Бұрылыстан бұрылу және қайшылап бұрылу.

143

 

 

 

 

 

             Жоспар – конспект

Дене шынықтыру пәнінен 8в сыныпқа ашық сабақ.

Сабақтың тақырыбы: Бұрылыстан бұрылу және қайшылап бұрылу.

Өтетін жерлері: мұз айдыны.

Керек жарақтар: секундомер, ысқырғыш.

Өтетін мерзімі: 18.01.14ж

Мұғалімі: Құдабаев.Е.Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

2014-2015 оқу жылы

 

Сабақ бөлімі Сабақ мазмұны Д Ұйымдастырушылық әдістемелік құрал.
I Дайындық бөлімі:

1.Оқушылардың мұз айдынына шығуға спорттық құрал – жабдықтарын дайындауы.

2. Оқушылардың мұз айдынына сапқа тұру,сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау.

3. Әртүрлі жүгіріс және еркін сырғанау.

15

 

6

 

3

 

Құрал жабдықтарының қауіпсіздік ережесін сақтады.

Сапқа тұру, мұз үстіндегі қауіпсіздік ережесін айту.Бір бағытқа жүгіру және сырғанау,сағат тіліне қарсы.

II Негізгі бөлім:Конькимен  қайшылап бұрылу. Тіке және бұрылыстағы жылдамдыққа жүгіруді үйрену және жетілдіру.

1.Сөрелік қалып: сөре орны, жарыса жүгіру басталатын жері. Алғашқы қозғалыста күштің пайда болуыоқушының мәредегі тұрысына байланысты, ауырлық орталығы тіреу аяққа түсу керек. Сөредегі бастапқы қалып – сол аяққа түсу керек. Сөредегі бастапқы қалып – сол аяқ  бүгіңкі болады, дене алға еңкейіңкі сол қол төменде, оң қол көлденең жағдайда орналасқан.

2. Сөреден (шығу) жүгіру: ( сөреден жүгірудің мақсаты) Қажетті жылдамдықты алу сөреден жүгірудің мақсаты болып табылады және осы қарқында жүгіруді сақтау керек, жүгіруге үйренуді екі адамнан басталады. 1- адам ысқырық белгісімен оқушы оң аяғын жазажы және сол аяғымен сырғанайды. 2- адамның 1- адамның айырмашылығы сырғанаған аяғымен итеріледі барлық қозғалыстың үлкен амплитудасымен.

3. Ара қашықтағы жүгіру: Тіке жүгіруге ауысу дененің алға еңкеюінің ұлғаюымен отырады. Бұрылысқа айналу оң аяқпен соңғы қадам болып айқындалады.

Оң аяқпен итеруі кезінде сол аяқтың ұшы орталық күшпен қозғалу бағытына байланысты.Бүрылу кезінде дене әрдайым алға қарайды, жүгіру кезінде қолдың қозғалысы доға бағытында.

4. Еркін сырғанау және мұз айдынындағы қимылды ойындар ойнау.

25

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

7

Түсініндіру әдісән қолдану және жаттығу көрсету.

 

 

 

 

Аяқтың,қолдың жіне дененің бұрылуына көңіл бөлу.

 

 

 

 

Топтық әдіс

 

 

 

Дене жағдайын жіне қолдың жұмысын,аяқтың дұрыс қойылуын қадағалау.

 

 

Мұғалімнің қарауына байланысты демалыс жасау.Мұз ортасында сырғанау және ойындар.

III Қорытынды бөлім:

Оқушыларды сапқа тұрғызу, сабақты қорытындылау, спорт залға кіру, спорттық құрал жабдықтарды тапсыру.

 

 

8

Белсенді оқушыларды мақтау,жіберілген кемшіліктерді айту.Үй тапсырмасы:ЖДЖ (жалпы дамыту жаттығулары),сырғанау.