Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау
Сыныбы: | 8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы |
Сабақ тақырыбы: | Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау |
Мақсаты: | Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу. |
Оқыту нәтижелері: | — Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктерін салыстырып, анализдейді — Есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады — шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше ізденеді; — білімдерін жүйелейді, жетілдіреді; |
Әдіс-тәсілдері: | Мозайка, Кластер, Венн диаграмасы, Фишбоун, Синквейін, Эссе, Досыма хат, Болжау кестесі, Ойлаудың алты қалпағы |
Сабақтың түрі: | Білімді жүйелеу сабағы |
Көрнекі құралдары: | АКТ, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар, |
Негізгі ресурстар: | Химия оқулығы 8 сынып Н.Нұрахметов, К,Сарманова, К.Жексембина 2012ж, Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі |
Негізгі идеялар | Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары жайлы білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, есеп шығару дағдылары қалыптасады. |
Қамтылған модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Сабақтың барысы
Кезеңдері | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі | 2 мин | 1. Амандасу.
2. Топқа бөліну: мозайка әдісі бойынша бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары арқылы (оксидтер, қышқылдар, тұздар , негіздер) 3 топқа бөлу | 1. Оқушылар амандасады.
2.Оқушылар мозайка әдісі бойынша бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары арқылы (оксидтер, қышқылдар, тұздар , негіздер топтарға бөлінеді
|
Қызығушылықты ояту | 5 мин
3 мин
| 3. Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулаларын таратылып беріліп, кластарға жіктеу. | 3. Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулаларын таратылып беріліп, кластарға жіктеу. |
4. Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша теориялық білімдерін жүйелейді, топ басшысы тағайындалады | 4. Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша теориялық білімдерін жүйелеу, топ басшысы тағайындау. | ||
Мағынаны тану
| 10 мин
10 мин | 5. Теориялық білімдерін, жүйелеу мақсатында топтарға тапсырмалар беріледі, жұмыстарын қорғайды
| 5. Берілген тапсырамаларды орындай отырып теориялық білімдерін жетілдіреді. I-топ. «Кластер» Оксидтер мен негіздер класы II-топ. «Венн диаграммасы» негіздер мен қышқылдар класы III-топ. Тұздар класы ІҮ топ «Фишбоун» бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары Топтар бір-бірін формативті бағалайды. «10 баллдық жүйе» «бутерброд» «5 шапалақ» арқылы бағалау «Смайлк арқылы бағалау» |
6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырмалар (А,В,С,) бойынша есептер беріледі.
| 6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырамаларды орындайды, топта талдайды, тақтаға шығарып қорғайды. 1 есеп: Реакция теңдеулерін жүзеге асырыңыз: S→ SO2→SO3→H2SO4→СаSO4→Са(ОН)2 2 есеп: Массасы 8,9 гфосфор (V) оксиді судың артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілетін ортофосфор қышқылының массасын табыңдар 3 есеп: 8г мыс (ІІ) оксиді күкірт қышқылымен әрекеттескенде мыс (ІІ) сульфаты түзіледі. Массасы осындай мыс сульфатын алу үшін неше грамм мыс (ІІ) гидроксидін күкірт қышқылымен әрекеттестіру керек екенін есепте | ||
Сергіту сәті | 5 мин
| 7. «Сенесіңбе, сенбейсің бе?»
| 7.Оқушыларға сұрақ қойылады, егер сұрақ дұрыс болса «ия» деп қолын алға созып эмоциямен жауап береді, ал «жоқ» болса басын шақап қолын оң, солға сермейді |
Ойтолғаныс
| 5 мин | 8.«Синквейін» «Эссе» «Досыма хат», «Болжау кестесі» | 8.Топтарға жеке жұмыс беріледі |
Бағалау | 2 мин | 9.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауымен қорытынды бағасы | 9.Топ басшының бағасын ескере отырып, мұғалімнің суммативті бағасы |
Үйге тапсырма
| 1 мин | 10.Тарауды қайталап, бақылауға дайындалу | 10.Тарауды қайталап, бақылауға дайындалу |
Рефлексия | 3 имн | 11.Кері байланыс. Эдвард де Бононың «ойлаудың алты қалпағы» әдісін пайдаланып, оқушылардың ой-пікірін білу.
| 11.Эдвард де Бононың «ойлаудың алты қалпағы» әдісін пайдаланып, оқушылардың сабақ бойынша пікірлерін тыңдау.
|