Қарапайым математикалық ұғымдар.

57

Білім беру саласы:               Таным.

Бөлімі:                                    Қарапайым математикалық ұғымдар.

Мақсаты:                                Үшбұрышқа сипаттама беруді,айналадан  үшбұрыш пішінді

заттар табуды үйрету.Геометриялық пішіндер жайлы    білімін

бекіту.

Қажетті құрал- жабдықтар:     Геом пішіндер,ватман, ойыншықтар,құрастырғыштар.

Қостілділік компонент:          үшбұрыш-треугольник.

і/ә

кез

Тәрбиешінің  іс-әрекеті: Балалардың іс-әрекеті:
Мо-

ти-

ваци-

ялық

Қоз-

ғау-

шы.

Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну. Шеңбер бойына жиналып,бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.
Ұй-

ым-

дас-

ты-

ру-

шы,

Ізде-

нуші.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсыну.

Балалардың жауаптары:————-,

 

Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.

Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.

Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.

Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)

 

 

 

 

 

 

 

 
Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.

 

Балалардың жауаптары:

 

Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,

«Ғажайып үшбұрыш» Д/о.Үшбұрыштардан  үй …т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.

 

Балалардың жауаптары:

 

—————————,

——————————,

—————————-,

————.

Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни «үшбұрыш» екенін дәлелдейді.

Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауаптары:

———————,

———————,

 

 

 

Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,… т б заттар құрастырып үйренеді.

 

 

 

 

 

Түстерін,пішінін,көлемін атап,сипаттап

береді.

Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын

біледі.

 

 

Нелер құрастырылатынын біледі.

Реф-лек-сия.

 

 

 

 

 

 

 Бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар.Сол үшін сендерге

тосын сый  бар.

Үшбұрышты қорап ішінен тәттілер алып,балаларға таратып беру. Тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар қою.

Қораптың пішіні қандай?

Үшбұрыштардан нелер құрастыруға болады екен ?

 

 

«Тосын сый» алып ,қуанады.

Сұрақтарға жауап береді.

Пішіндерді пысықтайды,атайды.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білуі тиіс :  Үшбұрыштарды танып,түрін,түсін атай алады.

Меңгергені:        Үшбұрыштардан әртүрлі заттар,пішіндер  құрастырады.