Орманға саңырауқұлақ теруге барайық.

481

 

Тақырып: Орманға саңырауқұлақ теруге барайық.

Мақсаты: Қоршаған табиғаттың сұлулығына, байлығына тамсану, қызығу, оған мейірімділікпен қарауға, сақтауға, қорғауға тәрбиелеу. Саңырауқұлақтардың айырмашылығын білуге үйрету.

Пән аралық байланыс: Тіл дамыту, Экология негіздері, мүсіндеу.

Билингвальдық компоненті: Күз-осень, саңырауқұлақ-гриб.

 

Қызмет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы 1) Шаттық шеңбері:

Сары, ақпыз, қарамыз.

Бәрімізде баламыз.

Бір ауылда тұрамыз,

Бір бақшаға барамыз.

Ақ қара деп бөлмейміз.

Бір жыл туған төлдейміз.

Туысқанбыз, татумыз,

Биіктерге өрлейміз.

 

Жұмбақ.

Жапырақтар сарғаяды,

Жаңбыр жие жауады.

Құстар жылы жаққа ұшады.

Айтыңдаршы, балалар,

Бұл қай кезде болады?

 

Сұрақтар:

-Балалар күз мезгілі екенін қайдан білеміз?

 

— Қазір күз мезгілінің қандай айы?

 

Тәрбиешімен бірге қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жұмбақтың шешімін табады.

 

 

Күз мезгілі.

 

 

Күн суытады, жапырақтар сарғаяды, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.

Қыркүйек

Ұйымдастық-ізденістік Тосын сый: Кірпі келеді.

Сәлеметсің бе кірпі!

Орманға саңырауқұлақпен жидектер теруге орманға баратындарынды естіп келдім. Менде сендермен бірге баруға болады ма?

 

Саңырауқұлақпен жидектерді слайд көрсетіп, олармен таныстырамын.

—         Саңырауқұлақтар түрлері өте көп.

—         Саңырауқұлақтар жеуге жарамды және жарамсыз -улы болып  бөлінеді.

-Шыбынжұт саңырауқұлағын жеуге болмайды.

Өткені ол улы. одан шыбындар да қорқады, шыбынжұт саңырауқұлағына шыбындар қонса болды өліп қалады.

Ал Ақ саңырауқұлақ қылқан жапырақты, қалпақшасының үстіңгі бөлігі ашық қоңыр түсті болып келеді, сабағы ашық сары түсті болып келеді.Жеуге жарамды, өте бағалы саңырауқұлақ.

Жидектерді көрсетіп түсіндіріп өтемін.

Қазір орманға барғанда тек жеуге жарамды саңырауқұлақты және жидекетерді жинаймыз. Жарайды ма балалар!

«Кім дұрыс жинайды?» дидактикалық ойыны.

Екі себетке екеуіне балалар жарамды саңырауқұлақ жинайды.

 

Сергіту сәті.

Саңырауқұлақ болайық,

Тізе бүгіп отырайық.

Жаңбыр жауса көтеріліп,

Өсіп-өсіп алайық.

 

 

Кірпімен амандасады.

 

 

-Ия, әрине.

 

 

Балалар көңілді кірпімен ойнайды.

 

 

 

Назар салып, тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ақ саңырауқұлақтарды ғана себетке жинайды.

Ойынды қызығушылықпен ойнайды.

 

 

 

Қайталайды, мағынасына қарай қимыл-қозғалыс жасайды.

 

Рефлексивті- түзету Күзгі орманға барып  саңырауқұлақтар мен жидектерді кірпімен бірге жинайды.

Саңырауқұлақтар мен жидектерді себетке салып, кірпіге сыйлайды.

Кірпі қуанып, рақмет айтып қоштасады.

Билингвальдық компоненті: Күз-осень, саңырауқұлақ-гриб.

 

Сұрақтар қою арқылы қортындылаймын.

 

-Балалар бізге қонаққа кім келді?

 

-Кірпіге біз не жинап бердіңдер?

 

Кірпімен қоштасады.

 

 

 

Сөздерді қайталайды.

 

 

 

 

 

 

Кірпі

 

Саңырауқұлақтар мен жидектер.

 

Күтілетін нәтиже:

 

Білу керек: Қоршаған ортамен қарым-қатынас жасай білу, саңырауқұлақтар мен жидектер туралы білу.

Болу керек: Сұрақтарға жауап береді, сөздерді таза екі тілде қайталайды.

Істей білу керек: Ұжымдық жұмыс дағдылары қалыптасқан, бірлесе іс-әрекет жасай біледі..