11- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары

678


11- сынып. Қазақ тілі  пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары  Ж.Д.Сарсенбаева

(Аптасына – 2 сағат, барлығы – 68 сағат)

І тоқсан -27 сағат

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйрену барысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
І Сөз мәдениеті және шешендік өнер  (3 сағат)     І тоқсан -27 сағат       / 2-диктант/
 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіріспе бөлім

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

 

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;

 

Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

 

 

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Сөз мәдениеті және шешендік өнер. Сөз мәдениеті және шешендік өнер туралы түсініктерін қалыптастыру.

Шешендік сөздің сөйлеушілер санына қарай бөліну түрлерімен таныстыру.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1  Сөз мәдениеті мен шешендік өнер тақырыптарына жаттығу жұмыстарын орындату.

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы тақырыпты тереңірек түсіне білуг Күнделікті өмірінде қолдана білу.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

 

 

   Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Шығарма жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  ІІ Шешендік сөздің тарихы (7 сағат)
  1 Шешендік-жалпы адамзаттық құндылық.

Адамзаттық құндылығымыздың бірі-шешендікте екендігін жас ұрпақтың  бойына сіңіре білу.

 

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

-Постермен жұмыстанады,бірін бірі бағалайды.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

АКТ-мен жұмыс,

Тест тапсырмалары, постер қорғау

Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі. 11 сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римдегі шешендіктану арналары. Ежелгі Грекия мен Римдегі шешендіктің бастау арналары екендігін түсіндіру, жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін толықтыру.

 

-Мәтінді түсінеді,

-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

 СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Ой толғау жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау

Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Ресейдегі шешендіктанудың дамуы.

Ресейдегі шешендіктің даму барысы туралы түсінік қалыптасады.

 

—          Сұрақтарға нақты жауап береді.

—          Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,

кубизм

АКТ,тест тапсырмалары, Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды,

Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға   сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Ұлттық шешендіктанудың алғашқы бастаулары -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке,  жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Қазақ шешендіктану ғылымы; қалыптасуы мен дамуы — Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Диктант.

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

ІІ Шешендік сөздің табиғаты 18
  1 Шешендік сөзге қойылатын талаптар.

Шешенге қойылатын талаптармен танысып,білім деңгейі артады.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

 

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Шешендік сөзге қойылатын талаптарға байланысты жаттығу жұмыстарын орындату.

Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білім-біліктілігін арттыру.

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады. Дәптермен жұмыстанады;

 

Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке,  жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату АКТ, постер қорғау,деңгейлік тапсырмалар. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  2 Шешендік сөздің сазы.

Шешендік сөздің бүкіл мән-маңызын танытатын ең басты құрал-сөз екендігін ұғындыру

Дәптермен жұмыс жасайды.

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

 

Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке,  жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Бақылау диктанты,

Қатемен жұмыс

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары.

Шешендік сөздің көріктегіш құралдары туралы түсінігін қалыптастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Шешендік сөздің тектері мен түрлері.

Шешендік сөздің тектері  мен түрлерінің ерекшелігіне назар аударту.

Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

 

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Шешендік сөзге байланысты өткенді қайталау

Шешендік сөзге қатысымды сапаларын қайталау барысында ескертіп өту,білім деңгейін арттыру.

 

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

 

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

 Әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

  1 Сынақ тапсырмасы

Жалпы өткен тарауларды қайталап,білім деңгейлерін тексеру

—          Сұрақтарға нақты жауап береді.

Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

 

 

ІІ тоқсан — 14 сағат    2-диктант

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйрену барысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7  
1 Әлеуметтік-тұрмыстық шешендік сөз.

Әлеуметтік –тұрмыстық шешендік сөздің ерекшелігі туралы түсінігін қалыптастыру. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.

-Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

 

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Деңгейлік тапсырмалар.

Дарынды оқушыларға сурет арқылы. Ережесіне  сүйене отырып, ойтолғау жазу. Білімі төмен оқушыларға мәтіннен әлеуметтік-тұрмыстық шешендік сөзге байланысты тапсырмаларды орындату.

Жеке оқушылар бағалаланады,

Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен

жұмысы бағаланады;

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,;

деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1 Әлеуметтік –саяси шешендік сөз

Оқушыларға өзбетіндік жұмыстар бере отырып тақырыпты талқылау, және топ бойынша жұмыстандыру, мәселені шешуге ынталандыру.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Топтастыру

Жұптық, жеке жұмыс

Диалогтық оқыту зерттеушілік әнгіме

АКТны пайдалану, интерактивті тақта,

СТО технология блум сұрақтары

Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру.

Білімі төмен оқушыларға сұрақтар қою. ия, жоқ жауаптары арқылы  бағалау

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1 Диктант .  Қатемен жұмыс түрлері

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Топтық,

Диалогтық оқыту

АКТны пайдалану

СТО технология

Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ. Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1 Академиялық шешендік сөз.

Академиялық шешендік сөздің өзіндік ерекшелігімен таныстыру.Шебер сөйлеуге дағдылау.

Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға үйренеді;

 

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау  Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1 Соттағы шешендік сөз.

Соттағы шешендік сөздің  түрлерімен таныстырып,ерекшелігін ескерту.

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Деңгейлік тапсырмалар.

Дарынды оқушыларға ізденуге тапсырмалар беру.   Білімі төмен оқушыларға мәтіннен соттағы шешендікке байланысты тапсырмалар беру.

Жеке оқушылар бағалаланады,

Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен

жұмысы бағаланады;

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,;

деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады

.

Бағалау парағы, флипчарттар, маркер

1 Діни (Уағыз)шешендік.

Діни (Уағыз) шешендіктің моральмен, жалпыадамзаттық құндылықтармен бацланысты болуы,оның тағылымдық,ізгілік негіздерімен таныстыру.

 

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға үйренеді;

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

2 Шешенге қойылатын талаптар.

Шешен шебер сөйлеумен ғана емес, әсерлі, мәнерлі жеткізе білу қабілетімен де ,әдепті мінезімен де ерекшелену керектігін түсіндіру.

*өз ойларын еркін айтады

*.    Сұрақтарға жауап береді,

* ізденеді

*пәнаралық байланыс жасайды

*тапсырмалар орындау кезінде көшбасшы бала байқалады -Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға үйренеді; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

 

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1 Шешеннің өзін ұстау әдебі мен мәдениеті.

Шешенің мәдениеті тыңдаушы ортаны ерекшелігін ескеруден және соған қарай өзін бейімдеуден

анық көрінетіндігін түсіндіру.

-Шешендік сөзге байланысты берілген тапсырмаларды орындай алады;

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту, Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар;  Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру ы Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

 

Шешендікке машықтану жолдары 18 сағат

 

1 Бақылау диктанты.

 

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Диктанттар жинағы.
1 Шешендік сөздің риторкалық

канондары.

Жұрт алдында сөйлеуде идеяның тууынан бастап,оның жүзеге асырылуының соңғы нүктесіне дейінгі аралықты қамтитын әрекеттер бес бөлімге тармақталатындығы туралы түсінігін қалыптастыру.

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

 

 

 

1 Шешендік сөздің риторкалық

канондары туралы жаттығу жұмыстарын орындату.

 

Материалдарға шолу жасау, оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Деңгейлік тапсырмалар.

Дарынды оқушыларға ойтолғау жазу. Үлгерімі төмен оқушыларға мәтіннен шешендік сөздерді жазу.

Жеке оқушылар бағалаланады,

Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен

жұмысы бағаланады;

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,;

деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады

Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1  

Сынақ тапсырмасы.

Шешендік сөздерге байланысты сынақ тапсырмаларын алып,оқушылардың білім деңгейін арттыру.

—          Сұрақтарға нақты жауап береді.

Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

1  Тоқсандық қайталау. Жалпы өткен тарауларды қайталап,білім деңгейлерін тексеру. Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,

 

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар 1.Сөйлемнің әдемі сапталуы бойынша бағалау

2.Жұптық бағалау

3.Жауап алу үдерісін бағалау

, Қазақ тілі.  сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова

Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы  «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер