Жаны саудың- тәні сау

48

 

15.03                         Қазақ  тілі  7«б» класс
Тақырыбы Жаны саудың- тәні сау
Сілтемелер: Күнтізбелік жоспар, оқулық, қосымша материал
Мақсаттары:  Модуль тақырып бойынша алған білімдерін  пысықтау. Қос сөздердің, демеулік шылаулардың, топтау сан есімдердің  жасалуын бекіту. Әңгіме құру барысында  ойларын өз мүмкіндіктеріне қарай    қарапайым тілмен  жеткізіп, дәлелдей білуге дағдыландыру.
күтілетін

нәтижелер:

Топта  жұмыс жасау  барысында  қолайлы психологиялық  жағдай жасау. Өз білімін бағалауға, Бір-бірін оқу үрдісіне қатыстырып, табысты оқуға жетелеу.
уақыты   Ресурстары Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс -әрекеттері Оқушының іс-әрекеттері
3мин                                 

 

 

 

СТО стратегиялары

Оқушыларды сабаққа ынталандыру, жағымды психологиялық  ахуал тудыру мақсатында   ортаға «шаттық шеңберіне» шақырады. «Шаттық шеңберінде» үш топ өкілдері өзге тілде амандасу рәсімін көрсетеді.
    2  мин

 

1

слайд

Сабақтың  мақсатымен  таныстырып, эпиграфына  назар аударартады.

Бағалау парақтарын үлестіреді. Сигнал карталарын, мұғалімнің қошемет картасымен таныстырады.

Тақтадан  эпиграфты оқып шығады. «Бақытымыздың оннан тоғыз бөлігі,  деніміздің  саулығына  байланысты.»

                                                   Шопенгауэр А

3

мин

2 слайд Сұрақ-жауап арқылы өткен сабақты еске түсіру: 1. Адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние  қандай?

2.Салауатты  өмір салтын  қалыптастыру үшін не істеу керек?

3.Денсаулық  жақсы болу үшін не  істеу  керек?

4.Қазір  көңіл күйің  қалай?

Оқушылардың  жауабы:

. Адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние  -денсаулық.

Салауатты  өмір салтын  қалыптастыру үшін…

3.Денсаулық  жақсы болу үшін…

4.

2

мин

3слайд Топтағы  жұмысқа ынталандыру мақсатында  бейнесюжет  көрсетіледі.
 

5

мин

 

15

мин

«Тыңдап  тұрған  үштік» стратегиясы  

4 слайд

 

 

 

 

5 слайд

 

I топ Жуыну,  таза, дене,  ұйқы,  тіс,  күнбе-күні,  күту,  дұрыстап,  тамақтану,  пайдалы, тазалау, дене  шынығу  жаттығулары,  төрт-бес рет.

II топ  Шұғылдану,  барысында, пайдалы, денсаулық, спортпен, үшін, сұлулық, өмірі ұзарады,салауатты өмір, әкеледі,  қысы – жазы, таңертеңгі жаттығулар.

III топ  Ұйықтауға әдеттену, ережелері, тынығады, көбейеді,айқайлауға, жүгіріп ойнауға, майлы тамақ,күш,дене, зиян, таза ауа, демалу, ұйықтар алдында

 

3 топқа 3 тапсырма беріледі.

Топтарға  бағалау парақтары үлестіріледі.

Тапсырманың  1 кезеңінде  әр топ  тірек сөздерді пайдаланып, өз тақырыптары бойынша әңгіме құрайды.

2кезеңде  әр топ мүшесіне роль беріледі

( сөйлеуші, сұрақ қоюшы, тыңдаушы, уақыт белгілеуші) Белгіленген уақытқа дейін топтың әр мүшесі әр рөлді сомдап шығу керек.Бекіту мақсатында әр топ өкілі өз тақырыбын ашады.

  6сл Сергіту  сәті Ортаға әр топ өкілі шығып, сергіту жаттығуларын өткізеді.
2 мин                                         3мин (семантикалық  карта

 

 

 

 

7,8

слайд

 

 

Тақырыпты  бекітуге  арналған  (семантикалық  карта)

Жаттығу  орындатады:

Тапсырма орындалған соң, өзара алмасып тексереді, балл қояды.

Көп нүктенің орнына қойылатын сөздер

 

Сөйлемдер  

 

Үйден- үйге

 

ба

 

ғана

 

Бес- бестен

 

Кәрі-жас

Мен қалаға бүгін … келдім 
Наурыз  мерекесін адамдар  …         қыдырып тойлайды.
Біз емтиханға … кірдік
Сен демалдың  … ?
Ауылдағы  тойға     …       қалмай келді.
5мин топтастыру 9 слайд

постер

— Біз бүгін  адам өміріндегі  денсаулықтың маңызы, салауатты өмір салты  төңірегінде  әңгіме қозғадық, енді бүгінгі сабағымыздан  түйгендеріңді  әр топ өзінің  «Сауығу бағдарламасын» құру арқылы көрсетіп шықсын. Белгіленген  уақыттан соң  топтар ортада өз  жобаларын қорғап шығады.
2  мин 10слайд Оқушылардың көңіл күйін білу мақсатында

Үлестірмелі қағаз береді.

Бағалау парақтарын , үлестірмелі қағаздарын толтырады.
3 мин 11слайд Сабақты қорытындылайды. Үйге тапсырма

«Менің отбасымның  сауығу бағдарламасы» ой толғау жазу

 

Бағалау парақтары бойынша баллдарын санап, бағаға айналдырады.

 

 

Бағалау парағы.15.03.14 «Жаны саудың- тәні сау»

Оқушының аты жөні________________________________________________________

 

Қиындық деңгейлері Критерийлері: А,  

 

Тілдесім С(сұрақтар қойып, жауап беру)

Айтылым:(топтағыжұмысы) Өз бағыты бойынша мағлұмат беру  ( 6б)
1топ 2топ 3 топ дескрипторлары семантикалыы Карта 5б Мұғалім1-4б Қорытыынды балл
қарапайым А  Материал дайындау,әңгімелеу барысында топ жұмысында белсенділік танытпайды, бірақ топ мүшелерінің көмегімен жоба дайындауға қатысады. С -1-2сұрақ топ көмегімен құрайды. 15
орташа А   М атериал дайындау, әңгімелеу барысында топ жұмысында белсенділік танытып, өз ұсыныстарын жасап отырады.Сөйлем құрауда қателіктер ара- тұра кездеседі(жалғауларында)  С-Өз бетімен 2-3сұрақ құрайды, арасында қателер кездеседі.

 

жоғары А  Материал дайындау, әңгімелеу барысында топ жұмысында аса жоғары белсенділік танытып, топ жұмысын басқарып, бағыт беріп отырады. Қазақ тілінде өз ойын еркін жеткізеді.С –Топ жұмысын басқарып, өз бетімен сұрақтарды дұрыс  құрайды.