Достық мекені

29

 

Сабақтың тақырыбы: достық мекені

Мақсаты: Сөз мағналары туралы білімін тереңдетіп, достық мекені тақырыбын  өз бетінше оқып үйренуге жағдай жасау.

Міндеті:1 Сөз мағналарын, яғни антоним,синоним,омонимдерді  тапсырмалардан  анықтай отырып, жаңа сөздерді  сөйлемде пайдалана білу.

2 Синоним,антоним сөздерді қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.

3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы;  Дарынды балалармен жұмыс,Оқытудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау.

Стратегиялық іс-әрекеттер: .«Миға шабуыл»,     .«топтық жұмыс»   өкіл стратегиясы, «жеке жұмыс,жұптық жұмыс »   «Қар үйіндісі» стратегиясы, Рефлексия- «Екі жұлдыз, бір  тілек»

Күтілетін нәтижелер: -1Сөз мағналарын  сөйлемдерде анықтай  алады. 2Жаңа сөздерді қолдана алады.  3Өз ойын жеткізе алады.4 Сөйлеу дағдылары қалыптасады.

 

Бөлім.

Мерзім.

Уақыты

Бөлімнің мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Кедергілер
Кіріспе

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2Тұсаукесер

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Негізгі бөлім

15 мин

 

 

 

 

Қортындылау

4 мин

 

 

Бағалау

3мин

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысы

1Ұйымдастыру кезеңі

2 Психологиялық атмосфера құру

 

 

 

 

3 Топқа бөлу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 Грамматикалық тақырыпты қайталау.

 

Түсіну.Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Жаңа сөздермен танысу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану.

Талдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау.

Жаңа сабақты бекіту

 

1 Сәлемдесу.

2 Шаттық шеңбер құру: Мен сендерді көргеніме  қуаныштымын . Кәне, барлығың бір-бірлеріңнің көздеріне қараңдаршы. Мен сендердің көздеріңнен мейірімділікпен,достықтың, сүйіспеншіліктің ,әдеміліктің белгісін көріп тұрмын . Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық! Мысалы : Сен бүгін ақылдысың,әдемісің, күштісің т.б.

3 Топқа бөлу. Енді қазір біз топқа бөлінеміз.   Ол үшін мына жемістердің суреттері бар суреттерді алып топтарға бөлінеміз.  Топтарыңызға отырыңыздар.

«Алтын ереже» еске түсіру.

Үй тапсырмасын тексеру

 Кезекші» өлеңін жатқа айту

Оқушылар бір-бірін бағалайды./түрлі-түсті стакандар арқылы

 Жеке жұмыс. /маркер.плакат/ беру  арқылы осы жаңа сөздерді пайдалана отыра

сын есімдерді қолдана «Менің досым» тақырыбында постер арқылы бейнелеп оны

қорғау керек.

 

 

 

 

 

Сергіту сәті«Күн бейнесі»

 

сергіту сәтін жүргіземін./оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс «Қар үйіндісі» әдіс тәсілі бойынша  берілген тапсырманы әр оқушы жеке қарастырады,сосын жұптық  талқы болады кейін ол жұмысты топта талқылайды..  Тапсырманы  рефлексивті бағалау арқылы/ бармақтар көрсету арқылы бағалау 

 

Ал енді бүгінгі сабақты қортындылау үшін рефлексия жасайық

2 . «Екі жұлдыз бір тілек»арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерінді ,көңіл күйлеріңізді ойларыңды жазу арқылы жабыстыру арқылы аяқтаймыз.

«мен досым қандай адам? » тақырыбына шағын әңгімелеу

 

 

Досына  ғаламтор арқылы сәлемдеме жазу.

 

 

1 Амандасады

2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады. Мысалы:» Мен бүгін ақылдымын ал сен мененде ақылдысың»- деп шеңбер бойы айтып шығады.

3Топ»Алтын ережені» еске түсіру«Алтын ереже»ге қарайық.

1 Басқаның пікірін сыйлау.

2Уақытқа бағыну,регламен сақтау.

3 тапсырмаларды тиянақты орындау.

4 Шынайы түрде формативті бағалау.

5 Сыныпта ,топта тәртіп сақтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздермен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма: 1 топ«демалыс».2топ«пошта», 3 топ » хат» сөзін септеу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтертерді жапсыру арқылы сабақты өздері бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Табыс критерий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

: Плакат,

маркер,

 

 

 

смайликтер,

 

 

қима қағаздар

 

 

.белсенді тақта. Бағалау стакандар

 

 

 

 

 

 

 

Танымдық саласы- тақырып бойынша сөз мағнасын

ажырата алмауы, сөздік қорының аздығы.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әлеуметтік саласы— ынтымақтастық атмосфераның қалыптаспауы;

 

 

 

 

 

 

 

 

Аффективтік саласы—  сыныптастар алдында өз ойын жеткізуге қысылу

 

БӨЛІСУ
Алдыңғы жазбаТаза ауа.
Келесі жазбаАсхана