Тұздардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері және қолданылуы .

125
Сабақтың тақырыбы: Тұздардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері және қолданылуы .

Сабақтың мақсаты:. Тұздардың жіктелуі туралы мағлұмат беру.

Күтілетін нәтиже:   Жоғары-  Тұздардың жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін  меңгерді

Орта-     Тұздардың  жіктелуі мен алынуын жолын біледі

Төмен-  Тұздардың жіктелуін біледі.

 

 

 

 

Негізгі идея:

 

Дереккөздер:

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Металл атомдарымен  қышқыл қалдықтарынан түзілетін қосылыстарды  түсіндіру.

 

Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

 

Ашық сұрақ жауап, топпен жұмыс, түртіп алу, есептер шығару   жұмыс.

 

 

     Уақыты        Мұғалімнің іс-әрекеті               Оқушының іс-әрекеті                          Нәтижесі
 

2  мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында шеңбер құрғыза  тұрғызып  бір-біріне тілек айтқызу арқылы  сергіту сәтін  ұйымдастырамын.

Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар  белсенді іс-әрекет жасайды. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады
 

2  мин

Оқушылардың пікір алмасуын жүзеге асыру мақсатында төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын. Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады Топқа бөліну әдісін үйренді.
        9  мин Үй тапсырмасын сұрау:                          Үй тапсырмасын жабық тест арқылы сұрадым. Мақсатым   өткенді қайталау, яғни оттегінің химиялық қасиеттері тақырыбында өткендерін қайталаймын.                     Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам арқылы бағалаймын Топтағы оқушылар өзара пікірлесе отырып жауаптарын жазады.

Өзара бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.

Өтілген сабақ бойынша білімдері нақтылады.
 

 

 

5  мин

Жаңа сабақтың тақырыбы:

1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатындаАКТ арқылы сөзжұмбақ бердім. Сөзжұмбақтан «оксидтер» деген сөз шығу керек. Осы сөзжұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты

Сөзжұмбақ  сұрақтарының деңгейлеріне қарай сұраққа жауап берді Оқушы жауаптары  арқылы  жаңа сабақтың тақырыбын айқындалды.
 

 

8 мин

2.Оқулықпен жұмыс жасай отырып:          1-топ оксидтердің жіктелуіне мен алынуына;                                                    2-топ  Оксидтердің физикалық қасиеттеріне                                                 3-топ  Оксидтердің химиялық қасиеттеріне                                                   4-топ оксидтердің қолданылуы тақырыптарына  постер жасаттым.  Жасаған постерлерін қорғайды.

 

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

 

 

 

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі бағалайды.

 

Оқушылар постер жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыптарын қорғайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.

 

10 мин

Деңгейлік тапсырмалар:

Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

 

Деңгейлік тапсырмаларды критерилер арқылы бағалаттым

 Оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазады;        Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;  Берілген  окидтердегі металдың массасын анықтайды.

 

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады

Төмен деңгейдегі— оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазды .

Орта деңгейдегі-химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.

Жоғарғы деңгейдегі— берілген  окидтердегі металдың массасын анықтады.

Оқушылар өз-өзін реттеп алды.

      

     (мин

Шығармашылықпен жұмыс:

Оқушылар «Пирамида» ішіндегі элемент тпңбаларын пайдаланып оксидтердің формуласын құрасттыруға тапсырма бердім

Оқушылар сыни тұрғыда ойлай отырып формулалар құрастырады. Оқушыларда сыни тұрғыда ойлау қалыптасты.
 ІV Қорытындылау

       (3 мин)

1.Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау

2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.

3.Кері байланыс.

Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады. Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.
 Бағалау

(2 мин)

 

Үйге тапсырма

(2-мин)

VI.Бағалау:

 (1 мин)

 

Бағдаршам арқылы (стикерлер) бағалайды;

Критерий жасау арқылы бағалайды

 

Жаттығу жұмысы.Келер тапсырма бойынша тапсырма беру

Өзіне сын көзбен қарй отырып,

ыталанды

 

Іздену

Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді

 

Қосымша әдебиеттер. АКТ