сұрақ: микроскопты бұзылып тұрған күйде қарау. Неге көрсетпей тұрғанын анықтау.

Мұғалім: микроскоп жұмыс істеу үшін зерттеуді білу керек.

Табыс критериі: Ендеше, бүгінгі сабағымызың мақсаты қандай?

Бүгінгі сабаққа дейін микроскоп туралы не білдіңдер?

Осы сабақта нені білуге болады?

  1. Оқулықпен жұмыс:

1-топ: бақылау

2-топ:эксперимент

3-топ: қолдану

(алған керекті мәліметті тұжырымдамалық картаға бейнелеу және жазу)

 

  1. Өзіндік жұмыс

Үстелге үш түрлі зат қойып, эксперимент жасауды ұсыну.

Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар осы тұрған заттар не үшін тұр?

  1. Микроскоп, шыны, ұнтақ
  2. Қорап, сызғыш
  3. Қағаз, сызғыш

 

Физикалық экспериментті жасаудың барысы(тақтаға шығарылады)

  1. Экспериментті жүргізу
  2. Экспериментті талдау (жоспар бойынша)
  3. Эксперимент пен бақылаудың байланысын түсіндіру
  4. Экспериментке жалпы сипаттама беру

 

Табыс критериі: бүгінгі алған білімдерінді қайда қолданасыңдар?

 

  1. Сабақты бекіту: «Ыстық үстел» ойыны (топтар арасындағы сайыс)

 

  1. Бағалау

(бақылаушылар бағаларын айтады, мұғалім қорытындылайды)

 

  1. Сабақты қорытындылау:

Кері байланыс: «екі жұлдыз, бір ұсыныс»

(оқушылар стикерге жазып, тақтаға бекітеді)