Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Тақырыбы : Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

     Мақсаты : Топтық жұмыс арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, бақылау мен тәжірибенің ойлау мен талқылаудың нәтижесінде қорытынды жасауға үйрету

Коучинг

кезеңдері

 

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

 

Уақыты

 

Коучтің іс-әрекетіКоучинг

қатысушы-

лардың іс-

әрекеті

 

ресурстарКүтілетін

нәтиже

1Ұйымдастыру

«Қай ағашты таңдайсыз?»

 

 

Психологиялық тренинг5 минут9 ағаштың суретін көрсетеді. Таңдаған ағаштарының номеріне сәйкес сөздерді оқиды, таныстырадыСуреттегі ағаштардың бірін таңдап, соның реттік нөмірін есте сақтайдыАКТ, слайдІштей өздерінің адами болмысын, қасиеттерін байқайды, біледі
Топқа бөлу3 минутМектеп, ,өнер, туған тіл тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ, «туған тіл» ІІІ топ болады.

 

А3 қағазыЫнтымақтастық байланыс орнайды.
2Топ ережесі1 минутТопта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіредіӘр топ ережесін айтадыА3 қағазы, стикер, маркерТоп ережесін орындай отырып, жұмыс жасауға үйренеді
3«Қошқар мен теке» мульфиліміОй қозғау

 

2 минутҚалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?Топта талқылайды, өз ойларын айтадыАКТ,түрлі-түсті магниттермұғалімдер өз идеяларын айтады
4«Сын тұрғысынан ойлау»Мәтінмен жұмыс10 минутМәтінді таратадыТоп мүшелері берілген мәтінді оқып танысады. Сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасына постер қорғайдыТопта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.

Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

4БағалауБағалау критерийлері3 минутБағалау бетшесін топқа таратадыТақырыпты ашуы — Пікірінің дәйектілігі — Сөйлеу мәдениеті –

Эстетикалық талғамы-

 Бағалау бетшелеріБағалау критерийлерін үйренеді
5Сергіту сәті«Молекула»

Топқа бөлу

 

2 минут2 рет қол шапалақтаса 2адам болып топтасады, осылайша3-4 рет қол шапалақтау арқылы топқа бөледіТопқа бөлінедіТопқа бөлу әдісімен танысады
6«Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны»Топтық жұмыс

 

15 минутАлма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны туралы флипчарт қорғау тапсырадыБерілген сұрақтарға жауап беру үшін флипчарт қорғайдыАКТ, А4 қағазы, маркер
7«Сын тұрғысынан ойлау-ойды шыңдау»Презентациялық таныстырылым7 минутСын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы мағлұмат бередіМұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтадыӘңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.
8Рефлекция. Қорытынды.

 

Кері байланыс5 минут«Менің алған әсерім…»Смайликтер бойынша алған әсерін білдіреді.Стикер, смайликтер