Өсімдік мүшелері.

93

Тақырыбы:    Өсімдік мүшелері.

ДҮНИЕТАНУ

I кезең:
«КӨПІР»

тапсырмалары

(окушылар үйде орындап,

бүгінгі сабаққа

дайындалып келеді)

Сұрақтарға жауап бер:

1) Өсімдіктердің неше тобы бар?

Жауабы:

 

 
2) Өсімдіктердің бойына қарап реттік нөмірлерін қой.

 

 

 

 

 

 
3) Түсіп қалған әріптерді жаз: өсімдіктер орманда, далада, тауда,  суда өседі.

II кезең:    Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар.
 

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не?

Нені? Қашан?

Қандай?

 Қалай?

Не істеді?)

Үйеңкі ағашына дайын суреттерді пайдалана отырып схемасын жүргіз.

      жапырақ                                                              жеміс

            

                        бұтақ                                                                      бүршік       

                           

                                         гүл                                                        дің 

                                                                      тамыр

 

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неге? Неліктен? Себебі?

Не үшін?)

Себебін түсіндіріп жаз:

1) Неліктен өсімдіктерге тамыр керек?

Жауабы:  Жер аcтынан    қорек  алу үшін.

2) Гүл не үшін қажет?

Жауабы:    жеміс  беру үшін.

3) Жапырақ не үшін қажет?

Жауабы:   Оттегі  шығару үшін.

 

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

(Салыстыр. Айырмашы-лығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз,деген болу керек)

Венн диаграммасын толтыр:

 

 

 

 

 

 

 

Тақрыптың басты идеясын жаз! Кез-келген өсімдіктерде нелер болады?

Жауабы:   Әр өсімдікте  тамыр ,  гүл,  топырақ , дің , бүршік  болады.

 

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығар, анықтама бер.

Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т.б.түрінде)

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

Үйеңкі ағашына назар аудар. Өзіңе ұнаған ағашты сал.

 

 

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(қарапайым

 тапсырмалар)

 

24-бетпен жұмыс «Өсімдік мүшелері» деген тақырыпқа назар аудар.

 

ӨСІМДІК  МҮШЕЛЕРІ ӨСІМДІККЕ ҚАЖЕТТІ ЖАҒДАЙЛАР
жапырақ,  жеміс,  бүршік,

бұтақ,  гү л,  дің,  тамыр

ауа,  топырақ,

су , жылу

 

 

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(Сен қалай ойлайсың?

Не істер едің?)

Сұраққа жауап бер:

Адам үшін өсімдіктердің пайдасы неде?

Жауабы:  Менің ойымша  оттегі шығарады, жануарлардың қорегі болып табылады,

дәрі-дәрмектер жасалады.

IІI кезең:    Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау
І деңгей (5балл)
 

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не?

Қашан?Қандай?

 Қалай?

Не істеді?)

Ойын «Күзгі жапырақтар». Схемада емен ағашына көмектесу керек.

Балалар мүшелерін ретімен орналастыру керек.

 

жапырақ           дің                                 бұтақ              жеміс

 

тамыр

 

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(қарапайым

 тапсырма)

Кестені толтыр.

Өсімдіктердің ағаштардан айырмашылығы Өсімдіктің өсуіне

қолайлы жағдайлар

діңі,  жапырағы, тамыры ,

көлемі, жыл  ұзақтығы

түптеу,  суару,

арам  шөбін  жұлу,  үсуден  қорғау .

   
ІІ  деңгей ( 5 балл + 4 балл = 9 балл )
Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неліктен? Себебі?

 Не үшін? Неге?)

Сұраққа жауап бер:

1) Адамдарға өсімдіктер өте қажет. Неліктен?

Жауабы:  себебі  олар ауаны тазартуға көмектеседі.

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

1.Салыстыр.

2.Айырмашылығы неде?

3.Ұқсастығы неде?

4.Тақырыптың басты идеясын жаз, деген тапсырмалар

болу керек. Немесе, 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады

Венн диаграммасын толтыр:

 

 

 

 

 

 
Тақырыптың басты идеясын жаз.

Кез келген өсімдіктің мүшелері   болады. Олар құнарлы топырақта  өседі.

 

 

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(2-кезең

қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы нұсқалары орындалады)

 

Өсімдікке қажетті жағдайлар

 

 
 

             

 

 

 

 

                   ІІІ  деңгей ( 5 балл + 4 балл + 3 балл  = 12 балл )
 

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығаруға бағытталған:

Мазмұнды жүйеле,анықтама бер, кесте, сызба  толтыр, сөзжұмбақ,

ребус шеш сияқты  т.б.сөздер тапсырма шартында болу керек)

 

Сөзжұмбақ

 

Таблицаны толтыр:

Өсімдік мүшелерін ата.       

             

 

Д

 

І

 

Ң

 

Г

 

Ү

 

Л

 

Ж

 

Е

 

М

 

І

 

С

 

Б

 

Ү

 

Р

 

Ш

 

І

 

К

 

Ж

 

А

 

П

 

Ы

 

Р

 

А

 

Қ

 

Т

 

А

 

М

 

Ы

 

Р

 

 

Сұраққа жауап бер:

Адам үшін өсімдіктердің пайдасы қандай?

Жауабы:   Менің ойымша: Өсімдіктердің пайдасы  зор:  ауа тазартады,

көлеңке береді, оттегін  бөледі.

 

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(Сен қалай ойлайсың?

Не істер едің?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім ЖУРНАЛЫНЫҢ бір беті

1 – тоқсан                                                            1-кесте

 

3-МОДУЛЬ                                                       1-сынып

Тақырыбы:    Өсімдік мүшелері.                                                                                     ДҮНИЕТАНУ

Тоқсанда қанша бет болса , журналда сонша бет болады.

 

оқушылардың 

реттік

1-деңгей

(барлығы 5 балл)

1-деңгей

(барлығы 4балл)

1-деңгей

(барлығы 3балл)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 с ы н ы п т а ү й д е б а р л ы қ б а ғ а
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

 

Ескерту:  Бұл жерде «-» белгісі «тапсырма бар» дегенді білдіреді. Мұғалім тексергеннен кейін      сыныпта орындалған тапсырмаларды «+» пен, үйде орындалғандарды «V» белгісімен белгілеп, жиналған ұпайлардың қосындысын «Барлық ұпай» деген бағанға жазады.

               Келесі беттегі 2-кестеге нүктемен белгілейді. Барлық ұпай дәстүрлі бағаға аударылып журналға қойылады:  5 балл = «3»; 9 балл = «4»; 12 балл = «5».

 

ОҚУШЫНЫҢ   ДАМУ   МОНИТОРИНГІСІ