ұлттық ойындар ойнату

93

Математика

Сабақтың тақырыбы: Қайталау

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: ұлттық ойындар ойнату арқылы оқушылардың өз салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын,білімдерін шыңдап, ой-өрісін кеңейту;
  2. Дамытушылығы:ойлау қабілеті мен сөйлеу мәдениетін, дүниетанымын кеңейту, мінез-құлқын, ерік-жігерін қалыптастыру;
  3. Тәрбиелік: жинақылыққа,ұқыптылыққа, төзімділікке баулу,қиындықты жеңу. Ұлттық сезім бойына сіңіре отырып, адамгершілікке тәрбиелеу.

 

Сабақ түрі: аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі:интерактивтік тақта, үлестірмелі материалдар, сүйек, асық,т.б

Пән  аралық байланыс: ана тілі.

 

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

-Балалар қазір қай сабақ?

— Математика

-Осы математика сөзін буынға бөлейікші?

Ма-те- ма –ти-ка.

-Неше буынды сөз?

-5 буынды сөз.

-Себебі сөздің құрамында 5 дауысты дыбыс бар.

— Дауысты дыбыстарды атаңдар?

— а,е, и, дауысты дыбыстар.

 

 Өткенді қайталау. Ой шақыру.

  • Балалар, қандай ұлтық ойындар білесіңдер?

«Арқан тартыс», «Бәйге алу», «Қыз қуу», «Ханталапай», «Алтыбақан»

«Қазақша күрес», «Көкпар» т.б.

1-бөлім

«Ханталапай» ойынын кім қалай түсінеді?

Асықпен ойналатын ойын

 

Талапай-ау талапай,

Табылды ойын алақай!

Асықты алға шашамыз,

Талапайға басамыз.

4 оқушы шығады.

Бұл ойын нөмірленген асықпен ойналады.Нөмірге байланысты карточка алынады. Асықты үстелдің үстіне шашамын,ал балалар талапайлап асық алады. Кім тез, әрі дұрыс шығарса, сол жеңіске жетеді.

 

  • тапсырма

10-нан 50- ге дейін ондықтармен тура сана.

2-тапсырма.

50-ден 10-ға дейін ондықтармен кері қарай сана.

3-тапсырма

60-тың көрші ондықтарын ата.

4-тапсырма.

100-ге дейінгі ондықтарды ата.

Сергіту сәті:  «Ұшты-ұшты» ойыны

 

 

  • бөлім

«Алтыбақан» ойынын кім біледі?

Қыз бен жігіт қарама-қарсы орналасып, бел арқанның екі жақтауынан бекем ұстап,үшінші адамның демеуімен тербеледі.Тербелушілер ән бастайды да, оған қасындағылар қосылады.

Енді әткеншегіміз дұрыс тербелу үшін  оның екінші жағындағы толық ондықтарын сәкестендіріп жазып шығуымыз керек.

1 ,  2, 3,   4,  5,  6, 7,  8,  9- бұлар қандай сандар?

10,20,30,40,50,60,70,80,90- бұлар қандай сандар?

 

-Қандай ұқсастықтары бар?

— Қандай айырмашылықтары бар?

Қайталатып оқытып жіберу.

 

3-бөлім

«Ақсүйек» ойынын кім біледі?

Ақсүйекті жігіттер мен қыздар жиналып, жаздың айлы түнінде ашық далада ойнайды .Ақсүйекті бар пәрменімен алысқа лақтырады.Жастар іздеуге кіріседі.Ақсүйектің негізгі мақсаты бір-бірін үнатқан жастардың оңаша кездесуіне дәнекер болған.

-Қане, бізде ойнап көрелік.

Мен түн дегенде көздеріңді жұмып, күн дегенде ашасыңдар,сүйек кімнің алдында  жатса сол оқушыға тапсырма беремін.

Қандай фигура екенін, неше ондық екенін атау?

 

4-бөлім

Келесі ойнымыздың аты «Тоғыз құмалақ»

Есеп дегеніміз не?

Шешуі

Шарты

Есеп

 

 

 

Сұрағы                                                                            Жауабы

 

 

 

 

Шешуі:8+2=10

Жауабы: барлығы 10 кәмпит.

 

5-бөлім

«Қыз қуу» ойыны

Қыз қуу-ол халық арасында кеңінен тараған ұлттық ат ойыны.

Атамыз қазақ «қыздың жолы-жіңішке» деген, алдымен қыз балаларға тапсырманы таратайын, содан кейін ер балаларға берейін

 

10- он                      20- жиырма              30-отыз       40-қырық      50-елу

 

6-бөлім «Қап киіп жарысу» ойыны

№ 6-тапсырманы өз беттерімен орындау.1дм-10см

 

7-бөлім  Жаңа сабақты қорыту

 

«Бәйге»ойыны

10                 10                10

 

20                  20                20

 

 

30                 30                 30

 

10-ұпай  Көршілерін ата?   (20, 40, 80)

20-ұпай  60 санына сөйлем құра?   70-тен кіші ондықтарды ата?  Мына сандарды оқы?

30-ұпай  «Шашылған әріптер» ойыны

 

Үйге: Толық ондықтарды қайталау.

Бағалау.