Ф.Оңғарсынова «Білім керек бәріне»

162

Тақырыбы: Ф.Оңғарсынова «Білім керек бәріне»

Мақсаты: Автор туралы мәлімет бере отырып,өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау.
Міндеттер: -Өлеңнің негізгі ойын түсініп,қорытынды жасайды.

-Білімсіз күнің жоқ екенін дәлелдейді

Күтілетін нәтиже: Өлеңнің мазмұнын түсінеді, хрестоматиядағы өлеңдермен салыстырады, қорытынды жасайды.
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық.

Шаттық шеңберіне тұрғызып, тілектер айтқызу

Мұғалімнің іс-әрекеті           Оқушының іс-әрекеті

 

Қызығушылығын ояту: Сыныпты топқа бөлу(бойлары бойынша),топ ережесін еске түсіру. Әр оқушы өзіне тиесілі орнына отырады, топ басшысын сайлады.
Үй жұмысын тексеру. «Кешегі күн» тақырыбына әңгіме жүргізу.Сұрақ-жауап арқылы топ арасында талдау Тез, жылдам, шапшаң жауап беру.
Мағынаны тану кезеңі 1.     «Білім» сөзіне топтастыру жасау.

Білім

-Осы біздің мектепке келу мақсатымыз не?

-Менің мақсатым не?

-Сенің мақсатың не?

-Әр топтар өз ойларын топта жазып, ортаға салады,

2.Ф.Оңғарсынова туралы мағлұмат беру.

Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу.

Тақтаға түрлі мамандық иелерінің суреттері ілінеді.

-Суретте кімдер бейнеленген?

-Сендер кім болуды армандайсыңдар?

Әр оқушы өз ойын айтады.

3.Топтармен жұмыс.

1-топ:Өлеңнің мазмұнын түсіндіреді.

2-топ:Тарау тақырыбымен байланысты жолын іздеп табады.

3-топ:Өлең мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

4-топ:Мақал-мәтелдер ойластырады.

5-топ:Өз армандарын жазады.

Сұрақ-жауап әдісі арқылы балалардың сөйлеу қабілеттері артады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өз сұрақтарына дайындалады.

 

Сағат тілі бойынша спикерлер жүріп шығады.

Сергіту сәті Видеоға қарап қайталап билеу.
Ой толғаныс кезеңі Осы өлеңді қалай жалғастырар едің? Оқушылардың шығармашылық қабілеттері артады.
Қорытынды «Авторлық орындық» соған отырып, балалар өлеңдерін оқып шығады.
Үй жұмысын беру 4-бет.Жаттау
Бағалау Топ басшысының бағалауы Бағаны не үшін қойды, қысқаша сипаттама айтып өтеді.
Рефлексия Оқушыларға стикерлер таратылады. Оқушылар ҰНАДЫ,ҰНАМАДЫ,СҰРАҚ жазады.