Өзендер

40

 

Сынып: 6                 Күні:   24.01.2014 ж            

Пән мұғалімі: Оралова Айгүл Сапарқызы

            

Сабақтың тақырыбы: §44 Өзендер

Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін      үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс

 Күтілетін нәтиже:  

          — Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі

— Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары    артады

-Топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.

Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық

Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқуда АКТ – ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалармен жұмыс

Сабақтың әдіс тәсілдері:  сұрақ –жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

 

 

Бөлімдері Уақыт Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс -әрекеті Ресурстар
    Сергіту сәті Интербелсенді тақтада қойылған видеоға қарап билейді Интербелсенді тақта
І кезең

өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақ ты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар

Амандасу

Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау

Үй тапсырмасын бекіту.

 

 «Ой сергіту» (2 топқа ортақ сұрақтар беру, сұрақ саны – 6)

1. Теңіз дегеніміз не?

2. Көл дегеніміз не?

3. Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі, арал аралық)

4. Бұғаз деп нені атайды?

5. Қазақстандағы қандай көлдерді білесіңдер?

6. Шығанақ дегеніміз не?

Таратпа кесте

интерактивті тақта

ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау

 

 

 

Сәйкестігін тап

2 топқа өзендердің бөліктері мен  анықтамалары беріледі, оқушылар сәйкестігін табу керек

                                 

 

Бастау-                           Өзен жүйесі-
Өзен алабы-                  Суайрық-
Өзен аңғары –               Өзен алабы-

 

Өзеннің жайылмасы-    Шоңғал-

 

Саға-                               Атырау-

 

 

 

 

 

Оқулық,

интерактивті тақта

Кескін картамен жұмыс Алдарындағы таратылған кескін картадағы өзен бөліктерін анықтап көрсетеді

 

 

 

 

Таратпа қағаз, интербелсенді тақта
Кластер құру

2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

Екі ірі өзенге сипаттама беру

2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу

1. Өзен атауы;

2.Қандай материкте орналасқан;

3.Бастау (өзеннің басы);

4.Сағасы (құятын жері);

5.Ағыс бағыты;

6.Саласы (оң және сол);

7.Қоректенуі;

8.Шаруашылыққа қолдану.

1 Ніл

2 Африка

3 Шығыс таулы үстірті(ақ ніл)

Ефиопия таулы қыраты(көк ніл)

4. Жерорта теңізі

5. Оңтүстіктен солтүстікке

6. Салалары жоқ

7. Жауын-шашынмен

8. Бөгет «Аль-Хаззан», «Асуан»СЭС

1. Есіл

2. Қазақстан

3. Солтүстік Сарыарқа

4. Ертіс

5. Оңтүстік –Шығыстан солтүстікке

6.

7. Қарлы-жаңбырлы

8. Сергеев су қоймасы

Интербелсенді тақта, атлас
Қорытынды Талантты және дарынды балалармен жұмыс

«Синквейн» 5 жолды өлең құру

Өзен сөзіне синквейн құру

  1. Зат есім
  2. Сын есім
  3. Етістік
  4. Сөйлем құру
  5. Синоним
Интербелсенді тақта
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату

Жиынтық баға қоямын

Балалар бағалау парақшалары арқылы өз-өздерін бағалайды

 

Бағалау парақшалары
Үй жұмысы §44 оқу «Су-тіршілік көзі»эссе жазу
Рефлексия «Бағдаршам» әдісі Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс-ештеме түсінбедім, сары түс-орташа түсіндім,

Жасыл түс-жақсы түсіндім

3 түсті қағаздар