Бүршіктің ішкі құрылысы

83

 

Сабақтың  тақырыбы :  Бүршіктің  ішкі  құрылысы 

Сабақтың  мақсаты :

Білімділік . Бүршіктің  түзілуін  оның  ішкі  құрылысын  ,  түрлерінің  айырмашылығын  айқындау.

Тәрбиелік:  өркеннің  өсуінің  маңыздылығын  біле  отырып   табиғатты  сүюге ,

аялауға  тәрбиелеу.

Дамытушылық : Ізденістер  жұмыстар  жасау  арқылы  бүршік құрылысын айқындау.

Сабақтың типі : аралас

Сабақ түрі :  зерттеу  сабақ

Сабақ  әдісі : сұрақ – жауап,  ізденіс, баяндау,  суретпен  жұмыс, тест,  өзіндік  жұмыс.

Көрнекілігі:  Интерактивті  тақта,  кесте, таблица, электронды  оқулық, т.б

Сабақ құрылымы.

  1. Ұйымдастыру. ( балалар зейінін сабаққа  аудару )

Пайғамбарымыз  Мұхаммед  білім  аударудың  4  жолын  нұсқаған:

  1. Жазып үйрену
  2. Көріп үйрену
  3. Оқып үйрену
  4. Сұрап үйрену

Ал  біздің  сабағымыз  4  бағытта  жүргізілмек.

  1. Ой – қозғау ( өткенге  шолу )
  2. Айқындау ( нені білемін ?)
  3. Іздену, білу ( нені  білгіміз  келеді?)
  4. Ой – қорыту ( нені  білдік?)

 

ІІ.  Өткен  сабақты  үй  тапсырмасымен  байланыстыру.

І.  Бөлім    Ой – қозғау.

« Тез  сұраққа  —     жауап.»

  1. Тірі  ағзаларды  зерттейтін  ғылым, ( Биология )
  2. Тірі ағзаларды  нешеге  бөлеміз? ( 5 )
  3. Өсімдіктер әлемін  зерттеген  ғылым ( ботаника )
  4. Тірі ағзалардың  ең  ұсақ  бөлшегі ( Жасуша )
  5. Жасуша бірігіп не  құрайды? ( Ұлпа )
  6. Ұлпаның неше  түрі  бар? ( 6 )
  7. Ұлпа бірігіп  не  түзеді? ( мүшелер)
  8. Өсімдіктердің мүшелерін  ата  ( )
  9. Оларды қызметіне  қарай  нешеге  бөлеміз ? ( 2 )
  10. Вегетативті мүшесіне  не  жатады? ( ТСЖ )
  11. Генеративті мүшеге  не  жатады?  ( ГЖТ)
  12. Тамыр  типтерін ата . ( НЖҚ)
  13. Ұрық тамыршасынан  дамиды ( негізгі )
  14. Негізгі тамырға  байланысты ,  тамырды  нешеге  бөлеміз? (2 КШ)
  15. Тамыр  бөлімдерін  ата.   ( БӨСӨ)
  16. Түр өзгерістерінің  неше  түрі  бар?  ( 5 )
  17. Сәбіз, қызылша  қай  түрөзгеріске  жатады?  ( жем )
  18. Өсімдік  жақсы  өсу  үшін  қандай  топырақ  болуы  керек? ( Құнарлы )
  19. Тыңайтқыштың қандай  түрі  бар?  ( 20 )
  20. Сабақ  жақсы  өсу  үшін,  қай  тыңайтқыш  керек? ( Калий)

ІІІ.  Үй  тапсырмасын  сұрау.

ІІ.  Бөлім   «  Айқындау  бөлімі »

(  қосымша  дәптерге  орындаймыз.)

І  —  тапсырма.       Анықтаңыз.

  1. Суретте нені  көрсетілген  ?
  2. Олардың айырмашылығы  неде?

 

ІІ  —  тапсырма.

 

Сурет  бойынша  орнын  тап.

  1. Төбе
  2. Бүршік
  3. Буын аралық
  4. Жанама бүршік
  5. Буынар
  6. Сабағы
  7. Жапырақ қолтығы

 

Сәйкестілігін  тап.

 

1.      Төбе 1.  Тыныштық  күйге  ауысқан   бүршік.

 

2.    Қолтық

 

2. Өркеннің ең  ұшында  орналасқан
3.    Қосалқы

 

 3.Кез-келген  мүшенің  әр жермен дамыған  байланысы
4.    Бұйыққан

 

4.жапырақ  қолтығында  орналасқан  бүршік.

 

Тест.  ( ҰБТ)

  1. Жапырағы мен  бүршігі  бар  жас  сабақ.

а).  Өскін                                б)  Өркен                              в)  Сабақ

 

  1. Өркеннің орталық  тірегі бөлігі

а)  Тамыр                              б)  Жапырақ                           в)  Сабақ

 

 

 

 

 

Жаңа   сабақ.

ІІІ.  Бөлім  Іздену  (  нені білгіміз  келеді?)

  1. Бүршіктің ішкі  құрылысы  қандай?
  2. Бүршік қалай  пайда  болады?
  3. Өркен түріне  қарай  бүршікті  нешеге  бөлеміз?
  4. Өсу, көбею  бүршіктерінің  айырмашылығы  қандай?

 

 

  1. Бүршіктің  ішкі  құрылысының  суреті
  2. Жапырақ және  гүл  бүршігігнің  суреті
  3. Схема (  айырмашылығын  айқындау)
  4. Бүршіктің ашылу  құрылысы   ( көктемгі  құбылыс )

 

Бекіту.    Ой —  қорыту.

Жұмыс  дәптермен  жұмыс  жасау      Дұрыс  жауабын  тақтадан  көрсету.

І — тапсырма

ІІ — тапсырма

ІІІ — тапсырма

Балалар  тексеріп  бағалайды  (  бір – бірін  тексереді)

Үйге  тапсырма  § 1 – 11  оқып  қайталау

( келесі  сабақта  қорытынды  тест  болады)

Бағалау.  Бағалау  парағы  әр  баланың  алдында  болады.

Ой – қозғау

( сұрақ – жауап )

« Айқындау »

( қосымша  дәптер)

Ой —  қорыту

( Жұмыс  дәптер )

Белсенділік

( қызығушылық )

Қорытынды

(мұғалім бағасы)

Сұрақ Жауап