«Натюрморт» (жаңа сабақ)

57

Тақырыбы:   «Натюрморт»  (жаңа сабақ)

Сабақтың мақсаты:Живопись өрнегімен және оның түрлерімен мән мағынасымен  танысу.Өнерге үйрету, жолында оқушылардың бойына іскерлік,табандылық, эстетикалық қасиеттерді қалыптастыру.

Білімділігі:Балаларға «натюрморт» жаныры туралы түсінік беру.                                                                                                                                    

«Натюрморт» тақырыптары бойынша алған білімдерін тексеру мақсатында сабақта образдың бейнелерді салуға үйрету.

Дамытушылығы:Живопись өнері әрі натюрморт жанры туралы білімдерін тереңдету.Есте сақтап қиалдау көре білу қабілетін дамыту.

Тәрбиелігі:бейнелу өнері мәдениеттілігін таныстыру, оқушыларды,  ұқыптылыққа,дұрыс бейнелей білуге тәрбиелей келе,эстетикалық тәрбие беру.

Түрі:тренинг сабақ(сайыс сабақ)

Әдісі:топтық жұыс, практикалық жұмыс,жазбаша жаттығулар, оқушылардың ізденуі.

Бүгінгі сабақ сайыс түрінде өтеді 1ші-2ші топқа блінеді.1-ші топтың аты «Қарындаш» 2-ші топ «Қылқалам»

Біздің сабағымызға келген  қонақтар сіздердің жауаптарыңызды бағалайды. «5»      «4»     «3» деген бағалармен.

Келісім қабылдау:

— барлығымыз жақсылап түсінуге жауаптымыз.

— бір-бірімізді тындаймыз.

— бір ғана адам сөйлейді

— өз ойларымызбен бөлісеміз.

— бос сұрақтар болмайды.

— уақытты үнемді пайдаланамыз.

Психологиялық тренины.

«Қар көшкіні» ойыны Әр топтың оқушылары өздерінің  аттарына сын есім қосып айтады.Ал бастайық1-ші топ.

Жаңа тақырып отпес бұрын өткен сабақтар бойынша қайталау сұрақтар

  1. «Ой қозғау» 2-кі топқа бірдей сұрақ қойылады қай топ көп жауап берді сол топқа «5» толық емес «4» нашарлау «3» деп бағалайсыздар.

1.Үйлестіру орналастыру қалай атаады?

                                           (Композиция)

2.Аспан мен жердің қиылысқан сызығын не дейміз?

                                           (Көкжиек сызығы)

3.Адам келбетін бейнелейтін жанр қалай аталады?

                                           (Портрет)    

4.Су әлемін бейнелейтін жанр қалай аталады?

                                           (Моренист)            

5.Табиғат көрінісін бейнелейтін өнер түрі?

                                          (Пейзаш)

6.Қалам үшы немесе тушпен бейнеленген бейне?

                                         (Графика)

3.Топтық жұмыс:(Әуен)

1-ші топ :Сәйкестікті тап.

2-ші топ:Түстерді тап:

Жаңа сабақ

4.Мәтін.

Бейнелеу өнері дегенімізайналамыздағы өмір көріністерін, жазықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі.Бейнелеу өнері сан ғасырлық даму тарихына байланысты бірнеше түрге бөлінеді.Олар.живоись,графика,мүсін,сәндік қолданбалы өнер,сәулет өнері.

Живописьжазықтық бетінде бояу түрлері арқылы орындалатын көркем шығарма.Живопись орындалу ерекшелігіне қарай бірнеше жанырға бөлінеді.Олар:Натюрморт,Портрет,Ботальдық жаныр,Алималистік жаныр,Марелистік жаныр,Тарихи жанырлар. Бүгінгі біз сіздермен соның ішіндегі танысып өтетіп жаныр ол «Натюрморт».

                                    

                                       Мәтін

 Натюрморт француз сөзі ,дәл мағынасы  «өлі табиғат» деген ұғымды білдіреді. Оған тұрмыста күнде кездесіп жүретін заттарды, жемістерді,гүлдерді немесе балықтан, түз құстарынан дайындалған алуан түрлі тағамдарды бейнелейтін картиналар жатады. Натюрморт алғаш рет XVII ғ басында голландияда пайда болды.Бұл голланд өнерінің, әсіресе натюрморттың ерекше көркейген кезі еді. Стол үстіндегі заттардан тұтас бір біріккен сурет салу үшін алдымен оларды дұрыс орналастыруымыз керек. Қағаз бетіне заттарды орналастыру, орын белгілеу, көру нүктесін  таңдау үйлесімділіктің бастапқы негізгі болып табылады.Нұсқаның жеке бөліктері бір-бірімен байланысты болғанда ғана үйлесімділік шешімі дұрыс болады.                

Натюрморттың орындалу кезеңдері

1.Қағаздың ортақ                                     2.Нұсқалық толық                         3.Нұсқадағы жалпы

нүктесін тауып                                           көрінісін көмекші                          заттардың түстерін

заттардың шеткі                                       сызықтар арқылы                         анықтау,көлеңке

нүктелерін анықтау.                                  анықтау.                                         жарығын белгілеу.

                                                                    4.Нұсқаның түстерін

                                                                      Политраның көмегімен

                                                                      көрсету ( анықтау  ).

Ал енді балалар біз сіздермен Натюрмотты салу кезендерімен теныстық енді оны өздеріміз әр қайсымыз салып үйренейік.

5.Пактикалық жұмыс

Бой жазу. Жұмбақтар.( Әуен  )

1.Жазда жатсаң-көлеңкесіне алады,

  Қыста жатсаң-жаның рахат табады.         ( Ағаш )

2.Бір түкті кілем,

 Бір түксіз кілем.                (Жер, аспан  )

3.Күндіз шайқасады,

 Түнде айқасады.                 ( кірпік )

4.Киелі бір жануар,

 Үстінде екі тауы бар.       (Түйе)

 в. Бекіту.                                             

Тест сұрақтары: 2-кі топқа 4 сұрақтан қойылады.

Тапсырма

Бүгінгі біздің сабағымыздың негізгі түйіні қандай?

Натюрморт дегеніміз не?

Натюрморт неше кезенде орындалады,  олар қандай?

Не білдім?                                      Не білгім келеді?

Үйге тапсырма: Үйде суретті аяқтап келу.