«Жануарлар әлемінде». Нәтиже сабақ.

56

Сабақтың тақырыбы: «Жануарлар әлемінде». Нәтиже сабақ.

С/мақсаттары: Білімділік: өтілген материалмен байланыстыра

отырып оқушылардың тілін  дамыту;

ойлау, сөйлеу есте сақтау қабілетін  арттыру;

оқушыларға деңгейлік тапсырма беру

арқылы білімдерін бағалау;

тілге деген қызығушылықтарын арттыру;

Дамытушылық: сауатты, көркем жазуға,

шығармашылық  ойлау қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік: қоршаған ортаны, онда мекендейтін

жабайы жануарларды қорғауға тәрбиелеу.

C/mүpi: дәстүрлі

C/muni: білімді тексеру

қорытынды/қайталау.

С.әдістері: сұрақ-жауап, ой шақыру, әңгімелеу, ойын,

жұмбақ  шешу, деңгейлік тапсырмалар.

Көрнекілік: тақырыпқа байланысты суреттер, ойыншықтар, тапсырмалар.

Сабақтың  барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Кезекшінің рапорты, сұхбат.

Қайталау кезеңі

  1. Мынау қандай жануар? Сұрақ-жауап
    а) Жүрегінің салмагы 700 кг, тілінің салмагы — 2 тонна.
    Ол 9-10 метр жерге секіреді.

Оның салмағы 1,5 тоннадай.

Олар 70-80 жыл өмір сүреді.

Ол 45 күнге дейін су ішпей жүре алады.

Әр жануарға шағын әңгіме құрастыру.

а) Ауызша сөздерді  талдау:

кит, жолбарыс, тасбақа, піл, түйe.

  1. «Кі м нені ұнатады?» ойынын жүргізу.

Оқушылар ұнатқан жануардың қасына барып, сол туралы өз
ойынан әңгіме құрастырады.

  1. «Оқушы-оқушы» бір-біріне сұрақтар қояды.
  2. «Полиглот» ойыны. Жұмбақтар шешу.

Жұмбақтарды орыс тілінде оқимын, оқушылар қазақ
тілінде, сосын  ағылшын  тілінде аудармасын айтады

Жұмбақтар

  1. Шустрый маленький зверёк

По деревьям скок да скок!

Вот с гостинцами тарелка!

Погрызли орешков,….

(белка — тиін — protein)

  1. Ой, зайчишкам не до смеха

От его клыков и меха.

В зайцах с детства знает толк

Злой, зубастый серый ….

(волк — қасқыр — woif)

 

  1. Он зимой в берлоге спит,

Летом пчёлок сторожит,

Мёд найдёт и ну реветь!

Как зовут его?…

(медведь — аю — bear)
4. Хитренько взглянула,

Хвостиком махнула

И исчезла — чудеса!

Где ты, рыжая?…

(лиса — түлкіfox)

  1. 5. Ушки на макушке

У лесной зверушки

Ты его узнай — ка!

Это серый…

(зайка — қоян — hare)

  1. Путешественник отважный
    Он идет пустыней важно.

Не боится он жары,

Два горба,как две горы.

(верблюд-түйеcamel)

  1. Узнать его просто,

Узнать его легко;

Высокого он роста

И видит далеко.

(жираф — керік – giraffe)

  1. Грозный зверь с огромной гривой
    Воду пьет неторопливо.

Зверь гривастый — царь зверей,
В джунглях зверя нет храбрей.

(лев — арыстан – lion)

  1. Всех огромней в джунглях он,
    Напролом шагает он,

Грозно бивнями блестит,
Вкусно листьями хрустит.

(слон — піл – elephant)

  1. Зверя узнают все ребята.

Ходят в шкурах полосатых.

От хвоста и до ушей

Цвет песка и камышей.

(тигр — жолбарыс – tiger)

  1. Я ползу — мой дом со мной.
    Ох, тяжелый костяной.
    Но зато не знаю страха.
    Мое имя-

(черепаха – тасбақа – turtle)

  1. У него большие уши,
    Сам себя облил, как в душе,
    Поднял хобот, затрубил
    Толстоногий…

(слон — піл – elephant)

  1. Сильный, смелый и игривый
    Ходит зверь с косматой гривой.
    Прячьтесь, звери поскорей,
    Ходит грозный

(лев – арыстан – lion)

 

  1. Деңгейлік тапсырмаларды орындау:
    1. Kөп нүктенің орнына сан есімдерді  қойып, көшіріп  жазу.
  2. Сөйлемдерді аяқтау.
  3. Сөздерді аудару.

 

Үйге  тапсырма: мазмұндауға дайындалу, сөздерді қайталау

Ойыншықтармен жұмыс.

а) сөздерді  екі  топқа бөлу;
б) фонетикалыкқ  талдау: қоян, жүк;

в) орман, Қызыл кітап, қорғау сөздермен сөйлем құрастыру.
Пысықтау кезеңі: Аңдар қайда өмip сүреді?
Қызыл кітапқа қандай аңдар жазылады?

Қорытынды: Сабақты қорыту, білімдерін бағалау.