Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау

150

Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау

Мақсаты:1.Білімділік: көп таңбалы сандармен есептеу дағдыларын жетілдіру, қозғалысқа берілген есептерді шығару және өлшем бірліктерге өрнектеуді меңгерту,

2.Дамытушылық: шапшаң есептеу қабілетін нығайту;  ; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету,пәнге қызығушылығын,белсенділігін арттыру,математикалық тілде сөйлеуін қалыптастыру.

3.Тәрбиелік:Бірін-бірі тыңдауға,сыйлауға тәрбиелеу

Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену

Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.

Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:  Қызығушылықты ояту

Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сыйпалайды, жылытады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстап қаламын

Ізгі әрә нәзік, мейрімді

Болып кетер сонда дереу жан-жағым

-Міне,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

  1. Топқа бөліну

 

225*2=                       380+250=                       260*2=

350+100=                   315*2=                           300+220=

596-146 =                   500+130=                       285+235=

150*3=                       315+315=                       456+64=

90*5=                         210*3=                           130*4=

120+330=                   600+30=                         640-110=

450                             630                                 520

Топ басшысын сайлау. Әр топқа жұмбақ есеп жасырылады. Бірінші шешкен оқушы топ басшы болып сайланады

1.

Егіз туған қос жүйрік,
Жарыса шауып терлейді.
Бірін — бірі көрмейді
Дамылсыз қанша шапсада,
Бір мәреге келмейді. (Параллель түзулер)

 

Атадан он баламыз,
Бір — бір жастан арамыз,
Қосылып кейде басымыз,
Азайып кейде қаламыз.
Бөлініп кейде арамыз,
Көбейіп те аламыз. Ол не? (0 мен 9 арасындағы сандар)

 

3.

12 бұтағы бар алып емен.
52 шыбық тарап, өсіп өнген.
Шыбық сайын 7 — ден жапырағы
Бар ма еді, сондай ағаш көзін көрген. (Жыл, 12 ай, 52 апта, 7 күн)

 

II.Үй тапсырмасын тексеру  №6 есеп

III.Мағынаны тану кезеңі:Қызығушылығын ояту №2 есеп Дұрыстығын тексеру

IV.Жаңа сабақ:Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау

Картамен жұмыс

Топтық жұмыс

1-қадам:№8 есеп                                             Ш971м+54м=1025м     5600м-4800м=800м 5900м

Ш:376000км -339500км=36500км                Ж:1025м                         -5600м=300м 6400м-5900м

Ж:36500км                                                                                                   =500м 7010м-6400м=610м

 

2-қадам

№7 есеп  Постер Радиустері 7см 3 мм және 2 см 5мм шеңбер сызу

Диаметрін табу 7 см 3мм*2=14см 6мм

2см 5мм*2=5см

Әр топ жазғандарын қорғайды.Қай топтың орындағаны дұрыс соны дәптерлеріңе көшіріңдер.

 

3-Қадам.№5 есеп.Топтық жұмыс./Өздерін өздері бағалайды/Өзіңді өзің тексер

3 топқа тапсырмалар бөлініп беріледі.

1-топ  6км90м=6090м   8м254дм2=85400см2  486с=8мин 6с  5сағ8мин=308мин

2-топ  6м2=60000см72сағ=3тәул.  2600г=2кг600г  52 ай=4ж.4ай

3-топ  8т2ц=8200кг  60000кг=600ц  1сағ5мин=65мин  2ай25тәул.=85тәул.

Жауабы тексеріледі.

V.Сергіту сәті.

VI.4-қадам. №4 есеп а\ ауызша талдау

Ә)  постер қорғау.(әр топ бірін-бірі бағалайды)

Ш: 96км/6сағ-4км/сағ=12км/сағ   96км/12км/сағ=8сағ

Ж:8сағ

VII.5-қадам. Жұптық  тапсырма .(Жұптар бірін-бірі бағалайды)

2597х32+280448/56=88112

2700+20124/387-509=2243

 

750+(11267+1522)/203=813

3568+(36532+860)/456=3650

 

800+115023/23+2600×345=901201

511785/17×29-836250/625=871707

Логикалық есептер:

 

VIII. Сабақты қорыту: Не білдім? Не түсіндім? Нені ойға түйдім?

Үйге тапсырма: №6

Бағалау: Топ басшыларының бағалары.(бағаны не үшін қойды, қысқаша сипаттап айтып өтеді. )

Рефлексия: Стикерлер тарату, бүгінгі сабақта өздерін бағалау