Тіл ұстарту

54

Сабақтың тақырыбы: Тіл ұстарту

Сабақтың мақсаты:

Біліміділік: Зат есімнің грамматикалық мағынасының өзгеруі арқылы сөйлемдегі қызметінің әр түрлі болатыны жайлы алған білімдерін пысықтау

Тәрбиелік: Жаттығу мәтіндерінің мазмұны арқылы кішіпейілділікке, туған жерге, елге құрметпен қарауға, әсемдікке тәрбиелеу

Дамытушылық: оқушының сөздік қорын, ауызша, жазбаша сөйлеу тілін, есте сақтау қабілетін дамыту

Сабақтың типі:                              Пысықтау сабағы

Сабақтың түрі:                               Дәстүрлі сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:              Сұрақ-жауап, ауызша тіл дамыту, талдау, өзіндік жұмыс

 

 

                                               Сабақтың барысы:

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Үйге 53-жаттығу берілген болатын. Үй тапсырмасын дәптерлерінен тексеремін.

Есім түбір:                 іні-шек, төбе-шік, ойын-шық, тал-шық, баа-лық

Етістікті түбір:          түй-ін-шек, аялда-ма, өн-дір-бай, өн-дір-іс, көр-ер-мен, оқы-р-ман

 

ІІІ. Тіл ұстартуға арналған жаттуғу жұмыстары

 

57-жаттығу

  1. Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу
  2. Зат есімдерді тауып, мағынасын, жасалу жолын анықтау

 

58-жаттығу                Ауызша тіл дамыту

  1. Диалог түрінде оқу
  2. Сөз қолданысына назар аударып, талдау

 

59-жаттығу

  1. Өлеңді мәнерлеп оқу
  2. Дәптермен жұмыс

Көптік жалғаулы сөздерді теріп жазу

 

60-жаттығу                Өзіндік жұмыс

Берілген зат есімдерді пайдалана отырып, мәтін құрау, тақырып қою

 

61-жаттығу

  1. Мәтінді мәнерлеп оқу
  2. Сын есімдерді тауып, мағыналық түрлеріне ажырату
  3. Сын есімдерді қандай мақсатта қолданғанын дәлелдеу.

 

ІҮ. Қорытынды

Ү.Бағалау

ҮІ. Үйге тапсырма:

  1. Өткенді қайталау
  2. Тілдер мерекесіне байланысты эссе жазып келу