10 саны. Дециметр

М.Атымов атындағы №6 орта метептің

бастауыш снып оқытушысы:

Абдуллаева Амангүл

                                                           

  Тақырыбы: 10 саны.Дециметр

   Жалпы мақсаты: 10 саны  туралы түсінік  қалыптастыру.Салыстыру  нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу,дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау.

  Күтілетін нәтиже:- 10 санын,1 дм  біледі,өрнектерді салыстыра алады  , өрнек, құрып оның мәнін таба алады;

 Құрал-жабдықтар:санау материалдары,фигуралар,үлестірмелі парақшалар  

кезеңдеріКезеңнің мақсатыМұғалім іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсіл түрі
ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық туғызу               Тілектер тілеу   Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейдіЖұптық
1.Табыс ситуациясын туғызу кезеңіӨтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылықтарын ояту Көңіл күй ахуалы.Ынталандыру.

а)Математикалық диктант

Д/о: «Үндемес»

ә)Көрнекілікпен жұмыс:

 

 

 

а)10 санының тікелей алдында келетін сан (9)

9 санынан тікелей кейін қандай сан келеді? (10)

Үлгі бойынша тексеру

ә)5+5   6+4     8+2

Қорытынды шығарады:

 

Жекелей
ІІ.Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау Д/ойын: Үйлерге олрналастыр.

Он,білесің,басы ашық

Тоғыздан соң келеді

Саусақтарды санап шық

Есебін сол береді

 

10-екі таңбалы сан

  

123456789

10 саны он  бірліктен тұрады

  1+1+1+1+1+1+1+1+1+1   10

10 санын өзінен кіші 2 санның қосындысынан алуға болады.

9+1,8+2,7+3,6+4,5+5   4+6,3+7,2+8,1+9     0+10

ұжымдық бөліскен іс-әрекет
 

ІІІ.Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау

 

тапсырмаларды орындату арқылы  тексеру.

Қысқаша рефлексия

 

 

 

 

 

  Кімге қиын болды?Себебі

 

 

Кім қай жерде қателесті? Себебі

 

Қысқаша рефлексия жасату,үлгі бойынша тексерту

 

 

 

 

 

ТЕКСЕРІП БАҒАЛАЙДЫ

 

  

№1 Ауызша талдайды

        Теңдіктер құрады:қосынды,айырма

Салыстыр:кесіндінің ұзындығын өлшеу,  нәтижені бос әйнекшеге қою. 10 см  1 дм

№2 Салыстырады

№3,№4-дәптерге жазу

«Балдырғанға көмек» 

№5 Өз беттерінше орындау    Сандар құрамын қайталайды

«Кел,ойнайық!»  Тиісті санды қою.

СТ:ұқсастығын,айырмашылығын айтады

Қосымша материалдармен жұмыс жүргізеді

 жекелей,

жұптық тексеру

 

 

 

 

сергіту сәті

Дәптермен жұмыс

 Тапсырмаларды орындатуСергіту:         Сырға,сырға,сырғалар

                              . . .

Д/О: Домино  0 2+3 5 6-4  2 9-6  3 6+1 7 9-1  8 2+2 4 9-3

ұжымдық бөліскен іс-әрекет
Қорытынды

    рефлексия

  -Сабағымыздың міндеті қандай еді?

-Міндетімізге жете алдық па?

-Қай тапсырмада орта деңгей көрсеттіңдер?

-Сабақтың басында тілеген тілектерің орындалды ма?

 

 Өз ойларын тұжырымдап айтады.

 9 санының құрамы: 8 және1,7 және 2,6 және 3,5 және 4

 

 «Білім» ағашын бояйды