Энергия. Энергияның бір түрден екінші түрге айналу және сақталу заңы. Ғылым мен техникада практикалық есептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану.

86

 

Сабақтың тақырыбы: Энергия. Энергияның бір түрден екінші түрге айналу және сақталу заңы. Ғылым мен техникада практикалық есептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану.

Жалпы мақсаты: Ғылым мен техникада практикалық есептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану.

Күтілетін нәтижелер:1. Энергияның бір түрден екінші түрге айналу және сақталу заңы бойынша білім алады.

2.Өз беттерімен формуланы қорытады.

  1.   Формуланы қолданып, есептер шығара алады.

Сабақ түрі: жаңа білімді игеру сабағы

Модульдер және стратегиялар:1.Білім берудегі жаңа тәсілдер(жұптық , топтық  жұмыс,диалогтық оқыту, сұрақ-жауап)

  1. 2. Бағалау (бірін-бірі критерий арқылы бағалау,мұғалімнің формативті бағалауы,кері байланыс-оқушы пікірін ескеру)

Керекті жабдықтар: интерактивті тақта, оқулық,есептер жинағы.

 

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

1.Ұйымдастыру Сабаққа дайындық
1.Оқушылармен амандасу
Оқушыларды түгендеу

2.Үй тапсырмасын тексеру

А) тест арқылы тексеремін ( 10 сұрақ ) 6 мин

 «Формулалар әлемінде».

формуладан көрсетілген шаманы табулары  керек

;

 

2.  = m  ;        m =?

 

3. m= ;                  F=?

 

 

Сынып кезекшісі жауап береді

Физикалық тест оқушылар жеке орындайды. Жұптарының тестін тексереді, бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр формулаларға ойланып, тақтаға шығып жауап жазады

 

Негізгі бөлім

 

В) Көпір тапсырмалары

   Жоғалмайды ешқашан,

Түрлендірсек  егер де.

Басқа күйге ауысқан,

Жұмыс істейді  әрқашан.   (Энергия)

Формуласы күрделі

Есептеп энергия мөлшерін.

Ойлап тапқан ғалымға

Берген бірлік өлшемін (Дж)

 

Жаңа тақырыпты  төмендегі жетелеуші тапсырмалар арқылы меңгеріңдер

оқушыларға  тақырыппен танысуға тапсырма беріледі.

1.Механикалық энергия дегеніміз не?

2.Механикалық энергияның қандай түрлері бар?

3.Жүйенің толық энергиясы дегеніміз?

4.Энергияның сақталу заңының мәні.

Оқушылармен оқулықпен жұмыстанады.

Негізгілерін  естеріне сақтайды.

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

.

  1.   механикалық энергия деп

2. Потенциалдық  энергия

3. Кинетикалық    энергия

 Деңгейлік есептер шығару

А  деңгей-1 балл

В  деңгей -2 балл

С  деңгей -3 балл

I-деңгей

1. Жер  бетінен  3,5 м  биіктікке  көтерілген  массасы  6 кг  дененің  потенциалдық  энергиясын  анықтаңыз.

2. 9 м/с  жылдамдықпен  қозғалатын  6 кг  дененің  кинетикалық  энергиясы неге  тең ?

II-деңгей

1. Қатаңдығы  10 4 Н/м  серіппе  3 см-ге  сығылғанда  оның  потенциалдық  энергиясы  қалай  өзгереді ?

2. “Союз” сериялы ғарышкеменің массасы 6,6т болса, оның орбита бойымен  7,8 км/с жылдамдықпен қозғалғандағы кинетикалық энергиясы қандай?

III-деңгей

Массасы 4 кг еркін түсіп келе жатқан дененің жылдамдығы жолдың бір бөлігінде 2-ден 8 м/с – қа дейін артты. Осы жолдағы ауырлық күшінің жұмысын табыңдар.

 

Деңгейлік есептерді А тобынан бастап шығарады, топ ішінде талдайды, бұрын болған оқушылар түсінбей отырған оқушыларға есептің шешуін көрсетеді, түсіндіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау:  Оқушыларды формативті,критериалды  бағалаy

Уйге тапсырма өткен тарауды қайталау

Оқушылардың сабақ барысында алған  балдарын топ басшысы бағалау парағына толтырып отырады. Сабақ соңында жинаған балдары бойынша бағаланады.

 

Оқушының аты-жөні Тест

 

Жаңа білімді

Игеру

 

Деңгейлік Ұпай Баға
I II III
1